Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

cau kluci co mi muze zrat 1A kdyz je auto v klidu a zamcene

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#1 Příspěvek od riderfery »

co by to mohlo bejt
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Nemůže.Někde něco je pod proudem.
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#3 Příspěvek od riderfery »

ale vytahal jsem postupne vsechny pojistky vsechno zhasnuty i kdyz jsem nezamkl auto bere to 1 A
vidim10
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 20.10.2009 00:00
Bydliště: Chrudim

#4 Příspěvek od vidim10 »

Odpojil jsi rádio?
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#5 Příspěvek od mrJekill »

Počkej pár minut,než auto usne
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#6 Příspěvek od jarda »

Podle ostatních příspěvků autora usuzuji že otázka se týká modelu E36 a ten neusíná, okruhy se zapínají a vypínají jenom podle polohy klíčku v zapalování.

Změň si nadpis - měl by obsahovat model auta kterého se otázka týká.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od xSAFA »

jarda píše:E36 a ten neusíná, okruhy se zapínají a vypínají jenom podle polohy klíčku v zapalování.


Nemohu tak zcela souhlasit, v autoelektrice e36 se sice nijak nevyznám, ale několik minut po vypnutí zapalování se například ještě točí ventilátorek na panelu digi klimy.
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od surfis »

xSAFA píše:
jarda píše:E36 a ten neusíná, okruhy se zapínají a vypínají jenom podle polohy klíčku v zapalování.


Nemohu tak zcela souhlasit, v autoelektrice e36 se sice nijak nevyznám, ale několik minut po vypnutí zapalování se například ještě točí ventilátorek na panelu digi klimy.


Taky se zavírají klapky klimatizace (to je tak 5 - 10 sec.) a svítí lightpaket v autě ;-)
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#9 Příspěvek od jarda »

Tak jinak - v E36 není okruh který se vypíná až 15 minut po zamčení jako v E38, E39 a E46.

To neznamená, že některé konkrétní jednotky (stále pod proudem) něco nedělají ještě nějakou dobu po zamčení.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od Kami1 »

vytahals i relátka?
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#11 Příspěvek od riderfery »

je to jinak model e36 1994 318i bez klimatizace no zkusim vytahat i relatka a teda cekat nez auto usne
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#12 Příspěvek od riderfery »

jo a ted jsem to byl promerit auto stoji uz par hodin porad 1 ameperu bere vsechny relatka jsem vypojil a stejne nic a radio by se melo odpojit kdyz vyndam pojistku ne ? a to jsem odpojil vsechny
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#13 Příspěvek od Kami1 »

spousta spotřebičů včetně rádia má trvalý napájení

je rozumný nejdřív podezřívat (odpojit) radio a dodělávaný voloviny

nemůžeš mít špatnej měřák

závada by se dobře hledala klešťákem (na DC)

problém prý často bývá ve svazku od kufru
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#14 Příspěvek od liza »

Kami1 píše:spousta spotřebičů včetně rádia má trvalý napájení

je rozumný nejdřív podezřívat (odpojit) radio a dodělávaný voloviny

nemůžeš mít špatnej měřák

závada by se dobře hledala klešťákem (na DC)

problém prý často bývá ve svazku od kufru

Já jsem si myslel, že mě se to stát nemůže protože žádný poruchy jsem extra neměl, ale ted o víkend jsem se mrknul na ten svazek v kufru a byly tam 2zlomený a 2oholený dráty, určitě tam koukni :wink:
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#15 Příspěvek od riderfery »

na ty svazky jsem se dival a tam jsem nic nenasel a to radio by to mohlo delat jo? neni origo
vidim10
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 20.10.2009 00:00
Bydliště: Chrudim

#16 Příspěvek od vidim10 »

Řekl bych,že rádio má pojistku trvalého napájení až v ISO konektoru.
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#17 Příspěvek od jarda »

Ne AŽ, ale může tam být TAKÉ.
V každém případě je stálé napájení rádia přes pojistku číslo 9.
(To samo neznamená že to někdo nemohl zprasit uplně jinak)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#18 Příspěvek od riderfery »

no prave ze jsem odpojil vsechny a porad to zralo amperu a pritom by melo bejt vsechno pres pojistky ne
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#19 Příspěvek od jarda »

Přímo na baterii, bez pojistek, jsou připojené řídící jednotka motoru, řídící jednotka automatické převodovky, startér, alternátor a palivová pumpa.

EDIT: a diagnostická zásuvka a nějaká relé
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od Kami1 »

pumpa a ř.j. jsou myslím přes relátka
zkus ověřit funkčnost toho měřáku
Odpovědět