Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 324d 63kw jaký je tenhle vůz?Spotřeba?Atd.. díky za info
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak jako kazda E30 , pokud je kastle zdarav neni o cem pak dal
motoricky je atmosfericka nafta velkej drzak
jede na vsechno od nafty pro fritovaci olej
jinak se drž zdravýho rozumu jako u každýho normálního auta při koupi 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Leveler píše:Já bych do toho osobně nešel.Bude to děsnej lenoch..
jako kazda atmosfericka nafta , ma to zase i jiny vyhody


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
324d byly s mechanickým čerpadlem, později s elektronickým. R.v. 90 bude asi už elektronické. Spotřeba na dálky se dá v pohodě 6-6,5, po městě tak 7 litrů. Verze s mechanickým čerpadlem je prakticky nesmrtelná, starej poctivej diesel. Verze s el. čerpadlem v podstatě totéž až na to čerpadlo, občas na něm odejde hlava (na čerpadle). Oprava je celkem drahá vzhledem k ceně auta, ale dneska se dá relativně levně sehnat třeba na vrakáči jiné čerpadlo a pokračuješ v jízdě.
Žádný závoďák to není, ale na běžné ježdění naprosto v pohodě. U toho motoru není problém nájezd třeba půl milionu km. Jediné, co je dražší jsou rozvody, cca 5 tis. CZK, pokud nevíš, kdy byly dělané, radši je udělej rovnou. Jinak motor 2,4d se dnes prodává za hubičku nebo za odvoz, takže i kdybys ty rozvody podcenil, koupíš třeba za dvojku jinej motor a jezdíš dál.
Žádný závoďák to není, ale na běžné ježdění naprosto v pohodě. U toho motoru není problém nájezd třeba půl milionu km. Jediné, co je dražší jsou rozvody, cca 5 tis. CZK, pokud nevíš, kdy byly dělané, radši je udělej rovnou. Jinak motor 2,4d se dnes prodává za hubičku nebo za odvoz, takže i kdybys ty rozvody podcenil, koupíš třeba za dvojku jinej motor a jezdíš dál.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...