Ahoj, pročítal jsem různé rady jak odvzdušint, ale stále se mi to nedaří.
Měnil jsem vodní pumpu, termostat, visco spojku (vše nové bmw) měl jsem ven i celý chaldič a vylil jsem z něj vodu. Při vypuštění vody vyteklo 6l + asi 1,5l z chladiče.
Po složení jsem nalil novou nemrzku dle postupu se pokoušel odvzdušňovat. Ale pořád je tam asi vzduch, hadice u termostatu jsou z obou stran teplé i hadice co vedou do chladiče. Jsou teplé i obě hadice co jsou u ventilu topení tak předpokládám že funguje (zkoušel jsem ho i poklepat jestli není zaseknutý), přesto teplý vzduch do auta nejde, z odvzdušnovacího šroubku se začne valit pára když už se to začíná po 15ti minutách vařit.
Předpokládám že termostat i pumpu mám namontovanou správně, termostat otvírá, a myslím že to ani nejde nějak otočit. Zkoušel jsem to i projet, zkoušel jsem vyjet na nájezdy aby byl chladič co nejvíc nahoře.
Co s tím??
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém odvzrušnit e36 320i
A) špatně jsi to odvzrušnil (napiš postup, jakým jsi to dělal)
B) je to polámaný (prasklá hlava, pumpa, termostat)
k ventilu topení jdou tři hadice
nemáš tam LPG?
chladič je horkej?
hadice z termostatu nesmí být teplé, ale vřelé
u některých motorů se musí termostat montovat v předem definované poloze (šipkou nahoru atd.)
B) je to polámaný (prasklá hlava, pumpa, termostat)
k ventilu topení jdou tři hadice
nemáš tam LPG?
chladič je horkej?
hadice z termostatu nesmí být teplé, ale vřelé
u některých motorů se musí termostat montovat v předem definované poloze (šipkou nahoru atd.)
Problém vyřešen, odvzdušňoval jsem to dobře, díval jsem se pro jistotu do knížky Jak na to? A postup je tam takový jak psal Libovka už v jiném tématu. Už jsem to párkrát dělal tak mě to překvapilo, že mě to teď nešlo.
Chadič horký byl, lpg nemám, a všechny hadice byly hodně vřelé.
Problém byl v tom, že konektor,který vede do ventilu topení byl kaput a ventil nefungoval, teplota byla na půlce, odvdušnení se už po pár jízdách podařilo a teplota už držela na půlce a stejně nešel do auta teplý vzduch. Tak jsem poklepal ventil zahýbal zoxidovanejma drátkama na ventilu topení a pak už to povolilo při svižnější jízdě a začalo to topit. Tak předpokládám, že to bylo těma zoxidovanejma drátkama, který mají v místě jak vede izolace do konektoru porušenou izolaci a jsou téměř na upadnutí a proto ventil neotevřel a nemohl se systém řádně odvzdušnit. Bmw má konektory dobrý, ale po 20ti letech u mají očividně dost, všimnul jsem si že odcházejí i na jiných místech kde trpí třeba u motorků světel.
Chadič horký byl, lpg nemám, a všechny hadice byly hodně vřelé.
Problém byl v tom, že konektor,který vede do ventilu topení byl kaput a ventil nefungoval, teplota byla na půlce, odvdušnení se už po pár jízdách podařilo a teplota už držela na půlce a stejně nešel do auta teplý vzduch. Tak jsem poklepal ventil zahýbal zoxidovanejma drátkama na ventilu topení a pak už to povolilo při svižnější jízdě a začalo to topit. Tak předpokládám, že to bylo těma zoxidovanejma drátkama, který mají v místě jak vede izolace do konektoru porušenou izolaci a jsou téměř na upadnutí a proto ventil neotevřel a nemohl se systém řádně odvzdušnit. Bmw má konektory dobrý, ale po 20ti letech u mají očividně dost, všimnul jsem si že odcházejí i na jiných místech kde trpí třeba u motorků světel.
mel jsem ten stejny problem a dobre pomohla rada kamarada .... sundej vsechny hadice od chladice, vypust vodu , pripoj hadici napojenou na vodovodni kohoutek postupne do kazde z odpojenych hadic a dukladne vsechno proplachni nejdriv slabsim proudem vody a az uvidis ze ti voda tece ven pridej na tlaku tak postupuj u vsech hadic ja odpojil vsechny 3 a ver mi ze se nebudes stacit divit jaky sajrat ti z toho vytece. Ucpe se tim kanalek v motoru a je problem takto po vymyti jsem nasadil hadice nazpet, nalil nemrzku a topil jsem uvnitr okamzite a jak byl krasny pohled na rucicku teplomeru, ktera byla uz maximalne jen v pulce 
