Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW e36 - Přestavba
-
Afri
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: stř 24.11.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava - Krpole
- Klubové ID: 2734
Dobrý den, mám v plánu koupit e36ku a mám pár dotazů. Pokud někomu moje otázky příjdou banální, až provokativní, tak se předem omlouvám, ale jsem v tomhle nový. Jako první bych se chtěl zeptat od kterého označení jsou e36ky 6ti válce? Měl jsem zato, že 320 je ještě 4, ale viděl jsem to v 6ti, nebo mi to bylo alespoň tak podáno. Dál mě zajímá, jaká je cca tlouštka plechu na karoserii? Přeci jen mají tyhle auta už nejaký ten pátek a o BMW slýchám a prohlašuji jen to nejlepší, ale nevěřím, že se mi povede sehnat kousek, který nekvete nikde, za minimální cenu.. Trošku se aji bojím kupovat BMW tady v CZ, jestli má někdo nejakou ověřenou stránku, kde mají solidní poměr cena/kvalita. Předem děkuji
///MOD Killca: dotazy & pripominky jsou spatna sekce, protoze to jsou pripominky k WEBU, tedy presouvam do sekce 3er, ktera se tyka tveho dotazu a nazev dotazu jak pise Kami1 tez neni uplne v poradku, ale jak chces
///MOD Killca: dotazy & pripominky jsou spatna sekce, protoze to jsou pripominky k WEBU, tedy presouvam do sekce 3er, ktera se tyka tveho dotazu a nazev dotazu jak pise Kami1 tez neni uplne v poradku, ale jak chces
-
ROBi
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Klubové ID: 2116
- Kontaktovat uživatele:
Šestiválec je od 320i, většinou je auto v lepším stavu např. z DE (http://www.mobile.de, http://www.autoscout24.de), ale počítej, že pokud chceš auto za minimální cenu, tak to libovka nebude. Přeci jen to nejsou nový auta...
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Dobrý den,
čtyřválce jsou akorát 316, 318 a 318IS
E36 je dobré auto a ve srovnání s jinýma značkama podobného stáří s přehledem vítězí
koroze a stav auta na tloušťce plechu zas moc nezáleží (cca >1mm?), spíše na na kvalitě zpracování (vysoká) a na tom jak bylo auto provozováno a udržováno, no a z toho vyplývá co píšeš - u nás moc pěkných kousků nenajdeš
poměr cena/kvalita bývá nejlepší u těch dražších (a u prodejců, kteří jsou ve finanční nouzi)
když si pěkně v klidu toto fórum projdeš, nalezneš tu hodně informací, co se týče dovozu, servisu, parametrů, problémů atd. atd.
doporučuju začít přečtením pravidel fóra a sekcí, ve kterých chceš psát, nejsou napsána moc na úrovni, ani příliš neodpovídají reálu, ale hlavní věci z nich snad pochopíš
nechápu proč jsi své téma nazval přestavba.
nashledanou
čtyřválce jsou akorát 316, 318 a 318IS
E36 je dobré auto a ve srovnání s jinýma značkama podobného stáří s přehledem vítězí
koroze a stav auta na tloušťce plechu zas moc nezáleží (cca >1mm?), spíše na na kvalitě zpracování (vysoká) a na tom jak bylo auto provozováno a udržováno, no a z toho vyplývá co píšeš - u nás moc pěkných kousků nenajdeš
poměr cena/kvalita bývá nejlepší u těch dražších (a u prodejců, kteří jsou ve finanční nouzi)
když si pěkně v klidu toto fórum projdeš, nalezneš tu hodně informací, co se týče dovozu, servisu, parametrů, problémů atd. atd.
doporučuju začít přečtením pravidel fóra a sekcí, ve kterých chceš psát, nejsou napsána moc na úrovni, ani příliš neodpovídají reálu, ale hlavní věci z nich snad pochopíš
nechápu proč jsi své téma nazval přestavba.
nashledanou
-
Afri
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: stř 24.11.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava - Krpole
- Klubové ID: 2734
Ta tloustka plechu byla spis jen tak mimochodem, kvuli svareni.. Pocitam s tim, ze si koupim neco co kvete, ale koupit kus, ktery je shnity odzhora dolu nema smysl. Ja sam nemam tolik zkusenosti, abych auto rozebral, ale s bratrem ktery ty zkusenosti ma se do toho pustim a pujde rozebrat do sroubku a budou nasledovat nejake decentni upravy(nic co by to tak krasny auto znicilo, jak maj ma ve stylu pulka nasich milych ceskych pseudotuneru.. Na ty stranky urcite kouknu, i kdyz s moji nemcinou to bude problem..
