Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problem s vykonem
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
milan.vazeny
- Registrovaný
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob 07.06.2008 00:00
- Bydliště: Beroun
- Klubové ID: 2463
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
milan.vazeny
- Registrovaný
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob 07.06.2008 00:00
- Bydliště: Beroun
- Klubové ID: 2463
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
milan.vazeny
- Registrovaný
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob 07.06.2008 00:00
- Bydliště: Beroun
- Klubové ID: 2463
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
milan.vazeny
- Registrovaný
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob 07.06.2008 00:00
- Bydliště: Beroun
- Klubové ID: 2463
- Kontaktovat uživatele:
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
milan.vazeny
- Registrovaný
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob 07.06.2008 00:00
- Bydliště: Beroun
- Klubové ID: 2463
- Kontaktovat uživatele:
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Jestli to chceš řešit, tak se vohrn rukávy a můžeš začít
- nový vzduchový filtr (předpokládaná existence airboxu) jestli není má to své následky
- vyčistit váhu + klapku
- zkontrolovat vlnovec + hadice do něj vedoucí, zdali není někde dírka/prasklina
- výměna palivového filtru
- kontrola palivového čerpadla + prohnat hadičky jestli tam není sajrajt
- zkontroloval bych vstřikovací lištu s injektorma
- kontrola ŘJ zdali není chycená, nebo tam nenatekla voda
- zkusit jiné cívky + vyhodit svíčky 4bod a dát obyč Bosch
- zkontrolovat polohová čidla
- změřit tlaky ve válcích
- vyměnit olej za něco ověřeného, né každý "jede" stejně
- Kdybych už vážně nevěděl co, tak bych sundal ventilové víko a podíval se na vačku v jakém je stavu, zdali motor není přidření i když přidření může bít na klice
- zkontrolovat olejové čerpadlo
Pak si vzpomněl, že nemáš kat a to už je otázka dlouhého koumáni. Motor k svému správnému chodu potřebuje určití tlak ve výfukovém vedení, jak ho nemá, tak ve válcích po otevření ventilů zůstává vetší množství spáleného benzínu a to ho škrtí ve výkonu.....
a to jsou asi základ. problémy, pak následuje nebeská onanie
- nový vzduchový filtr (předpokládaná existence airboxu) jestli není má to své následky
- vyčistit váhu + klapku
- zkontrolovat vlnovec + hadice do něj vedoucí, zdali není někde dírka/prasklina
- výměna palivového filtru
- kontrola palivového čerpadla + prohnat hadičky jestli tam není sajrajt
- zkontroloval bych vstřikovací lištu s injektorma
- kontrola ŘJ zdali není chycená, nebo tam nenatekla voda
- zkusit jiné cívky + vyhodit svíčky 4bod a dát obyč Bosch
- zkontrolovat polohová čidla
- změřit tlaky ve válcích
- vyměnit olej za něco ověřeného, né každý "jede" stejně
- Kdybych už vážně nevěděl co, tak bych sundal ventilové víko a podíval se na vačku v jakém je stavu, zdali motor není přidření i když přidření může bít na klice
- zkontrolovat olejové čerpadlo
Pak si vzpomněl, že nemáš kat a to už je otázka dlouhého koumáni. Motor k svému správnému chodu potřebuje určití tlak ve výfukovém vedení, jak ho nemá, tak ve válcích po otevření ventilů zůstává vetší množství spáleného benzínu a to ho škrtí ve výkonu.....
a to jsou asi základ. problémy, pak následuje nebeská onanie
-
kubikula420
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
