Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW nemám. Chci ho ?
OK, díky chlapy, myslím, že je rozhodnuto
, navíc včera jsem ukazoval tu E34 v červený manželce a byla doslova nadšená, pro ilustraci cituji, "... jů to je krása a v tý červený no to je honoracé a ty jsi uvažoval i o posr.ný Laguně, na to zapomeň.... " :lol:
takže jak se zdá někdy kolem dubna až června budu shánět červenou ( případně stříbrnou ) E34 s M50B25 v manuálu a s klimou
Díky všem




Díky všem

e34 určitě není špatná kára, ale je několik důvodů, proč do ní nejít:
Sehnat pěknej kus za normální peníze je už problém i v Německu. Auta mají v lepším případě najeto 300-400 tis., což by při dobrém servisu nevadilo. Ale většinou spolu s věkem začnou střídat majitele a údržba bývá různá. Jak u nás tak v říši je to celkem oblíbený povoz různých opálených menšin, které se většinou jen vozí.
Na e34 budeš korozi řešit na 90%.
Jen u nás má každá pátá e34 nějakou kriminální (nebo problémovou) minulost.
Technologicky je to auto staré přes 20 let.
Měl jsem jak e34, tak e36, teď mám e39.
e36 kombík je luxusní pro dva, pokud v něm nechtějí spát. Nevím, kolik měříš, ale já se 185cm, když seděl někdo za mnou, tak jen nadával, to místo tam prostě není. Stejně tak kufr v e36 touring, žádnej zázrak.
Právě proto jsem přešel na e39 kombík. Místa dost, vyspíš se v tom celkem slušně, je to o generaci novější než e34. I dneska se dají koupit za slušnej peníz, když na to nespěcháš, což teprve za půl roku, kdy chceš auto kupovat. Jak jsem pochopil, nechceš auto na pár týdnů, ale na delší dobu, i to by mluvilo pro e39 - to auto ti tolik "nezestárne". Na e34 se budou za pár let díly (myšleno nové) shánět jak na veterána
Nebudeš muset řešit korozi, je to zase o krok dál. Pokud ti bude chybět klasicekj baworáckej kukuč, dodáš za pár korun AE a jezdíš.
A pokud koupíš e39 523 nebo 528, ten minimální rozdíl v ceně se ti vrátí na spotřebě. S 523 se dá i při úplně normální jízdě jezdit za 8,5 litru, s 528 o pár deci víc.
Čili za mě pro tvoje potřeby - předFL 523, když na to nespěcháš, máš čas se porozhlídnout, tak si můžeš vybírat, nejsi v situaci někoho, kdo včera prodal auto a zítra už potřebuje jezdit v jiným.
Jo, a "věkově srovnatelné" jsou e30-e34 a e36-e39, pokud jsi uvažoval o e36, tak koupí e34 půjdeš o "generaci"dozadu.
Už i v e39 je těžký vybírat, zvlášť u nás se inzerované top stavy v reálu ukazují jako totální vraky. Když budeš mít kliku, koupíš dobře i u nás, jinak si uděláš vejlet nebo někoho pověříš, ať něco přitáhne z venku.
Sehnat pěknej kus za normální peníze je už problém i v Německu. Auta mají v lepším případě najeto 300-400 tis., což by při dobrém servisu nevadilo. Ale většinou spolu s věkem začnou střídat majitele a údržba bývá různá. Jak u nás tak v říši je to celkem oblíbený povoz různých opálených menšin, které se většinou jen vozí.
Na e34 budeš korozi řešit na 90%.
Jen u nás má každá pátá e34 nějakou kriminální (nebo problémovou) minulost.
Technologicky je to auto staré přes 20 let.
Měl jsem jak e34, tak e36, teď mám e39.
e36 kombík je luxusní pro dva, pokud v něm nechtějí spát. Nevím, kolik měříš, ale já se 185cm, když seděl někdo za mnou, tak jen nadával, to místo tam prostě není. Stejně tak kufr v e36 touring, žádnej zázrak.
Právě proto jsem přešel na e39 kombík. Místa dost, vyspíš se v tom celkem slušně, je to o generaci novější než e34. I dneska se dají koupit za slušnej peníz, když na to nespěcháš, což teprve za půl roku, kdy chceš auto kupovat. Jak jsem pochopil, nechceš auto na pár týdnů, ale na delší dobu, i to by mluvilo pro e39 - to auto ti tolik "nezestárne". Na e34 se budou za pár let díly (myšleno nové) shánět jak na veterána