-
Afri
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: stř 24.11.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava - Krpole
- Klubové ID: 2734
Jasny.. ale majitel se o auto mohl starat sebelip, ale jestli stalo pred barakem nejaky ten patek a jestli jezdil jako prase, tak to na interieru znat nebudeJamall píše:podívej se na annonce.cz a z velkého procenta se necha řídit pravidlem, "v jakém stavu je interier, tak se o celé auto staral majitel"
-
Afri
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: stř 24.11.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava - Krpole
- Klubové ID: 2734
Prestavba, protoze pozdejsi dotazy by se tykaly prave prestavby toho auta.. pokud by nazev hodne vadil, muzu tema zrusit.Kami1 píše:Dobrý den,
čtyřválce jsou akorát 316, 318 a 318IS
E36 je dobré auto a ve srovnání s jinýma značkama podobného stáří s přehledem vítězí
koroze a stav auta na tloušťce plechu zas moc nezáleží (cca >1mm?), spíše na na kvalitě zpracování (vysoká) a na tom jak bylo auto provozováno a udržováno, no a z toho vyplývá co píšeš - u nás moc pěkných kousků nenajdeš
poměr cena/kvalita bývá nejlepší u těch dražších (a u prodejců, kteří jsou ve finanční nouzi)
když si pěkně v klidu toto fórum projdeš, nalezneš tu hodně informací, co se týče dovozu, servisu, parametrů, problémů atd. atd.
doporučuju začít přečtením pravidel fóra a sekcí, ve kterých chceš psát, nejsou napsána moc na úrovni, ani příliš neodpovídají reálu, ale hlavní věci z nich snad pochopíš
nechápu proč jsi své téma nazval přestavba.
nashledanou
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Prvně bych se rád zeptal co s autem vlastně zamýšlíš? Píšeš rozebrat do šroubku a nějaké decentní úpravy... To znamená kompletní GO auta? Vyspravení karoserie, lak, komplet výměna podvozkových dílů, motor zgenerálkovat a celé nastrojit?
Pokud ano tak bych se osobně vyvaroval koupě nějaké jak ty píšeš slušné vraždy (316i) do které chceš časem pasovat silnější motor. Čekala by tě výměna X desítek dílů navíc což si myslím, že je zbytečné. To raději sehnat buďto rovnou slušný základ i s motorem, který chceš pravděpodobně 325i 323i nebo 328i a pak si s tím hrát nebo koupit rovnou dvě auta třeba nějakou slabší motorizaci s fakt zachovalou kastlí na kterou by se nemuselo sáhnout a pak třeba nějakou pěkně vybavenou bouračku s dobrým motorem co by sloužila jako dárce dílů. Co je lepší je otázkou, já bych raději koupil jedno auto slušné a už i trochu vybavené a to pak vylepšoval, myslím, že finančně by to vyšlo lépe. Ale je třeba si uvědomit, že dat do pucu takové BMW aby to bylo fakt v super stavu stojí nemalý peníze a hodně lidí na klubu by mohlo potvrdit že investice do tady těch našich starých pleček v hodně případech překročily výrazně současnou hodnotu auta a to i několikanásobně...
Takže bych předem hlavně promyslel co a jak a zvolil vhodnou strategii
Hrát si s takovým autem už stojí slušný peníze a ve výsledku se člověk dostane třeba na cenu pěkně vybevené o generaci novější trojky. Přec jen to není šáde 120.
Ale držím ti palce...
Pokud ano tak bych se osobně vyvaroval koupě nějaké jak ty píšeš slušné vraždy (316i) do které chceš časem pasovat silnější motor. Čekala by tě výměna X desítek dílů navíc což si myslím, že je zbytečné. To raději sehnat buďto rovnou slušný základ i s motorem, který chceš pravděpodobně 325i 323i nebo 328i a pak si s tím hrát nebo koupit rovnou dvě auta třeba nějakou slabší motorizaci s fakt zachovalou kastlí na kterou by se nemuselo sáhnout a pak třeba nějakou pěkně vybavenou bouračku s dobrým motorem co by sloužila jako dárce dílů. Co je lepší je otázkou, já bych raději koupil jedno auto slušné a už i trochu vybavené a to pak vylepšoval, myslím, že finančně by to vyšlo lépe. Ale je třeba si uvědomit, že dat do pucu takové BMW aby to bylo fakt v super stavu stojí nemalý peníze a hodně lidí na klubu by mohlo potvrdit že investice do tady těch našich starých pleček v hodně případech překročily výrazně současnou hodnotu auta a to i několikanásobně...
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
Afri
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: stř 24.11.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava - Krpole
- Klubové ID: 2734
me slo spis o karoserii.. bubny se daj vymenit tusimze s ramenama..
Auto bych predevsim nemel na denni jezdeni, na to bych mel oktavku do te doby, dokud by Bawko nebylo 100%. Ja bych rad koupil rovnou 328i, ale financne mi to prave moc nevychazi.. Prijatelnejsi se mi zda postupne do toho cpat penize, nez uvalit palku najednou. I kdyby ty naklady mely byt nekolikanasobne vyssi(jestli se to nekomu zda jako blbost, tak muze, ale BMW neni nejaky auto z dovozu, nebo francouz a prave k takovemu autu mam takovou citovou vazbu, ze ty penize za nej postupne klidne dam). jeste k tem brzdam.. kotouce jsou od 318, nebo 320?
