jsou to ale kompresor kity, turbo kity jsou dražší ještě o něco.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	M50B25 - rezervy seriovych komponent
- 
				cybernetworm
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 225
 - Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
 - Bydliště: Praha 4
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				Spajky
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2549
 - Registrován: ned 29.05.2005 00:00
 - Klubové ID: 1147
 - Kontaktovat uživatele:
 
cybernetworm píše:Joj taky bych řekl že to v podstatě smysl nemá. Ovšem kdyby každá M3 měla oněch 300kobil tak by to taky bylo o něčem jiném. Sehnat pěknou je skoro nemožné a to i v němec je to poslední dobou nějaká bída se mi zdá, možná jen blbě koukám...
Předělat brzdy není taková investice, podvozek též ne. Spíše jde o to že někdo si rád hraje, a prostě koupit jen M3 třebas mu nepřináší toliko radosti, jako ladit a ladit a kravit...
Bída to neni, jen to už dávno není o těch 200k kč, jak tady lidi všude píšou :-/
- 
				cybernetworm
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 225
 - Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
 - Bydliště: Praha 4
 - Kontaktovat uživatele:
 
Jako že pod 200 šrot?  
 dalo by se předpokládat no. Jen mě přišlo že je méně kusů obecně, než třebas před dvěma roky.
Proto jsem mínil že je i řešení sehnat zachovalou 328i a hodit tam supercharger kit a možná to vyjde levněji, nehledě na to když se na motoru něco po... tak to cenově vyjde malinko níž než s M3.
Na druhou stranu je skoro blbost mít 300kobil a více na silniční provoz, tam to postrádá skoro smysl, a na okruhy pak se uplatní i podvozek a brzdy kde je na tom M3 jinde no.
			
			
									
						
										
						Proto jsem mínil že je i řešení sehnat zachovalou 328i a hodit tam supercharger kit a možná to vyjde levněji, nehledě na to když se na motoru něco po... tak to cenově vyjde malinko níž než s M3.
Na druhou stranu je skoro blbost mít 300kobil a více na silniční provoz, tam to postrádá skoro smysl, a na okruhy pak se uplatní i podvozek a brzdy kde je na tom M3 jinde no.
- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
prej nesmyslcybernetworm píše:Na druhou stranu je skoro blbost mít 300kobil a více na silniční provoz, tam to postrádá skoro smysl
da se koupit hnus fialovej s novým motorem za par susnu , a nebo taky vyvoněná kastle s mrtvým motorem
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				cybernetworm
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 225
 - Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
 - Bydliště: Praha 4
 - Kontaktovat uživatele:
 
No to já se jen tak obhajuji 
) popravdě by mi to také nevadilo, ono jde spíš o tu akceleraci než nějakou V-max a tam je prostě ten výkon hodně příjemný no...(jestli by nebylo jednoduší tam dát malej obvod kol a rychlejší převody, možná by to vyšlo levněji:))).
Ale do doby než přijdeš o ŘP a peníze. Jezdit podle předpisů by pak stačila fab htp(a i stím se samo dájí por. před.).
			
			
									
						
										
						Ale do doby než přijdeš o ŘP a peníze. Jezdit podle předpisů by pak stačila fab htp(a i stím se samo dájí por. před.).
to nevím,ale koukal jsem tak různě, a někdo to měl udělaný taky tak že měl org. svody,a na přírubě měl teprve přidělaný turbo,org. myslím že jak se to rozdvojuje (litina) a z toho to měl napojený na jednu větší rouru a potom turbo,jde to udělat snást všechno,ale je s tím moc práce ,nebo to udělat jak to mají TDS,mají tam i hodně místa okolo motoru a turba,taky to jde udělat,jenom to chce vědět jak....
			
			
									
						
										
						