Nebudeš muset řešit korozi, je to zase o krok dál. Pokud ti bude chybět klasicekj baworáckej kukuč, dodáš za pár korun AE a jezdíš.
A pokud koupíš e39 523 nebo 528, ten minimální rozdíl v ceně se ti vrátí na spotřebě. S 523 se dá i při úplně normální jízdě jezdit za 8,5 litru, s 528 o pár deci víc.
Čili za mě pro tvoje potřeby - předFL 523, když na to nespěcháš, máš čas se porozhlídnout, tak si můžeš vybírat, nejsi v situaci někoho, kdo včera prodal auto a zítra už potřebuje jezdit v jiným.
Jo, a "věkově srovnatelné" jsou e30-e34 a e36-e39, pokud jsi uvažoval o e36, tak koupí e34 půjdeš o "generaci"dozadu.
Už i v e39 je těžký vybírat, zvlášť u nás se inzerované top stavy v reálu ukazují jako totální vraky. Když budeš mít kliku, koupíš dobře i u nás, jinak si uděláš vejlet nebo někoho pověříš, ať něco přitáhne z venku.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
vymlouvat ti to nechci, ale jestli se v tom nechces vylozene vrtat, tak e34 neni vylozene pro tebe.. i kdyz je to sakra hezky auto a i kdyz je to v solidnim stavu drzak.. a jak bylo zmineno vyse, tak minulost tech aut je dost" temna"... pokud nechces e36, tak by pro tebe byla asi nejlepsi volba ta e39.. je to krasny, docela luxusni, prostorny a ne vylozene drahy auto.. a uz je tam M52.. v 2,5 litru je to strela a problemovy podle me nejak moc nebude.. lepsi je si nasetrit o neco vic, nez koupit nejakou vrazdu, ktera bude mit problemu vic nez koni a nakonec na BMW zanevres..
Hmm, no samozřejmě mají ty názory svojí váhu, ale popravdě mě se to auto nijak extra nelíbí,to za prvé, našetřit si něco navíc je poměrně jednoduchý slovní obrat, ovšem zase z mého úhlu pohledu než dát za E39 aby byla hezká 90 tis. to si raději za 65 koupím V70 1 generace, berte to tak, že se mi ty BMW líběj, ale nejsem žádnej extrafanda a poměr cena/výkon u mě bude hrát velkou roli.
Co se týče těch E34 tak na mobile je podle fotek několik zachovalých a rozhodně nevypadají jako od kofol co na všechno ( údržbu ) kašlou, jasně podle fotek těžko úplně soudit, ale možná by se něco vybralo ne ? To mi neříkejte, že jsou ta všechna auta tak namaskovaný, co se týče nájezdu km, tak to by mě taky zajímalo jak to tedy je, žil jsem v tom, že co se týče výdrže motoru tak z benzínu je to právě hlavně Volvo ( proto ho mám ) s motory B230 ( klasický red blok ) a pak právě BMW a že by to mělo při adekvátní údržbě něco vydržet, já mám na jednom Volvu 300 a na tom co chci upgradovat již skoro 800 