Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 323i netáhne v nízkých otáčkách?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
manazer502503
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: sob 24.02.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 3937
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od manazer502503 »

Zdravim vás!potřeboval bych prosím radu!mám Bmw E36,323i,rv 95!Auto při nízkých otáčkách(cca od 1000ot do cca 3000ot)kolísavě táhne,netáhne,skoro jako kdyby to auto něco brzdilo,a otáčky pomalu lezou nahoru,moc nepomáhá ani plyn u podlahy!Děje se to i při zahřátém motoru,řekl bych u všech rychlostí!Až se chytí otáčky od těch cca 3000 bych řekl že už je to v pohodě,nebo to není skoro poznat!A navíc v motoru při volnoběhu něco docela výrazně klape...nevím jestli tyto 2 věci mají nějakou souvislost?!
Bych by někdo tak hodný a poradil co by to mohlo být,nebo aspon nasměrovat na co se zaměřit?díky moc předem za nápady :)
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

tipuju vanos, možná váha vzduchu..., co dělá ekonoměr při tom přechodu ve 3krpm?
nejdřív zkus diagnostiku a taky odkud to přesně klepe
manazer502503
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: sob 24.02.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 3937
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od manazer502503 »

Kami1 píše:tipuju vanos, možná váha vzduchu..., co dělá ekonoměr při tom přechodu ve 3krpm?
nejdřív zkus diagnostiku a taky odkud to přesně klepe
ok,ta váha mě taky napadla!ale jinak sem to ted byl projet,a obě závady(jak to že to netáhne,tak to klapání), se neprojevily,takže ty dvě věci spolu nejspíš souvisí!
S tim ekonoměrem nevim,nák si to nemůžu vybavit,a co by měl,nebo neměl dělat?
A ještě prosím s tou diagnostikou,tu by měli být schopni provést v jakémkoliv BMWservise že ano?a nevíte přibližně cenu? :) díky
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#4 Příspěvek od Kami1 »

pokud ten ekonoměr ukazuje při tom přechodu víceméně stejně, bude to spíš tím vanosem (nebo např. zapalováním, příp. regulátor tlaku paliva)
pokud při tom přechodu okamžitá spotřeba stoupne, bude to spíš řízením paliva (váha, díra v sání, čidla)
cenu nevím, ale určitě bude taková, že se rozhodně vyplatí koupit vlastní diagnostiku
manazer502503
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: sob 24.02.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 3937
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od manazer502503 »

Kami1 píše:pokud ten ekonoměr ukazuje při tom přechodu víceméně stejně, bude to spíš tím vanosem (nebo např. zapalováním, příp. regulátor tlaku paliva)
pokud při tom přechodu okamžitá spotřeba stoupne, bude to spíš řízením paliva (váha, díra v sání, čidla)
cenu nevím, ale určitě bude taková, že se rozhodně vyplatí koupit vlastní diagnostiku
ok,díky moc za radu!až to bude zase dělat,kouknu na ten ekonoměr!
Asi se zeptám blbě,ale ona se dá koupit vlastní diagnostika,to trochu nechápu?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#6 Příspěvek od Kami1 »

http://aukro.cz/item1269526530_bmw_scan ... darek.html
toto ti bude bohatě stačit (pokud je funkční :) )
potřebuješ k tomu akorát noťas ze seriovým portem (anebo ten převodník, co nabízí jako dárek)
Odpovědět