Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E90 320d nestartuje, uz zase...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
RomanSvach
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od RomanSvach »

tak uz po druhe v kratke dobe se me stalo ze me nestartuje auto.(320d 2006 E90 168000km) uz jednou me zklamalo(asi pred mesicem) ale to byla chyba SHERLOGu no a ted prijedu, zapalim pokecam sednu ze odjedu zastrcim klic zmacknu spojku zmacknu start, neco cvakne ve volante a rozsviti se oranzova kontrolka (asi) palivoveho cerpadla.

tj. mam neco zkontrolovat pred tim nez to odvezu do servisu(to bude po druhe za poslednich 30 dni co se to auto poveze).

treba poklepat hasakem po cerpadle, zkontrolovat nejake pojistky nebo tak? vubec totiz nevim kde treba to cerpadlo je, ani kde jsou relatka...

predem dik za kazdou radu.
rehakma
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 22.08.2008 00:00

#2 Příspěvek od rehakma »

Hasák sem nepoužíval ani u E30 u E90 bych dal radši na diagnostiku;)
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#3 Příspěvek od Paty »

Přesně hasák bych nepouživál,zkontroluj pojistky a pom až servis...
fuserpietro
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 11.06.2009 00:00

#4 Příspěvek od fuserpietro »

vaha vzduchu, oranzova kontrolka sedi, na druhykrat uz nastartujes, alebo vobec?
RomanSvach
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od RomanSvach »

fuserpietro píše:vaha vzduchu, oranzova kontrolka sedi, na druhykrat uz nastartujes, alebo vobec?


To je to... by me piclo tak jsem k tomu dotahl kluka ze servisu ze to odtahnem. no on do toho sedl ze zkusi nastartovat a hop motor naskocil jak novy. jak sem byl nas*anej tak sem si sel koupit aspon podlozky pod kola a nejaky srouby. to me vzdycky uklidni :-)

Jinak pojistky jsem zkontroloval, ok( no ale je k nim pristup jak k penezim...)

uz tyden(na den presne) s tim jezdim a porad to funguje jak ma.
fuserpietro
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 11.06.2009 00:00

#6 Příspěvek od fuserpietro »

mohla to byt sporadicka zavada, ktora sa prejavuje len za urcitych okolnosti alebo vobec - skrat na kostru a pod.. zlta kontrolka ti este stale svieti?
RomanSvach
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RomanSvach »

no nesviti... se to vsechno tvari jako ze uplne v poho a funguje to. tak nevim.

kolik Km by melo vydrzet cca to cerpadlo, relatko atd...?
dik
fuserpietro
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 11.06.2009 00:00

#8 Příspěvek od fuserpietro »

bud len rad ze sa to vyriesilo samo od seba :)
motor je pri spravnej udrzbe nesmrtelny. nie je mi zname ze by mala 163k verzia nejake chronicke problemy.. vacsina pruserov je sposobena nespravnou udrzbou alebo spravanim sa k motoru..
Odpovědět