tis a to stále jezdí, jen ty tlaky už nejou co bývali a z 2,3 benzín to jede už spíš jako 60kw diesel, no každopádně u benzínovýho BMW bych čekal průměrný nájezd kolem 500 tis., takže auto s 300 - 350 bych klidně vzal, protože já najedu tak 25 tis. ročně a to rozloženo do obou aut co máme,nebo se pletu ? Pak to pro mě nemá moc význam. Jinak níže předkládám odkazy na ty E34 co se mi na první pohled líbí.
Jo a co je to AE ? Nějaký tuningový facelift čumáku ala starý báva ?
Dík.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Co se týče těch E34 tak na mobile je podle fotek několik zachovalých a rozhodně nevypadají jako od kofol co na všechno ( údržbu ) kašlou, jasně podle fotek těžko úplně soudit, ale možná by se něco vybralo ne ? To mi neříkejte, že jsou ta všechna auta tak namaskovaný, co se týče nájezdu km, tak to by mě taky zajímalo jak to tedy je, žil jsem v tom, že co se týče výdrže motoru tak z benzínu je to právě hlavně Volvo ( proto ho mám ) s motory B230 ( klasický red blok ) a pak právě BMW a že by to mělo při adekvátní údržbě něco vydržet, já mám na jednom Volvu 300 a na tom co chci upgradovat již skoro 800 tis a to stále jezdí, jen ty tlaky už nejou co bývali a z 2,3 benzín to jede už spíš jako 60kw diesel, no každopádně u benzínovýho BMW bych čekal průměrný nájezd kolem 500 tis., takže auto s 300 - 350 bych klidně vzal, protože já najedu tak 25 tis. ročně a to rozloženo do obou aut co máme,nebo se pletu ? Pak to pro mě nemá moc význam. Jinak níže předkládám odkazy na ty E34 co se mi na první pohled líbí.
Jo a co je to AE ? Nějaký tuningový facelift čumáku ala starý báva ?
Dík.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Jako e34 podle me bude rozhodne lepsi na udrzbu nez e39 sezenes vic dilu. Me se osobne vic libi e39 ale s mejma financema bych sel do e34, lepsi si koupit libovku za 60 nez hujdu e39 za 90. Tot muj nazor. Znamej ma e39 za 140 a stejnak doni neco musi vlozit a e34 samozrejme ze tam muzes neco dat ale nebude te to stat tolik. Uplne chapu tvuj nazor financi neni dost a aspon na udzbu zakladni se nekde vzdy najde. Petek sem nevidel tolik zhnilejch jak trojek. Kazdopadne pokud se rozhodnes pro jakykoliv bmw co ti tady radej, radime. Pokud mozno v perfektnim stavu tak neprohloupis. Mnohem vic penez sem narval do zapraskani Peugeot 106stky nez do e36 2.5 coupe. Jinak AE to jsou Ty pekny krozky ve svetlech nic jinyho v tom nehledej
. Pro me dost nepodstatna vec vzdycky se da dodelat.

