No vw mk1 ani 2 si nemyslim. ja se ted jedne MK2 zbavil abych udelal misto pro bmw v garazi a ačkoli jsem měl GTI plasty tak tohle jsem opravdu neměl.
Na té E36 to vypadá vkusně podle mého. Je to takové decentní. Ta E46 už to má takové mohutné... (na mě)
sice to nevypadá na e36-tce zle, ale zkuste si představit auto z boku ... offroad a přední nárazník na zemi . Všechny rozumná lízátka auto téměř nesnižují, pouze "trčí" dopředu.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Flanel píše:řekl bych že ta lišta dole jen dorovnává deficit aby nárazník i prahy byly v rovině. tak jako tomu je u Mpaketu
[
]
to není pravda .. Mpacket i obyč jsou naprosto stejně vysoko!
ani lízátko na Mpaketu nesnižuje auto o víc jak 0,5cm.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Flanel píše:chceš mi říct, že hrana nárazníku u kola s hranou prahu u kola je ve vodorovné rovině jo?
ne to není a nemá to žádná E36tka. psal jsem že obyčejný i Mpaketový nárazník jsou rozměrově stejné , rozdíl je jen v designu (lízátko je směrem dopředu nikoli dolů ).
předek a zadek auta jsou cíleně výš kvůli nájezdovým úhlům
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d