
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 nebo E90
Zdarec, mam na auto 400 000 - 420 000,- a chci poradit jake auto koupit...rozhoduji se mezi modely 325d, 330d nebo 525d,530d..Jaky rok by byl idealni?, co se tyce nahradnich dílu, je cenový rozdil mezi 5tkovejma a 3kovejma dílama?? Na co si dát pozor, kolik je idealni stav km (idealni je 0, to me je jasny, ale
) Proste chci poradit co a jak, BMW jsem si tedka zamiloval, ale jsem pouze teoretik, ktery je bez rady KO...Dekuji moc za rady a doufam, ze nekdo pomuze a rekne sve postrehy..dekuji..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
já bych vzal 330i. Jezdím 320d a i když za skvělou spotřebu, po tom, co jsem jel v benzínu od BMW, tak i přesto, že dělaji jedny z nejlepších nafťáků, benzín tomu autu teprve dodává ten správný BMW pocit. Na spotřebě dáš tak 2-3 litry na 100 víc ale v budoucnu to bude mít levnější servis než nafta. namátkou třeba tohle. http://www.sportovnivozy.cz/12221-bmw-3 ... aket-praha
Taky bych se bál kupovat dízl u nás v ČR, většina je jich dotažená z německa, kde nemají problém najet 60-80tis km za rok
Pak tady koupíš 6 let staré bafo, na budíkách 100tis km, servisní knížka a začne se to kazit a všichni pak nadávají, že ty dízlové bafa nic nevydrží a přitom to auto bude mít ve skutečnosti najeto 300tis km 


takže je tu dotaz na naftu takže to zasírat benzinem je zbytečné,já ti doporučím 330d po face s těma cca 177kw...neskutečnej výkon a krouták...a lux.spotřeba...co se týče dílů tak také spíš trojka,je totiž celkově jednodužší a hlavně podvozkově...a km max do 150tkm a po 250 to pak prodat...mám známého co má také tu 330d 260tkm najeto r.v.: 2007 a bez jediného důležitého problému....základ dobrá nafta!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Bmw je výborné, ale v dnešní době ti nikdo nezaručí, že ti vozidlo bude fungovat 100% i když za něj necháš 10 mega... Pokazit se dnes může vše a velmi jednoduše. Bohužel, nikdo nevymyslel neúnavná turba a podle mně i BMW nafty trpí po určitém čase klasickými naftovými neduhy jako jsou právě unavená turba po dejme tomu 300 tisících. Každý se stará o auto jinak a nikdy nepoznáš jak kdo najezdil těch 100tisíc km před tebou. U nafty je ten mínus, že když to někdo nezahřál, dával kotel a pak nechladil tak hold je větší riziko a to jen tak nepoznáš. Určitě je na BMW spolehnutí a jejich naftové motory patří ke špičce a doma jsme taky zvyklí jezdit v naftě a tak máme doma 3 naftové motory. Ale pokud si někdy koupím další BMW už to nafta 100% nebude a ne proto, že by nebyla vynikající nebo spolehlivá či výkonná, ale protože s benzínem je to BMW prostě lepší.
Ale to je vedlejší, když koupíš naftu od BMW určitě neprohloupíš a nečekají tě žádné větší problémy, pokud to nebude vysloveně náhodně špatný kus, než u jakéhokoliv staršího nafťáka
Neboj se a běž do toho. BMW je jenom jedno a proto to stojí za to.
Ale to je vedlejší, když koupíš naftu od BMW určitě neprohloupíš a nečekají tě žádné větší problémy, pokud to nebude vysloveně náhodně špatný kus, než u jakéhokoliv staršího nafťáka

