Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

stabilizator e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mmaty
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 1868
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mmaty »

ahoj kluci mám 328 touring a podle etk jsem koukal že mám ještě silnější stabilizator než M3 je to možné nebo v M3 jsou z jiných materialu?... řešil to tu někdo už?...děkuji
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#2 Příspěvek od Maysner »

predni stabilizator je na M3 tensi, nez u obyc aut, ci Mpacketovych podvozku (ten je nejsilnejsi). naopak vzadu ma M3 silnejsi stabik jak obycejny E36. 3,2 ma vzadu silnejsi jak 3,0
mmaty
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 1868
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mmaty »

o tom zadním vím taky bych ho tam chtěl dát jenco nějjaký slušný seženu... teda pokud tam bude pasovat...
mmaty
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 1868
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od mmaty »

těch rozdilu v rozměru jsem si všim ale co když mají jinou tvrdost?... co když i ten slabší je tužší než ten silný?...
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od assassin_tl »

navic vepredu je podle me ten mkovej i jinak chycenej.. Mko ma jiny rameno i uchyceni stabilizatoru, tzn pokud by ten montazni bod byl na jine"pace" tak to bude jinak i s tou tuhosti...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

assassin_tl píše:navic vepredu je podle me ten mkovej i jinak chycenej.. Mko ma jiny rameno i uchyceni stabilizatoru, tzn pokud by ten montazni bod byl na jine"pace" tak to bude jinak i s tou tuhosti...
přesně tak , emko má ve předu stabík uchycený dlouhýma kostma přímo na phersoně , tudíž stabík má větší učínnost , a jeho tloušťka nemusí být tak velka aby fungoval dobře :) stabíky jsou jedna z nejdůležitějších podvozkových částí , hodně lidi řeší jen tlumiče s pružinama , přitom použití mtechnic stabíku a uchycení na phersoně je hodně znát ;) taky se chystám na své E30 o tudle úpravu , jsem zvědavej na výsledek ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
mmaty
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 1868
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mmaty »

no já mám právě originál Mm paket a tam už jsou ty kratky tyčky stabiku takže si myslim že je to to samé jak na Mkujen vzadu je slabší jak na M... proto jsem si říkal předek nechat je silnější jak M, jen ho uložit do powerflexu a přidat zadní stabik z Mka taky samo do powerflexu... ostatní silentbloky na ramenech atd už mám od powerflexu pro verzi M což znamená na předních ramenech ty excentricky silentbloky...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#8 Příspěvek od libovka »

mmaty píše:no já mám právě originál Mm paket a tam už jsou ty kratky tyčky stabiku takže si myslim že je to to samé jak na Mkujen vzadu je slabší jak na M... proto jsem si říkal předek nechat je silnější jak M, jen ho uložit do powerflexu a přidat zadní stabik z Mka taky samo do powerflexu... ostatní silentbloky na ramenech atd už mám od powerflexu pro verzi M což znamená na předních ramenech ty excentricky silentbloky...
Přečti si ještě jednou a pořádně co napsal MattyX a zjistíš že ti to tam nepůjde.Taky jsem to jednoumu zákazníkovy řešil a nejde to.
mmaty
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 1868
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od mmaty »

ted se přiznám že to možná pořádně nechápu... tsbik je jako celek přichycen silentbloky ke kastli a na konci má bud kratke tyčky stabilizatoru přímo k rameni nebo obyčejny stabik má dlouhe tyčky k tlumiči nebo je v tom jiný rozdil?... já mám v předu diky Mpaketu kratke tyčky k rameni...
mmaty
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 1868
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mmaty »

a zadni by měl byt uchycen stejně ve všech verzich ne...
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Klubové ID: 444
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Fikop »

MattyX píše:
assassin_tl píše:navic vepredu je podle me ten mkovej i jinak chycenej.. Mko ma jiny rameno i uchyceni stabilizatoru, tzn pokud by ten montazni bod byl na jine"pace" tak to bude jinak i s tou tuhosti...
přesně tak , emko má ve předu stabík uchycený dlouhýma kostma přímo na phersoně , tudíž stabík má větší učínnost , a jeho tloušťka nemusí být tak velka aby fungoval dobře :) stabíky jsou jedna z nejdůležitějších podvozkových částí , hodně lidi řeší jen tlumiče s pružinama , přitom použití mtechnic stabíku a uchycení na phersoně je hodně znát ;) taky se chystám na své E30 o tudle úpravu , jsem zvědavej na výsledek ;)
To už jsem někde slyšel:-) A fungovat to bude, neboj....
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Fikop píše:
MattyX píše:
assassin_tl píše:navic vepredu je podle me ten mkovej i jinak chycenej.. Mko ma jiny rameno i uchyceni stabilizatoru, tzn pokud by ten montazni bod byl na jine"pace" tak to bude jinak i s tou tuhosti...
přesně tak , emko má ve předu stabík uchycený dlouhýma kostma přímo na phersoně , tudíž stabík má větší učínnost , a jeho tloušťka nemusí být tak velka aby fungoval dobře :) stabíky jsou jedna z nejdůležitějších podvozkových částí , hodně lidi řeší jen tlumiče s pružinama , přitom použití mtechnic stabíku a uchycení na phersoně je hodně znát ;) taky se chystám na své E30 o tudle úpravu , jsem zvědavej na výsledek ;)
To už jsem někde slyšel:-) A fungovat to bude, neboj....
takyže tys mě na to navnadil , pozjišťoval sem si infoa ruka je v rukávě ... no přes zimu to nějak vymyslím :twisted: :oops: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#13 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

mmaty píše:ted se přiznám že to možná pořádně nechápu... tsbik je jako celek přichycen silentbloky ke kastli a na konci má bud kratke tyčky stabilizatoru přímo k rameni nebo obyčejny stabik má dlouhe tyčky k tlumiči nebo je v tom jiný rozdil?... já mám v předu diky Mpaketu kratke tyčky k rameni...
jo šak předek nech tajak je - Mtechnik serie, tj silnější stab a kratky kosti a zadek by měl jít normálně "z eMkovat". Tam to uchycení stabiku je dle mě stejný.

@Libovka.. klid.
mmaty
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 28.03.2009 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 1868
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od mmaty »

no právě že bych to tak chtěl jen změnit zadek za silnější předek podle logiky by měl byt lepší v tom Mpaketu když je silnejši....
Odpovědět