Auto bych predevsim nemel na denni jezdeni, na to bych mel oktavku do te doby, dokud by Bawko nebylo 100%. Ja bych rad koupil rovnou 328i, ale financne mi to prave moc nevychazi.. Prijatelnejsi se mi zda postupne do toho cpat penize, nez uvalit palku najednou. I kdyby ty naklady mely byt nekolikanasobne vyssi(jestli se to nekomu zda jako blbost, tak muze, ale BMW neni nejaky auto z dovozu, nebo francouz a prave k takovemu autu mam takovou citovou vazbu, ze ty penize za nej postupne klidne dam). jeste k tem brzdam.. kotouce jsou od 318, nebo 320?
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Jenže tohle zlegalizovat pro STK bude asi trochu error ... pryč je doba kdy se dalo kde-co ... nehledě na to, že na tyhle individuality mají i na evidenci vozidel cenník a není to zrovna levné ikdyby jsi to měl schválené ... což samo o sobě taky něco stojí ...Afri píše:me slo spis o karoserii.. bubny se daj vymenit tusimze s ramenama..
Auto bych predevsim nemel na denni jezdeni, na to bych mel oktavku do te doby, dokud by Bawko nebylo 100%. Ja bych rad koupil rovnou 328i, ale financne mi to prave moc nevychazi.. Prijatelnejsi se mi zda postupne do toho cpat penize, nez uvalit palku najednou. I kdyby ty naklady mely byt nekolikanasobne vyssi(jestli se to nekomu zda jako blbost, tak muze, ale BMW neni nejaky auto z dovozu, nebo francouz a prave k takovemu autu mam takovou citovou vazbu, ze ty penize za nej postupne klidne dam). jeste k tem brzdam.. kotouce jsou od 318, nebo 320?
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tvl nevymýšlej ptákoviny a kup rovnou 325/328Afri píše:me slo spis o karoserii.. bubny se daj vymenit tusimze s ramenama..
Auto bych predevsim nemel na denni jezdeni, na to bych mel oktavku do te doby, dokud by Bawko nebylo 100%. Ja bych rad koupil rovnou 328i, ale financne mi to prave moc nevychazi.. Prijatelnejsi se mi zda postupne do toho cpat penize, nez uvalit palku najednou. I kdyby ty naklady mely byt nekolikanasobne vyssi(jestli se to nekomu zda jako blbost, tak muze, ale BMW neni nejaky auto z dovozu, nebo francouz a prave k takovemu autu mam takovou citovou vazbu, ze ty penize za nej postupne klidne dam). jeste k tem brzdam.. kotouce jsou od 318, nebo 320?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Já osobně myslím, že rozhodně. Auto bez problémů s evidencí, vylazeno v BMW k tomu aby díly fachčily spolu jak mají ... Jestli jsi uvažoval o přestavbě na 325i tak potom koukat i po 323i ... je to zvláštní označení, ale v podstatě jde o nástupce 325i a ač 323 jde o motor 2500ccm jako měla 325i jen jinak posazený krouťák ... koukni na Goooooooogle ten je všemocný ...Afri píše:takze nejlepsi cesta bude rovnou koupit 328i? No uvidime.. zkusim se podivat.. pred vanocema jedu do nemecka a treba si neco pod stromek privezu..
-
Afri
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: stř 24.11.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava - Krpole
- Klubové ID: 2734
Byt po mojem, tak koupim 328i, nebo 323i rovnou.. Ale tak.. Finance trapi snad kazdeho.. A mensi zlo by pro me bylo cpat to postupne, nez uvalit najednou palku.. Akorat to papirovani jsem nedomyslel. Nepatrim mezi lidi, co Jsou schopni vyjet s Bawkem, co je napul shity, aby kazdy presne vedel, co si o me myslet. K tematu: Jake jsou nazory exterier typu Mkove narazniky, nejaky cerne podbarveny kola(18´) a auto do bile perleti? Jen takovy decentni blbosti(chci cpat penize hlavne do podvozku a pod kapotu, aby vsechno bylo tak jak ma a auto vydrzelo dokud se s nim nekde neomotam).
-
Afri
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: stř 24.11.2010 01:00
- Bydliště: Ostrava - Krpole
- Klubové ID: 2734
Já osobně myslím, že rozhodně. Auto bez problémů s evidencí, vylazeno v BMW k tomu aby díly fachčily spolu jak mají ... Jestli jsi uvažoval o přestavbě na 325i tak potom koukat i po 323i ... je to zvláštní označení, ale v podstatě jde o nástupce 325i a ač 323 jde o motor 2500ccm jako měla 325i jen jinak posazený krouťák ... koukni na Goooooooogle ten je všemocný ...
Todle vim, ale tak me napada.. Ktery motor jede lepe? nemyslim papirove, 323i, nebo 328i?
Todle vim, ale tak me napada.. Ktery motor jede lepe? nemyslim papirove, 323i, nebo 328i?