Ok, takže díky všem a díky mods, že tady vůbec tu diskuzi povolili/nechali ač patří už spíš do jiné sekce, já mám jasno, i přes možnost nezanedbatelných "nástrah" jsem stejně pro tu benzínovou E34 z ciziny, prostě proto, že je to pro mě kompromis krásy a dostupnosti ( na E23 touring zatím nemám
), holt jsem "staromilec". Doufám, že to nakonec klapne a že se v příštím roce třeba i někde potkáme, takže na závěr ( čímž neříkám, že sem už nikdo nemá nic psát ) ode mne " vivat krásným autům, které mají svůj ksicht a smrt unifikaci" .
THX.

THX.
to sem se nasmal, hezka E34 do 50K. da se sehnat, dokonce i neshnila, ale ma to ale. je to starsi kara, kera si proste rekne. jenom slusne to obout vyjde na docela ranec, (zimaky 205/65/15 dunlop za 8K, letni 225/60/15 conti za 12K) pokud s tim budes nakou dobu jezdit, tak se dockas i predni osy (maloobchod LMI za raminka, ulozeni a kosti stabliku + komplet rizeni za 26K, velkoobchod nekde u 14...) 518i vubec nema smysl, stejne jako 520i (tady vim, o cem mluvim), 525i s vanosem je fajn, smysluplny auto. jo a kdyz nahodou narazis na karu s nivoregulaci, tak ti bude zdrojem dalsich obveseleni, ja osobne mel kliku, ale jiny reknou svoje. samozrejme i dalsi servis stoji prachy, rozhodne to neni tak, ze das 50K a jezdis. ja osobne uz to radsi ani nepocitam, musel bych se zblaznit. a to si delam vsecko sam a dily mam za slusny ceny. jo a neni moc E34, kery maj pouzitelny svetla, ale o tom uz se tady toho popsalo docela dost. kufr zase zadnej zazrak neni, 460 litru... s tim spankem je trochu potiz, musel bys olouskat ze zadnich sedacek takovy skaredy kryty, pak se tam vejdes..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=20
dily 8 a 14.
na druhou stranu si s tim uzijes spoustu legrace, hlavne ted v zime je to noo porad. jo a kdyz narazis na karu a automatickou klimou, tak to je bezva vec. tolik k e34, ja bych nemenil, ale bocas me z toho bere nerv.
a kdyz uz sme u tech motoru, ma tady na klubu nekdo E34 s M52 motorem? uz sem dlouho nedelal zadnou prestavbu, svrbej me prsty...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=20
dily 8 a 14.
na druhou stranu si s tim uzijes spoustu legrace, hlavne ted v zime je to noo porad. jo a kdyz narazis na karu a automatickou klimou, tak to je bezva vec. tolik k e34, ja bych nemenil, ale bocas me z toho bere nerv.
a kdyz uz sme u tech motoru, ma tady na klubu nekdo E34 s M52 motorem? uz sem dlouho nedelal zadnou prestavbu, svrbej me prsty...
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem to nedávno řešil a rozhodně e34. e39 je sice novější, ale taky už neni v nejlepších letech. e34 je ještě poctivý baworák co něco vydrží, o e39 jsem to už moc neslyšel, spíš je to spotřebák, který s 10 lety věku už bude dřív nebo později zdrojem nemalých investic...krom toho je zas o něco složitější a díly taky o kus dražší.
e34 že by se nedala pěkná sehnat, tomu nevěřim. já asi měl trochu štěstí a koupil jsem za velmi pěknou cenu e34 ve stavu, že stačilo jen jezdit - pokud člověk není detailsta - v mym případě šlo o auto spíš na praktické učely a ne na to se do něj vysypat
.
Jak reznou ostatní nevim, já mám místy trochu chycený, ale včas ošetřený spodky všech 5ti dveří a pak pár blbostí spíš od kamínků.
Porovnání s e39 přímo ze své praxe nemám, proto bych nerad mlžil, ale dlouho jsem to řešil a něco si o tom zjistil, protože jsem chtěl víc e39...rozum mě ale převelel k e34
.
ganmiki: PS. Pokud nejsi z druhého konce republiky, tak není problém se domluvit a můžeš se svézt
.
e34 že by se nedala pěkná sehnat, tomu nevěřim. já asi měl trochu štěstí a koupil jsem za velmi pěknou cenu e34 ve stavu, že stačilo jen jezdit - pokud člověk není detailsta - v mym případě šlo o auto spíš na praktické učely a ne na to se do něj vysypat

Jak reznou ostatní nevim, já mám místy trochu chycený, ale včas ošetřený spodky všech 5ti dveří a pak pár blbostí spíš od kamínků.
Porovnání s e39 přímo ze své praxe nemám, proto bych nerad mlžil, ale dlouho jsem to řešil a něco si o tom zjistil, protože jsem chtěl víc e39...rozum mě ale převelel k e34

ganmiki: PS. Pokud nejsi z druhého konce republiky, tak není problém se domluvit a můžeš se svézt

