Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Měření výkonu
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
mám 323i M52. byl jsem v camp performance (http://www.mereni-vykonu.cz/). Naměřili 125,5kW. Graf mám,ale nedám
By jste se mi smály, pže auto je v automatu a měřit to byl porod
) takže je to do 3500ot zvlněný, ale poté vcelku vypovídající... Rovnou jsem to nechal chipnout a po dalším měření 132,6kW. Auto má najeto 171tisíc km. Doufám že to poladili dobře, těžko říct, názory na úpravu map se liší 
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Tak automat má nějakých 90% účinost co jsem četl,kdo ví,jestli to ta brzda umí propočítat a ukázala skutečný výkon na motoru.Já tam měl taky automat a překopal jsem to na manuál.cybernetworm píše:mám 323i M52. byl jsem v camp performance (http://www.mereni-vykonu.cz/). Naměřili 125,5kW. Graf mám,ale nedámBy jste se mi smály, pže auto je v automatu a měřit to byl porod
) takže je to do 3500ot zvlněný, ale poté vcelku vypovídající... Rovnou jsem to nechal chipnout a po dalším měření 132,6kW. Auto má najeto 171tisíc km. Doufám že to poladili dobře, těžko říct, názory na úpravu map se liší
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Tohle mě taky zajímá, chtěl bych si nechat změřit ty koňase..
Akorát nevím, co na tom stojí přes 1000,- Kč. Za takovou hovadinu rovnající se složitosti testu tlumičů na vibračce, popř. měření emisí či diagnostice. Já vím.. odpovím si sám. Elektromagnetická brzda je drahé zařízení, jak mě bylo řečeno na jednom tunning stánku.. :/
Jak dlouho to teda trvá taková procedura ??
Akorát nevím, co na tom stojí přes 1000,- Kč. Za takovou hovadinu rovnající se složitosti testu tlumičů na vibračce, popř. měření emisí či diagnostice. Já vím.. odpovím si sám. Elektromagnetická brzda je drahé zařízení, jak mě bylo řečeno na jednom tunning stánku.. :/
Jak dlouho to teda trvá taková procedura ??
cca 15min ked pojde vsetko hladko. mali by ti urobit aspon 2merania a nech nezabudnu zapojit aj teplomer a dat ho blizko miesta nasavania aby ti mohli vyplut tzv korigovany vykon ktory zohladnujej tlak a teplotu nasavaneho vzduchu - korigovany vuykon je potom ten co sa ma udavat ako vykon motora (ten isty udaj udava vyrobca)
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Trvá to chvilku cca 15min joj, jen u mě asi hodinu, pže to korigovali aby to aspoň něco ukázalo
)
Jinak výkon je to motoru, na kola je to výkon jiný jestli se nepletu, ono si to propočítá samo snad nějako.
Tady jde vidět příklad http://www.bittcar.cz/images/graf.jpg. Opravte mne jestli se pletu
Jinak záleží taky na tlaku vzduchu, pže výkon výrobcem je udáván při 1000hpa takže když je tlak nižší tak výkon je nižší a brzda si přidá rozdíl 1000hpa - aktual hpa aby to odpovídalo.
Takže občas je tlak nízký a autí nějako nejede, a třebas dnes je 1013hpa teď takže to jede zase o nějaký ten koník lépe
)
http://aktual.meteopress.cz/tlak.php
takže když je občas tlak třebas 980hpa a dnes 1013hpa tak je navýšení výkonu snad o 3% což je jako skoro když tam člověk dá sportovní filtr
) tak stačí jezdit ve dne s větším tlakem a člověk hned ušetří
)) lol
Jinak výkon je to motoru, na kola je to výkon jiný jestli se nepletu, ono si to propočítá samo snad nějako.
Tady jde vidět příklad http://www.bittcar.cz/images/graf.jpg. Opravte mne jestli se pletu
Jinak záleží taky na tlaku vzduchu, pže výkon výrobcem je udáván při 1000hpa takže když je tlak nižší tak výkon je nižší a brzda si přidá rozdíl 1000hpa - aktual hpa aby to odpovídalo.
Takže občas je tlak nízký a autí nějako nejede, a třebas dnes je 1013hpa teď takže to jede zase o nějaký ten koník lépe
http://aktual.meteopress.cz/tlak.php
takže když je občas tlak třebas 980hpa a dnes 1013hpa tak je navýšení výkonu snad o 3% což je jako skoro když tam člověk dá sportovní filtr
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Samozřejmě se udává výkon na motoru a od jistýho roku výrobce udává minimální výkon,který to auto musí mít,protože za to musí ručit.Takže dnešní auta by měli mít vyšší nebo minimálně rovný skutečný výkon,který je na papíru.Totic píše:Mno to co udává výrobce jako výkon je podle mě výkon na kolech. Jak píše kolega 323i má i paírově 125kW a sedí to.
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Co jsem našel na netu,tak snad jen motorky???Ale našel jsem něco v Novým Bydžově -Falcon Racing a za super cenu 800kč+opakovaný za 400kč.Nemá s tím někdo zkušenost?DC píše:vím že by měla být válcová brzda v Náchodě - třeba pohledat nebo se zeptat Danatd - měli by být v kontaktu
http://www.falcon-racing.cz/mereni-vykonu/
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
