Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Samosvor na E46????

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Jureboos51
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 13.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od Jureboos51 »

Dobrý den chtěl bych se vás zkušenějších zeptat jestli je možno použít samosvor na vozidlo s ASR, jakej je ideální poměr pro 320d a případně jakej je rozdíl mezi ASC a ASR :?: :?: :?: Předem díky za odpovědi
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

Jureboos51 píše:Dobrý den chtěl bych se vás zkušenějších zeptat jestli je možno použít samosvor na vozidlo s ASR, jakej je ideální poměr pro 320d a případně jakej je rozdíl mezi ASC a ASR :?: :?: :?: Předem díky za odpovědi
samosvor na 320d je nesmyslná investice.
Rozdíl ASC u BMW a ASR je u VW group a je to v podstatě to stejné .. Anti Slide Control / Regulation
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Jureboos51
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 13.01.2011 01:00

#3 Příspěvek od Jureboos51 »

:?: :?:
morycz
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 30.08.2008 00:00
Klubové ID: 1793

#4 Příspěvek od morycz »

to víš, že to jde, je to jen otázka peněz já sem dával na 330d Quaif a všechno s prací to bylo za 40k, jen zástava do původního obalu :wink:
Změní to celkově jízdní vlastnosti k dobrému...
Jureboos51
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 13.01.2011 01:00

#5 Příspěvek od Jureboos51 »

jo takže asr mě kvůli tomu něak prudit nebude a myslíte že by šel použít svor z benziňáka a třeba z E36 kdyby odpovídal alespoň přibližně poměr????
morycz
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 30.08.2008 00:00
Klubové ID: 1793

#6 Příspěvek od morycz »

ne, nejde to obejít a použít samotný diferák z jiného modelu, ani z M3 e46 to není tak jednoduchý a je potřeba hodné úprav(náprava, zkracovat kardan atd a to u benzínu)... Nejlevnější a nejschůdnější je možnost buď lamelovýho Kaaze (nevím jestli dělají na naftu, má jiný obal s chlazením lamel), nebo torsna(Quaif to mám já a dělají na naftové auta normálně), popř. si ho nechat od někoho složit.
Jureboos51
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 13.01.2011 01:00

#7 Příspěvek od Jureboos51 »

:( :( Jo takže bych si buď musel nechat předělat origo diff a nebo si nechat postavit od něaké firmy za docela velký prachy. Kdyžtak nevíte někdo kde sehnat jen střeva dovnitř diffu pro předělání na svor :?: :?: :?:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#8 Příspěvek od Tompo »

Není to žádná rada, ale jen mě zajímá, proč chceš sypat tolik peněz za takovou "zbytečnost" u 320D?
morycz
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 30.08.2008 00:00
Klubové ID: 1793

#9 Příspěvek od morycz »

Tak třeba u MK-racing v Praze, který dodává torsny od Quaife z anglie a jejich cena se odvíjí od kurzu libry my tenkrát braly 2ks a kolega vyjednal slevu dle ceníku v anglii a pak sme ještě dostaly slevu za pozdní dodání a cena byla necelích 32k za kus já bralk na 330d a kamarád na 330i ceny jsou stejné 318i/d až po M3... To jsou jen vnitřnosti, ty vyndáš původní diferák, vypustíš olej, rozebereš ho, vyndáš ty ozubený kola open difu, zastavíš torsna, vymezíš vůle, vyměníš gufera, dáš olej a zpět na auto...
Celý svor asi na naftu nekoupíš, ještě se někde na zahraničním fóru psalo že pasuje do e46 svor z e32, ale po tom už sem se nepídil a navíc si myslím, že bude spíš pro benzíny... u nafty je malý poměr oproti benzínu a to bude asi ten největší problém, co vím tak tady v ČR na e46 v naftě sem asi jediný se svorem, na slovensku vím o jednom taky na 330d a ten měl taky torsna, ale je možný, že už tam má něco jiného, on s tím jezdí i kopce a jiné závody a má cca 320ps a 750nm...
Možná, že by to ho někdo složil, ale spíš torsna než lamelák, ale cena bude asi pořád kolem 30k...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no vzdycky se zachovana puvodni origo obal i napr u drexslera , ale ten kostuje cca 1800E :lol: ale to je spíš na cistokrevnej resingkhááár :) a vymenuji se jen planetova soukoli za svornou vlozku na kterou se nalisuje "to velky ozubený kolečko" :) kazdopadne mechanickej samosvor se hodi na kazdou motorizaci ;) samozrejme ze v dnesni dobe elktriky a nekolikate generace ASR to neni uplna nutnost jako tomu bylo napr u e30 ale mechanika je mechanika proste :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Stavitelny od Kaaz umím za 30tis komplet s montáží, pokud doneses svůj nebo jiný dif předem, na "počkání" to už nedělám, je to hodně naknap.
“Ability is what you're capable of doing.”
Jureboos51
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 13.01.2011 01:00

#12 Příspěvek od Jureboos51 »

Všem moc dík za odpovědi, svor nechci ani tak kvůli prasení někde na parkovišti, ale kvůli tomu že od domu to máme všude do kopců a v zimě to bývá docela nářez tak hlavně kvůli tomu abych vyjel 8) 8)
morycz
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: sob 30.08.2008 00:00
Klubové ID: 1793

#13 Příspěvek od morycz »

Já ho nedával taky na prasení, ale pro zlepšení jízdních vlastností, ony ty rozjezdy jsou pak o něčem jiném a stejně tak na sněhu je to auto lépe čitelné, oproti open difu...
Jureboos51
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 13.01.2011 01:00

#14 Příspěvek od Jureboos51 »

morycz píše:Já ho nedával taky na prasení, ale pro zlepšení jízdních vlastností, ony ty rozjezdy jsou pak o něčem jiném a stejně tak na sněhu je to auto lépe čitelné, oproti open difu...
No právě je lepší když berou obě kola než jedno
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#15 Příspěvek od radekc »

E46 neměla standardně ASC+T? Na kluzkým povrchu je to jako samosvor.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Huska »

radekc píše:E46 neměla standardně ASC+T? Na kluzkým povrchu je to jako samosvor.
jako samosvor to ani zdaleka není ... jinak NE ASC nebylo u prvních modelů standardně


Pokud někdo chcete samosvor na vyjetí tak si raději kupte e46tku 4x4ku... je to mnohem lepší. Samosvor je na sportovní jízdu a na ni je 2,0d málo.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Jureboos51
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 13.01.2011 01:00

#17 Příspěvek od Jureboos51 »

4x4 by musela být 330d a na to bohužel nemám :( :(
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Klubové ID: 2455

#18 Příspěvek od StepanMatl »

No nevím, skoro bych řekl že se samosvorem vyjedu víc než s 330xd...
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#19 Příspěvek od Tompo »

StepanMatl píše:No nevím, skoro bych řekl že se samosvorem vyjedu víc než s 330xd...
to ne snad?!
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#20 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

330xd vyjede zed a se samosvorem i po stropě Möbiovy pasky :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět