Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 318Ti Nestartuje
Zdravím, potřeboval bych poradit, jelikož už si nevím rady.
Auto není schopné zaboha nastartovat. Starter točí jako o život.
Na diagnostice při vypnutem motoru hodil chybu akorát předstih.
Když se auto roztlačí, tak motor běží. Jedinné na co jsem přišel dlouhým zkoumáním je, že při startování nejde impulz do vstřiků. Tudíš se neotevřou a nedojde ke vstřiku benzínu. Vstřiky jsou v pořádku odzkoušené.
Benzínová pumpa tlačí přesně jak má. Další nápad byl přeskočený rozvodový řetěz. Bohužel i bohudík je vše na značkách. už nevím kde hledat.
Jedná se o motor m42.
Nesetkla se s tim někdo? Nebo někdo kdo opravuje BMW na plzensku? Jsem z okolí Domažlic.
Děkuju za rady
Auto není schopné zaboha nastartovat. Starter točí jako o život.
Na diagnostice při vypnutem motoru hodil chybu akorát předstih.
Když se auto roztlačí, tak motor běží. Jedinné na co jsem přišel dlouhým zkoumáním je, že při startování nejde impulz do vstřiků. Tudíš se neotevřou a nedojde ke vstřiku benzínu. Vstřiky jsou v pořádku odzkoušené.
Benzínová pumpa tlačí přesně jak má. Další nápad byl přeskočený rozvodový řetěz. Bohužel i bohudík je vše na značkách. už nevím kde hledat.
Jedná se o motor m42.
Nesetkla se s tim někdo? Nebo někdo kdo opravuje BMW na plzensku? Jsem z okolí Domažlic.
Děkuju za rady
čidlo klikovky jsem měnil protože byl propálený kabel.
ale zkusím ty další věci. ktere rele je na vstřiky? je to jedno z těch tří?
jak jedno z nich je myslím palivová pumpa a druhé vyhřívání lambdy?
trojka je rele elektroniky motoru. Jsou jakoby oddělené od ostatních rele vedle pojistkovky.
dík moc za rady
ale zkusím ty další věci. ktere rele je na vstřiky? je to jedno z těch tří?
jak jedno z nich je myslím palivová pumpa a druhé vyhřívání lambdy?
trojka je rele elektroniky motoru. Jsou jakoby oddělené od ostatních rele vedle pojistkovky.
dík moc za rady
tak jsem proměřoval a proměřoval, až sem zjistil že do vstřiků jde proud jak má. jedinej problem je že jsem našel propálenej kabel na čidlo od vačky. takže zkusím koupit a uvidíme.
to by vysvětlilo tu chybu předstihu a to že se vstřiky neotevřou.
mělo by to tak být ne?
vačka udává předstih a tudíž i to kdy má hodit jiskru a vstříknout benzín.
to by vysvětlilo tu chybu předstihu a to že se vstřiky neotevřou.
mělo by to tak být ne?
vačka udává předstih a tudíž i to kdy má hodit jiskru a vstříknout benzín.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
jestli to jde roztlacit, tak problem bude nekde jinde, jak psal Foldas.
pokud jsi zkousel fakt dobrou baterku, tak jeste zkontrolovat napajeni/zem ke starteru.
ideal by bylo zkusit zmerit napeti na starteru pri startovani, ale u m42 je to sado-maso
to cidlo vacky muzes zatim odpojit, jak psal cuky.(je to jenom pomocnej signal)
novy stoji pres dva litry, takze bych uvazoval o oprave, zalezi jak moc je to propaleny
pokud jsi zkousel fakt dobrou baterku, tak jeste zkontrolovat napajeni/zem ke starteru.
ideal by bylo zkusit zmerit napeti na starteru pri startovani, ale u m42 je to sado-maso
to cidlo vacky muzes zatim odpojit, jak psal cuky.(je to jenom pomocnej signal)
novy stoji pres dva litry, takze bych uvazoval o oprave, zalezi jak moc je to propaleny
no já když na to takhle koukám, tak myslim že problem asi nebude v elektorinstalaci. už fakt nevím, zkontroloval jsem kabely ke starteru, hrozná operace ( sundané celé paroží sání ) vše v pořádku.
jinak to čidlo mam po slevě za 1100 kč. Myslim že HElla.
takže objednávám a snad v pondělí nebo v utery bude doma.
jinak to čidlo mam po slevě za 1100 kč. Myslim že HElla.
takže objednávám a snad v pondělí nebo v utery bude doma.
no uplne normalne to nejede. motor naskoci, chvilku kolísaj otáčky,ale jakmile se ohřeje voda, tak je klid. vše běží jak má.
ty jsi říkal že máš doma řídící jednotku, jak se koduje klíč kdybych jí chtěl vyměnit. Když jí vyměním za jinou, tak mě imobilizer nenechá nastartovat ne? nebo budu muset nějak nechat nakodovat tu jinou jednotku.
Vim že u vw se to koduje jen nějak přes zapalování.
ty jsi říkal že máš doma řídící jednotku, jak se koduje klíč kdybych jí chtěl vyměnit. Když jí vyměním za jinou, tak mě imobilizer nenechá nastartovat ne? nebo budu muset nějak nechat nakodovat tu jinou jednotku.
Vim že u vw se to koduje jen nějak přes zapalování.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
bohužel v tom ti neporadím, nikdy jsem to neřešil, nic o tom nevím. (já mám M42/1992, ta nemá EWS)
minimálně bude zapotřebí diagnostika
zkus si to pročíst tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
minimálně bude zapotřebí diagnostika
zkus si to pročíst tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
-
Kindl0sch
- Registrovaný
- Příspěvky: 476
- Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 2788
Tak auto teď stojí mě u baráku.Jedná se o Compact 97 318ti M44 s nabastlenym motorem M42.Včera jsem z toho vypreparoval celou motorovou elektriku,protože se mi nezdály kabely obmotaný el.páskou.Když jsem to vyndal,tak jsem na to nevěřícně koukal jaký prase může něco takovýho dát do auta.V tý elektrice kdysi hořelo a to tak,že né jen jeden kablík.Oholený dráty na hulváta jen zalepený k sobě.Tam kde se pokoušeli pájet tak to jen nabodovaly studeňákem.....hroznej bordel.Přepinuju a dam nový kabely místo spálenejch a uvidím co se bude dít.Kabely ke startéru byly všechny spálený,tak by to mohlo být tim slabym napětím při startu