Pokud koupíš 530d rok 2005-2006 po prvním majiteli nemusíš se ničeho bát.
Ten s tím většinou jezdí rozumě a nebude tomu autu ubližovat.
U BMW 530d kde je 3 majitelu a více hrozí to že to měl někdo na machrování a jezdil stím jako prase a pak mohou ty auta bejt v horším stavu.
Muže tě pak čekat turbo vstřiky atd. Ovšem není to vždy.
Máme auto po prvním majiteli a je to parádní vybavenej kousek 530xd rok 2006 a super svezení. Jezdíme s tím jako kdyby to byl rols.
Prostě pohoda klídek piánko. Do 160ti na suché silnici. Otec do 140km/h.
A auto se odvděčí i spotřebou. Dneska cesta 290km spotřeba pěkných 7,3litru. a to bylo ve sněhu vánici s klimou a výhřevem sedaček atd.
Po dálnici pak 140km/h.
A to je xdrive kterej si veme o litr až litr a pul více.
Takže silné luxusní a ekonomické vozidlo z těch dražších aut na trhu.
Nafty po prvním majiteli bych se nebál pokud si auto proklepneš a budeš mít origo kilometry.
Duležité je mu dávat kvalitní naftu (VERVA atd. ) a aditiva jak tady doporučují. má choulostivé vstřiky CR a pak turbo co taky není nesmrtelné.
Pokud mohu poradit dívej se na vybavenější kousky s dofukovacíma sedačkama s výhřevem, velkou navigací profesional, bixenony atd. At to není žebrák holota uvidíš jak budeš pak spokojenej.
Ten s tím většinou jezdí rozumě a nebude tomu autu ubližovat.
U BMW 530d kde je 3 majitelu a více hrozí to že to měl někdo na machrování a jezdil stím jako prase a pak mohou ty auta bejt v horším stavu.
Muže tě pak čekat turbo vstřiky atd. Ovšem není to vždy.
Máme auto po prvním majiteli a je to parádní vybavenej kousek 530xd rok 2006 a super svezení. Jezdíme s tím jako kdyby to byl rols.

A auto se odvděčí i spotřebou. Dneska cesta 290km spotřeba pěkných 7,3litru. a to bylo ve sněhu vánici s klimou a výhřevem sedaček atd.
Po dálnici pak 140km/h.
A to je xdrive kterej si veme o litr až litr a pul více.
Takže silné luxusní a ekonomické vozidlo z těch dražších aut na trhu.
Nafty po prvním majiteli bych se nebál pokud si auto proklepneš a budeš mít origo kilometry.
Duležité je mu dávat kvalitní naftu (VERVA atd. ) a aditiva jak tady doporučují. má choulostivé vstřiky CR a pak turbo co taky není nesmrtelné.
Pokud mohu poradit dívej se na vybavenější kousky s dofukovacíma sedačkama s výhřevem, velkou navigací profesional, bixenony atd. At to není žebrák holota uvidíš jak budeš pak spokojenej.

Pokud maš na auto max 420tis, tak jedině E90 a jedině 330D, kompromis mezi vykonem a spotřebou, a to že se každej boji toho že se pokazi turbo,vstřiky je tim že to většinou někde to četli a nemaji osobni zkušenosti jen uměji dobře čist
. Kup auto jen s kompletni servisni hystorii,od prvniho majitele a pokud možno to co je koupeno v čr. Přišti rok taky mam v planu přesedlat z E46 328i na E90 330D. 


DawletE30 píše:Pokud maš na auto max 420tis, tak jedině E90 a jedině 330D, kompromis mezi vykonem a spotřebou, a to že se každej boji toho že se pokazi turbo,vstřiky je tim že to většinou někde to četli a nemaji osobni zkušenosti jen uměji dobře čist. Kup auto jen s kompletni servisni hystorii,od prvniho majitele a pokud možno to co je koupeno v čr. Přišti rok taky mam v planu přesedlat z E46 328i na E90 330D.
Nevim mě se zdá že pokud to nebude xdrive tak v pohodě koupí i pěknou 530d a 5ka mi přijde mnohem lepší svezení než trojka. Pohodlnější a většinou mají i větší výbavu.
Nejlépe koupit na jaře pokud to nespěchá nějakej pěknej kousek vybavenej po prvním majiteliso orig serviskou a km.

To bych kupoval já kdybych měl v ruce 420tis. ostatně at si projede 3ky i 5ky a uvidí sám.
5er je prostě už pro vyšší střední třídu.

PS: Ty máš 3ku proto ji doporučuješ. Já jezdíl v několika 5kách a nedám na ně dopustit. Jsou mnohem pohodlnější na naše cesty. A 3litr je dost výkonej na jakékoliv ježdění. Stejně využivat budeš 50procent výkonu více velice zřídka a více místa a lepší výbava se určitě hodí.

Se 420 tis. v ruce pro pětku jednoznačně do německa, v Mnichově je jich v každém bazaru 30 (na rozdíl od e46 330ci a e38 které jsme tam hledali..)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Můžeme tady blejt a převracet očima kolik chceme, ale 95% času stejně všichni jezdíme v rozpětí otáček ve kterých benzín opravdu nejede v porovnání se stejně silnou naftou a žere víc. V těch 5% času kdy to člověk honí na 5 tisíc otáček jede benzín líp.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé