Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

spojká lamela tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od vonderka »

potřeboval bych zjistit šířku nové lamely mám 10mm a furt klouže už nevím proč.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

vonderka píše:potřeboval bych zjistit šířku nové lamely mám 10mm a furt klouže už nevím proč.


přítlačák vyhřátej ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od vonderka »

no spojka zabírá hned dole ale taky už mě napadlo jestli to nemůže bejt tím že je zvedlej výkon(chip,tlak turba 1,4bar,kn filtr,přidaná nafta na čerpadle,egr off,kat off a pruchozí tlumič na konci výfuku)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

jestli ti bere uplne dole tak to bude asi KO spojkovej valecek ;) ale ty upravy co popisujes urcite nezpusobý klouzání lamely , to těžko :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od vonderka »

ale jestli sem pochopil funkci spojky tak spojkovej věleček by na to neměl mít vliv na klouzani spojky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

tak muze zustavat jakoby zatlacenej lehce a jakoby vyvolavat pak to samy jakoby si stal na spojce a tim padem by tam pak bylam oznost prokluzu ;) a když máš lamelu zanovní pritlacak tam byl novej nebo ma najeto milion ? :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od vonderka »

přítlačák má najeto jako stejně jako ta lamela a ta má 10,1mm tak si myslím že by měl být taky v pohode proto sem scháněl kolik má ta lamela jako nová. že bych si když tak nechal vyrobit obložení který bude širší.

jo ještě sem si vzpoměl že spojke chodí hrozně lehce,zabírá hrozně dole,a pedál se jakoby zasekavá,ale vrátí se,když sme to odvzdušnovaly tak spojkový pedál zůstával ležet dole a musel sem ho vracet ručně
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od vonderka »

MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

spojkové válečky jsou dva , jeden na převodovce druhej u spojkovýho pedálu u posilovace brzd , takže prověř obě možnosti , ale podle toho popisu chodu spojkového pedálu to vidim osobně na ten váleček jeden ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od vonderka »

a prověřím je jak?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MattyX Moderátor »

vonderka píše:a prověřím je jak?


muze prosakovat brzdovku , nebo proste nechodí tak jak má ... ja se tak daleko v udržbě nedostal tady už ti poradí někdo kdo to dělal ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od xSAFA »

Vymontuj spodní váleček z převodovky a omrkni jestli nesákne, většinou když je špatnej tak prosakuje a teče to do skříně to bys poznal hned... Jinak bych zkusil prošlapat spojku s vyndaným válečkem tak zjistíš chod čistě jen ovládací hydrauliky. Brzdovka se ti neztrácí? Mám ten pocit, že sem kdysi četl že někomu začal ten váleček na převodovce sáknout už moc a začala mu právě klouzat spojka. Jinak pokud bys měnil jeden z těch válečků doporučuju koupit rovnou oba, není to zas tolik peněz a za jednou to vyměníš a máš na dalších 15 let pokoj... :)
tom86
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 06.11.2008 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od tom86 »

Když jsem měnil spojku (original od výroby) tak měla stejnou tlouštku jako nová, jenom byla spálená, stejně jako přítlačák.
Odpovědět