Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
komprese-divné hodnoty
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
Pic, dneska jsem u voTona meril kompresi na M50B25vanos a nestacili jsme se oba divit nad namerenymi hodnotami.
1-3 valec kolem 9 , 4-6 valec necalých 5.
Je otazkou, jak podle techto hodnot je auto schopne ject.Jak bude tahnout,zrychlovat,kourit,zrat olej atd.Jak auto jede, ci nejede nepisu schvalne.
1-3 valec kolem 9 , 4-6 valec necalých 5.
Je otazkou, jak podle techto hodnot je auto schopne ject.Jak bude tahnout,zrychlovat,kourit,zrat olej atd.Jak auto jede, ci nejede nepisu schvalne.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
tahnout a zrychlovat to bude hur, nez auto s bezvadnym motorem
kourit to bude podle toho, kolik to zere oleje
a oleje to bude zrat podle toho, kudy unika tlak (jestli je to ventilama, tak ho to zrat nebude ) a primerene tomu, v jakym rezimu je motor provozovan
pokud mas v haji krouzky, tak se ti taky bude dostavat benal do oleje a ten bude rychle stracet svoje vlastnosti a motor se bude vic opotrebovavat.
muzes zkusit nejakou prisadu do oleje na uvolneni krouzku.
nejdriv zjisti kudy to unika (melo se to udelat pri mereni kompresi), at vis co opravit
ty hodnoty se mi moc nezdaj, nemuze to byt chyba v mereni?
merili jste to na zahratym motoru, se seslaplym plynem?
kourit to bude podle toho, kolik to zere oleje
a oleje to bude zrat podle toho, kudy unika tlak (jestli je to ventilama, tak ho to zrat nebude ) a primerene tomu, v jakym rezimu je motor provozovan
pokud mas v haji krouzky, tak se ti taky bude dostavat benal do oleje a ten bude rychle stracet svoje vlastnosti a motor se bude vic opotrebovavat.
muzes zkusit nejakou prisadu do oleje na uvolneni krouzku.
nejdriv zjisti kudy to unika (melo se to udelat pri mereni kompresi), at vis co opravit
ty hodnoty se mi moc nezdaj, nemuze to byt chyba v mereni?
merili jste to na zahratym motoru, se seslaplym plynem?
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
mereno na polostudenym motoru (zahratej 10km pak 2 hodiny odstaveno).Celej motor jsme snad 3x projeli a hodnoty skoro stejne v rozmezi asi 0.5bar.Byly vytoceny vsechny svicky,plyn na podlaze.VoTon rikal, ze s temahle hodnotama, by to ani poradne nemelo ject.Pritom opad je pravdou,ve dvou lidech si hrabne i do mirneho kopecka na dvojaka.Na dvojku take driftuje bez nakyho praseni se spojkou.Pokud ma motor na pulce bezmala "tretinovou" kompresi tak si nedokazi predstavit, jak by musel ject v plne kondici.
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
vcera naprosto v pohode jsem odjel ze servisu od kamika, co mi delal ramena kde jsme merili komprese.Jelo to jako normalne,zadna cukatuura, nic.Pak jsem jeste razil vecir autem a kdyz jsem se vracel domu tak to zacalo dealt,ale pouze v urcitem spektru otacek, nekde kolem 1500-2500.Dneska rano jsem natankoval, striknul tam aditivum na procisteni vstriku a auto zacalo pomalu ozivat.PAk jsem jel hodne vostrou pilu a tahlo to jako krava (1,2,3 omezovac na klikaty silnici).Cestou domu ze skoly jsem jel pres mesto a zacalo se to hadat,az to po ceste divne chciplo.Naprosto to ztratilo tah.Jel jsem to tedy takto nemocny project kde dostal znovu voves a sem tam to melo takovou jakoby "vykonovou" diru, kde to jelo.......asi tak 500 ot nekde za 3500ot.Taktze asi tak.
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
tak nevim........ po vecerni jizde se mi zase zda, ze se veci vraceji do stavu,jako byly minuly rok, kdy se toto take delo, ale jen kratkodobe.Proste do 2000-2500 ot. je to mrtvy a chova se, jako by nemelo stavu.Pak s sebou auto skubne a sametove tahne na kazdej kvalt.Nevim si s tim uz rady..........mozna ekologicka likvidace nebezpecneho odpadu.
ked to nema kompresie naco riesit vahu? prve skusit ci su to ventily alebo kruzky. ak s anic npreukaze, resp ventily s aukazu ok, tak skus este jednu vec - vyber sviecky a na noc tam nalej do kazdeho valca tak 0,5-1dl petroleja, nasledne zmeraj kompresie - ak sa nezmenia tak to bude v perdeli. ak pomoze uvolnit kruzky tak treba cim skor vymenit olej pterolej ciastocne stecie do olej vane a zriedi olej
petrolej je jedn z moznych velmi dobrych tzv uvolnovacov a teda rozpusta vsetky dechtove usadeniny. samotny karbon nerozpusti nic ako znamo je podobne tvrdy ako diamant ale to co je este ako tak makke rozpusti urcite. Bezne sa na tento ucel pouziva.
kamil pokial som si vsimol tak kompresie ked meral tak boli na figu stale pri opakovanom merani - cize bud nedovieraju ventily alebo su na polovici valcov horsie piestne kruzky
kamil pokial som si vsimol tak kompresie ked meral tak boli na figu stale pri opakovanom merani - cize bud nedovieraju ventily alebo su na polovici valcov horsie piestne kruzky