jak píše pragdejf... představa že si koupíš 20let tarou káru za 50 a nedáš do ni ani kačku je utopie...tedy je to možný asi tak na 5% při obrovským štěstí
při tom co píšeš a při tvých příjmech a při počtu aut ,které již máš nevím zda li je to úplně rozumné. Ale to je věc názor....někdo potřebuje mít železnou rezervu a někdo zas né. Já doporučuji v tvé finanční situaci prostě obměnit vozovej park. A splnit si sen jménem BMW
a to jak tu dáváš odkazy na pohled pěkných aut z mobile je sice fajn, ale 9 z 10 aut v ceně kolem 1000-1500 eur bude mít dost chybiček neli chyb
Osobně v dnešní době doporučuji takové auto kupovat v německu fakt jen velkému fandovi co chce super káru a taky si za ni připlatí,protože se dost možná stane ,že přijedeš a bude to šrot a cesta něco stojí. Podle mě je lpší auto v této cenové relaci koupit v čr po nějakém fandovi
Tdy v čr objedeš 10 aut za 4tisíce v německu abys prohlédl 10 aut budeš potřebovat 3x tolik a to jen v nejnižších nákladech a při spánku v autě
ber to jen jako můj názor.





Za mě určitě E34 s tvým rozpočtem. Jednu jsem ke konci léta koupil za 30k, je to 12/95 r.v., dvoulitr 110Kw, žádnej sporťák to není, ale převeze mě kam potřebuju rychlostí jakou chci, takže to moc neřešim. Spotřebu mám 9-10 litrů kombinovanou a to jezdím převážně v a mezi malými městy. Má to auto klimu, dvoudílnej el. šíbr, všechna okna v el., centrál s dálkou, alarm... Měřím 195cm a vzadu se vyspím i s přítelkyní, není to žádnej komfort, ale dá se.
Teď k údržbě. Jedíný co jsem musel udělat, kromě výměny filtrů a oleje po koupi, byly zadní brzdy, protože kotouče KO, takže přišli nový kotouče, nový desky a rovnou i nový pakny na ručku. Teď auto brzdí jak nový, nikde nic netluče, nevrže, nepíská, nerezne!
Najel jsem teda teprve kolem 10tisíc km, ale na to co to auto stálo je zlatý. Co tak koukám po fóru 5er, tak většina vláken je o E39, je to třeba tím, že jich jezdí víc, ale myslím si, že oproti E34 je skleněná. Jen můj subjektivní názor, nemám praktický zkušenosti pro srovnání.
Takže E34 v slušným stavu je určitě dobrá investice, pořád je to auto, který má co nabídnout a je za hubičku. A líbí se mi a přítelkyni též
Teď k údržbě. Jedíný co jsem musel udělat, kromě výměny filtrů a oleje po koupi, byly zadní brzdy, protože kotouče KO, takže přišli nový kotouče, nový desky a rovnou i nový pakny na ručku. Teď auto brzdí jak nový, nikde nic netluče, nevrže, nepíská, nerezne!
Najel jsem teda teprve kolem 10tisíc km, ale na to co to auto stálo je zlatý. Co tak koukám po fóru 5er, tak většina vláken je o E39, je to třeba tím, že jich jezdí víc, ale myslím si, že oproti E34 je skleněná. Jen můj subjektivní názor, nemám praktický zkušenosti pro srovnání.
Takže E34 v slušným stavu je určitě dobrá investice, pořád je to auto, který má co nabídnout a je za hubičku. A líbí se mi a přítelkyni též

