Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém s řízením e36
Ahoj, nemohl by mi někdo poradit, mám problém, když jedu po nerovné silnici, hrozně se to přenáší do volantu, zejména podélné nerovnosti, pokud bych jej pevně nedržel, tak by se mi snad i vysmeknul z rukou.. To auto prostě najednou zprudka zatočí - právě například při vyjetí z kolejí od kamionů a tak.. Je to dost nepříjemný, mám sice kola šířky 225, ale u bráchové e36 m3 je to pevný, jako skála, a to má pneu možná i širší... Mám podezření na servořízení, že tam jsou nějaké vůle, ale stojí to moc peněz, tak mám obavy to koupit. Kdyby mi někdo mohl poradit, byl bych rád. Děkuji!
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
- Kontaktovat uživatele:
cau projdi si poradne napravu zda tam nejsou nejaky vule tycky cepy silemloky jinak dost pomuze vymena silembloku na prednich ramenechza ty z m3 3,2 l stoji org v bmw730 kc za par cislo dilu 31 12 9 069 035
http://www.elitecat.cz/ShowImage.aspx?o ... 057801.JPG
ps mam je tam taky a pohoda vyjete koleje to pak citi odost min
http://www.elitecat.cz/ShowImage.aspx?o ... 057801.JPG
ps mam je tam taky a pohoda vyjete koleje to pak citi odost min
měnil jsem zadní silentbloky ramen, problém se ani u mě nevyřešil... pneu mám taky 225/17"sa-tan666 píše:cau projdi si poradne napravu zda tam nejsou nejaky vule tycky cepy silemloky jinak dost pomuze vymena silembloku na prednich ramenechza ty z m3 3,2 l stoji org v bmw730 kc za par cislo dilu 31 12 9 069 035
http://www.elitecat.cz/ShowImage.aspx?o ... 057801.JPG
ps mam je tam taky a pohoda vyjete koleje to pak citi odost min
vůle na př. náprvě žádné
taky myslím, že to souvisí se servem ... ještě zkusim dát novou náplň
tak servo zkus odpojit a uvidíš,vlastně to nejde aniž bys odpojil vodní pumpu atd.. že,,,,ale zkusit to můžeš zkus na chvilec zkodit klínák a projet to,když by to bylo servo tak by to ted dělat nemělo...ale pozor na teplotu a myslím i dobíjení..! Ještě to může dělat vůle v Hřebenu na řízení...jestli to nedostalo to auto ránu třeba na přední kolo nebo tak nebo kolik to auto má najeto? ...v tom hřebenu to jde vymezit ta vule ale jestli je velká tak jiný řízení...
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Na samotném řízení mohou být nějaké nepatrné vůle ale rozhodně to nezpůsobí, že by auto lítalo v kolejích jak zplašené a už vůbec tomu nepomůže výměna servooleje. Jsem přesvědčen, že problém je v silentblocích přední nápravy, jak už nastínil satan. Obyčejné dávají ramenu možnost se vyklánět do stran, jde to poznat i při utahování předního kola, když zaberete rameno ucukne do strany. Silentbloky z M3 jsou plné (dělají se dvoje z 3.0 a 3.2) debata kolem nich tu byla nedávno, tak si to najděte. Všiml jsem si navíc že třeba 225/50/16 mě tahaly víc jak 225/40/18, takže bude záležet i na profilu a šířce pneumatiky. Tahat to bude ale vždycky, hold to co je na našich cestách je už trošku moc...
Silentbloky z M3 budu dávat během podzimu, pak se chystám napsat sem na forum porovnání v jízdních vlastnostech...
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
- Kontaktovat uživatele:
tak tak pokud nekdo vymeni zase za normalni tak to nepozna ale m3 jsou proste M3xSAFA píše:Na samotném řízení mohou být nějaké nepatrné vůle ale rozhodně to nezpůsobí, že by auto lítalo v kolejích jak zplašené a už vůbec tomu nepomůže výměna servooleje. Jsem přesvědčen, že problém je v silentblocích přední nápravy, jak už nastínil satan. Obyčejné dávají ramenu možnost se vyklánět do stran, jde to poznat i při utahování předního kola, když zaberete rameno ucukne do strany. Silentbloky z M3 jsou plné (dělají se dvoje z 3.0 a 3.2) debata kolem nich tu byla nedávno, tak si to najděte. Všiml jsem si navíc že třeba 225/50/16 mě tahaly víc jak 225/40/18, takže bude záležet i na profilu a šířce pneumatiky. Tahat to bude ale vždycky, hold to co je na našich cestách je už trošku moc...Silentbloky z M3 budu dávat během podzimu, pak se chystám napsat sem na forum porovnání v jízdních vlastnostech...
já tam právě siláče z M3 dával ... nic se nezměnilo, holt to asi jiný nebude, už jsem si na to zvyknulsa-tan666 píše:tak tak pokud nekdo vymeni zase za normalni tak to nepozna ale m3 jsou proste M3xSAFA píše:Na samotném řízení mohou být nějaké nepatrné vůle ale rozhodně to nezpůsobí, že by auto lítalo v kolejích jak zplašené a už vůbec tomu nepomůže výměna servooleje. Jsem přesvědčen, že problém je v silentblocích přední nápravy, jak už nastínil satan. Obyčejné dávají ramenu možnost se vyklánět do stran, jde to poznat i při utahování předního kola, když zaberete rameno ucukne do strany. Silentbloky z M3 jsou plné (dělají se dvoje z 3.0 a 3.2) debata kolem nich tu byla nedávno, tak si to najděte. Všiml jsem si navíc že třeba 225/50/16 mě tahaly víc jak 225/40/18, takže bude záležet i na profilu a šířce pneumatiky. Tahat to bude ale vždycky, hold to co je na našich cestách je už trošku moc...Silentbloky z M3 budu dávat během podzimu, pak se chystám napsat sem na forum porovnání v jízdních vlastnostech...
zatu cenu to fak stoji
-
sir_lukash
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř 24.09.2008 00:00
- Bydliště: Náchod(sko)
já mám stejný problém, už sem koupil nové čepy, axiální táhla...mám doma i servo z druhé ruky... a ted mi kámoš automechanik řekl, že mu to auto nepříjde vůbec divný, že to takhle má být. za něco můžou gumy (že to tahá v kolejích) a za cukání volantu na hrbolech může citlivost serva...umocněné oproti předohrabce tím, že to tady nedrží zádný poloosy. a prej při vypnutým motoru je malá vůle na hřebenový tyči normální.... co vy na takovej názor?
Díky za názory chlapi, s těma silentblokama to asi zkusím, když to píšete.. Sehnal jsem teď druhý řízení, vypadá, že je pevný. Jestli se to ani trochu nezlepší, tak fakt nevím, pak teda zkusím ty silentbloky. Dám vědět. Ale jedna věc je jistá, u té mojí 328 to příšerně tahá a v o dva roky mladší M3 3,2 je to pevný, jak šutr..
