Zdravím,
koupil jsem 325i rv 2001 a když jeden den nabiju baterii auto v pohodě nastartuju a druhý den přijdu a už nenastartuju protože baterie je skoro vybitá(ani pořádně nesvítí osvětlení) baterku mám necelé dva roky je to Varta 74ah tak tou by to snad být nemělo. Ted zkouším kažký den něco odpojit a čekám jestli se vybije nebo ne.
Máte někdo zkušenost nebo nějakou radu jak vypátrat závadu ?? Děkuji
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e46 325i m54 Vybíjení baterie za 24 h
-
CybreX
- Registrovaný
- Příspěvky: 179
- Registrován: stř 01.10.2008 00:00
- Bydliště: Uherskohradišťsko
- Klubové ID: 2569
- Kontaktovat uživatele:
Baterka muze byt KO, ale taky ti to muze neco zrat.
Nejrychlejsi zkouska jestli ti to nejaky pristroj zere:
otevrit kapotu, zamknout aby bylo auto jakoby uspane a nikde nic nesvitilo. Pak odpojis minus baterky a vradis tam multimetr zapojeny jako ampermetr, abys mohl zjistit protekajici proud, po vrazeni ampermetru se hodnoty muzou houpat tim jak nabihaji veci v aute pri znovu zapojeni. Za chvilku by se to melo ustalit a ukazat nejake konecne cislo.
Pripustny prochazejici proud kdy je auto odstavene by mel byt cca v radech desitek miliAmper, pokud ti ampermetr ukaze treba hodnotu nad 0,5A je nekde neco spatne a nejaky pristroj ti to zere.
Nejrychlejsi zkouska jestli ti to nejaky pristroj zere:
otevrit kapotu, zamknout aby bylo auto jakoby uspane a nikde nic nesvitilo. Pak odpojis minus baterky a vradis tam multimetr zapojeny jako ampermetr, abys mohl zjistit protekajici proud, po vrazeni ampermetru se hodnoty muzou houpat tim jak nabihaji veci v aute pri znovu zapojeni. Za chvilku by se to melo ustalit a ukazat nejake konecne cislo.
Pripustny prochazejici proud kdy je auto odstavene by mel byt cca v radech desitek miliAmper, pokud ti ampermetr ukaze treba hodnotu nad 0,5A je nekde neco spatne a nejaky pristroj ti to zere.