Tak zase nějaký reakce, tak díky za ně a zkusím reagovat.
to pragdejf - tak mě je samozřejmě jasný, že starý auto potřebuje svojí péči, konečně pár sem jich už měl a i vlastně mám
, co se týče tý ceny, no nevím, mě těch 50 až 60 přijde na tohle auto docela dost aby se koupilo něco zachovalýho, konečně vem si co třeba nabízí v bazaru Jandy ( http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=87425 ) za necelejch 39k ( jasně je to sedan, ale myslím, že moc hezkej ).
to paveld - díky, úplně z druhýho konce nejsem, jsem kousek od Prahy, ale na východ, až opadne ten hnus tak bych se klidně rád ozval, někdy z jara, možnost prohlídnout si to od někoho odtud vítám
to M3maniac - ano, já právě ten vozovej park chci obměnit, rozhodně to není třetí auto do rodiny, ale výměna kombi za jiné kombi. Co se týče toho dovozu z venku, to mě trošku mrzí, protože si myslím, že tady v čechách jich moc není a kdo má pěknou těžko se jí bude zbavovat, nejlépe samozřejme koupit zde na klubu, uvidíme, třeba se něco objeví.
to Tendr520i - já mám 180 a na přespání jí potřebuju v podstatě jen pro sebe když jezdím přes léto na po závodech a akcích a nechce se mi kupovat hotel a navíc v 90% případů to ani nejde, protože ty akce jsou tam, kde v blízkosti třeba žádný ubytování není, takže pro moje účely asi v pohodě, jen mě tady zarazil příspěvek pragdejfa, kde píše, že se musí "olouskat ze zadnich sedacek takovy skaredy kryty, pak se tam vejdes", tak jak to je ?
Díky
to pragdejf - tak mě je samozřejmě jasný, že starý auto potřebuje svojí péči, konečně pár sem jich už měl a i vlastně mám

to paveld - díky, úplně z druhýho konce nejsem, jsem kousek od Prahy, ale na východ, až opadne ten hnus tak bych se klidně rád ozval, někdy z jara, možnost prohlídnout si to od někoho odtud vítám
to M3maniac - ano, já právě ten vozovej park chci obměnit, rozhodně to není třetí auto do rodiny, ale výměna kombi za jiné kombi. Co se týče toho dovozu z venku, to mě trošku mrzí, protože si myslím, že tady v čechách jich moc není a kdo má pěknou těžko se jí bude zbavovat, nejlépe samozřejme koupit zde na klubu, uvidíme, třeba se něco objeví.
to Tendr520i - já mám 180 a na přespání jí potřebuju v podstatě jen pro sebe když jezdím přes léto na po závodech a akcích a nechce se mi kupovat hotel a navíc v 90% případů to ani nejde, protože ty akce jsou tam, kde v blízkosti třeba žádný ubytování není, takže pro moje účely asi v pohodě, jen mě tady zarazil příspěvek pragdejfa, kde píše, že se musí "olouskat ze zadnich sedacek takovy skaredy kryty, pak se tam vejdes", tak jak to je ?
Díky
No jsou tam takový plastový mantinely, ale když si tam dám polštář, tak je ani neregistruju. A s tvejma 180cm to bude úplná pohoda, jen si chce s sebou přibalit něco měkkýho pod sebe, ta podlaha žádná matrace není... Bez nich by to bylo možná lepší, ale vysloveně nám tam nikdy nepřekážely. Jinak vzadu se dá dělat skoro všechno, i v tuhých mrazech, vyzkoušeno nedávno, topení to krásně vytopí, ale to asi není informace, kterou potřebuješ
Zkrátka, mám to auto moc rád, teď v zimě si ho užívám ještě víc jak v létě, cit v pravý noze, rychlou levou ruku a fajný gumy a paráda. Neměnil bych.

Zkrátka, mám to auto moc rád, teď v zimě si ho užívám ještě víc jak v létě, cit v pravý noze, rychlou levou ruku a fajný gumy a paráda. Neměnil bych.
Re: BMW nemám. Chci ho ?
Sorry že otevírám tenhle archiv, nicméně není kam to napsat lépe než do vlastníha vlákna aniž by člověk chtěl zakládat nové.
Ano trvalo to cca 8 let ale mám ho, včera jsem koupil E39, 523i, r.v. 2000. Bude sice potřeba doladit nějaké věci, ale cena byla zase vcelku příznivá takže prostor tu je. No a tak také prosím o trpělivost jelikož se budu občas na něco ptát, když to zrovna nenajdu. Díky
Ano trvalo to cca 8 let ale mám ho, včera jsem koupil E39, 523i, r.v. 2000. Bude sice potřeba doladit nějaké věci, ale cena byla zase vcelku příznivá takže prostor tu je. No a tak také prosím o trpělivost jelikož se budu občas na něco ptát, když to zrovna nenajdu. Díky