Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nastartuje až na podruhé

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
krejcia1
Registrovaný
Příspěvky: 247
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Praha a Strakonice

#1 Příspěvek od krejcia1 »

Ahoj chlapi, nevíte náhodou někdo čim by mohlo bejt to, že se mi občas stane, že když chci nastartovat, tak na poprvé to jakoby chytne, ale hned to chcípne, když to skusím podruhé tak je vše jak má a nastartuje to na první otočení, jo a je to u 318is M44, díky za odovědi.
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

Žeby něco po cestě mezi nádrží a vstřiky? A nebo nějaká netěsnost v sání?
Pak ti to jede normálně? Táhne, nedusí se?
krejcia1
Registrovaný
Příspěvky: 247
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Praha a Strakonice

#3 Příspěvek od krejcia1 »

Právě že to jede úplně v pohodě, dnes jsem s tim jel z prahy a 200 úplně v poho ještě by to šlo, nejčastěji se to stává, když jedu delší cestu, tak pak když chci nastatovat druhý den, a je to studené tak to drapne většinou až na podruhé, ale když se mi povede ve správný okamžik přidat plyn tak to chytne v poho, já si říkám jako kdyby tam nebyl benzín a že si ho to poprvé nestihne nasát a po druhé když už je ho tam dost tak to drapne v pohodě, jestli to také není třeba váhou vzduchu, protože když se odpojí baterie tak mi pak na neutrál tak půl hodiny kolsají otáčky než se to srovná, ale to je spíš tím že řídící jednotka nemá dostatek informací
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od _peper »

Kdyby byla špatná váha tak by ti to netahalo nebo by byl nepravidelný chod. Zkus čerpadlo anebo palivový filtr.
Ziky
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: úte 11.12.2007 01:00
Bydliště: Praha - Liberec

#5 Příspěvek od Ziky »

_peper píše:Kdyby byla špatná váha tak by ti to netahalo nebo by byl nepravidelný chod. Zkus čerpadlo anebo palivový filtr.


320i, motor M54 mi dela to same, startuje az naporduhe, napotreti, mezitim vzdy chcipne...specialne, kdyz je studeny motor. na diagnostice chyba v zadni lambda sonde. Takze ted jdu menit sondu a melo by byt po problemu. dam vedet jak jsem dopadl...
sedon
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 02.04.2005 00:00

#6 Příspěvek od sedon »

taky by to mohl být vykousaný věnec na setrvačníku, mě se to dělo taky a nakonec mi ten věnec z toho setrvačníku spadnul, kvůli tomu, že ten setrvačník byl vyhřátej...
Ziky
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: úte 11.12.2007 01:00
Bydliště: Praha - Liberec

#7 Příspěvek od Ziky »

Ziky píše:
_peper píše:Kdyby byla špatná váha tak by ti to netahalo nebo by byl nepravidelný chod. Zkus čerpadlo anebo palivový filtr.


320i, motor M54 mi dela to same, startuje az naporduhe, napotreti, mezitim vzdy chcipne...specialne, kdyz je studeny motor. na diagnostice chyba v zadni lambda sonde. Takze ted jdu menit sondu a melo by byt po problemu. dam vedet jak jsem dopadl...


vymenil jsem obe lambda sondy za katem, tak jak mi bylo doporuceno diagnostikou...a nic, problem trva, stale chyta pri studenem motoru napodruhe.... help!!!
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#8 Příspěvek od paca »

Necítíš v motoře benzín? Jestli není špatná hadička od benzínu.
Ziky
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: úte 11.12.2007 01:00
Bydliště: Praha - Liberec

#9 Příspěvek od Ziky »

paca píše:Necítíš v motoře benzín? Jestli není špatná hadička od benzínu.


benzin necitim, ale.... slysel jsem nazor, ze by mohlo nekde byt praskle vedeni benzinu od cerpadla ke vstrikum a proste pres noc se benzin vrati zpatky do nadrze.... startovani tedy nebude mit vliv na teplotu motoru ale na delku odstaveni vozidla.... co ty na to? setkal se s tim nekdo? nikde nic nekape, neslzi co vim...
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od paca »

no něco na tenhle způsob, zkus to benzínové vedení zkouknout, přitáhnout eska pásky atd
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#11 Příspěvek od blesk666 »

ak to suvisi s teplotou - teda tak ze cim je chladnejsie tym skape rychlejsie, resp vobec na prvy krat nenaskoci a aj na druhy krat chvilu bezi nepravidelne/trhane - tak to moze byt horsimi kompresiami vo valcoch

druha menej fatalna moznost je - ze to moze byt vadny ventil pre odvetrania nadrze (predpokladam ze solenoid) - stacila by jeho vymena - sposobene to byva napr aj tym ze sa dotlaca palivo aj po zvaknuti pistole (palivo ide potom aj do nadobky s aktivnym uhlim a nici aj ten ventil)

mozu to byt ale aj netesnosti v sani, sviecky, palivovy filter...

skusil by som ale preverit najprv prve dve moznosti - meranie kompresii za studena (priznakom moze byt ze bere nejaky olej, sviecky su ciastocne cierne, v horsom pripade mokre od oleja)
Ziky
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: úte 11.12.2007 01:00
Bydliště: Praha - Liberec

#12 Příspěvek od Ziky »

blesk666 píše:ak to suvisi s teplotou - teda tak ze cim je chladnejsie tym skape rychlejsie, resp vobec na prvy krat nenaskoci a aj na druhy krat chvilu bezi nepravidelne/trhane - tak to moze byt horsimi kompresiami vo valcoch

druha menej fatalna moznost je - ze to moze byt vadny ventil pre odvetrania nadrze (predpokladam ze solenoid) - stacila by jeho vymena - sposobene to byva napr aj tym ze sa dotlaca palivo aj po zvaknuti pistole (palivo ide potom aj do nadobky s aktivnym uhlim a nici aj ten ventil)

mozu to byt ale aj netesnosti v sani, sviecky, palivovy filter...

skusil by som ale preverit najprv prve dve moznosti - meranie kompresii za studena (priznakom moze byt ze bere nejaky olej, sviecky su ciastocne cierne, v horsom pripade mokre od oleja)


palivovy filtr je meneny, svicky by byly videt na diagnostice???? je to tak? nan nich mam servis za 15tis km....pravidelne menim, ten solenoid vyzkousim, ale neslysel bych zvuk nasati vzduchu podtlakem, kdyz povolim vicko nadrze?

zkusim nechat promerit kompresy, tlak palivoveho cerpadla pred vstrikama.... diagnostika je uplne cista, zadny chybovy zaznam.... mrknu na netesnosti v palivovem vedeni....

diky chlapi za tipy...
Odpovědět