Asi před 2-mi týdny jsem vyměnil na autě spojku (lamela, přítlačák, ložisko) e36 328i a jde špatně řadit. Z 1 na 2 překonávám u neutrálu odpor (dost nepříjemné), ale když řadím ze 3 na 2 tak to jde hladce. A dále ze 3 na 4 se někdy stane (NE POŘÁD) , že tam je proti odpor, přímo u neutrálu, ale dost velký, a někdy jde zařadit fakt hladce. A zase z 5 na 4 úplně bez problémů. S autem jsem od té doby najel cca 3000km a je to pořád stejné. Oleje v převodovce je dost.
je to r.v.1998 a když jsem se ptal v bmw sotea, tak je tam už ten, co se mu musí nastavit ta poloha, ale nevím jak je to složené, dělali mi to v servise
wartes píše:je to r.v.1998 a když jsem se ptal v bmw sotea, tak je tam už ten, co se mu musí nastavit ta poloha, ale nevím jak je to složené, dělali mi to v servise
aha ja myslel ze sis to delal sam, tak v tomto pripade bych to neresil a zajel do servisu kde ti to delali
wartes píše:jak by se měla ta základní poloha nastavit, ptal jsem se na to v servise, kde to skládali a řekli, že nic takového nikdy neslyšeli.
kdyz ten pritlacak prisel novej tak byl nastavenej a zajistenej ale kvuli tomu zajisteni, kdyz to davas dohromady tak pokud mas klasicky trny na vystredeni lameli tak to tam nedas- vadi tam takova hvezda kterou je to zajisteny v ty zakladni poloze, ten trn musi byt jinej primo na to, tak je mozny ze to zajisteni dali pryc aby vystredili lamelu, to se ma dat pryc az po dotazeni pritlacaku, jsou na to komplet sady ze kdyz to tet rozeberes tak to zase nastavis v servise BMW 100% museji mit, ale nezarucuju, ze je to tva pricina ale mozne to je
Včera jsem mluvil, přímo se servisákem, který provedl výmněnu a utvrzoval mně v tom, že tam žádné zajištění nebylo. Ještě říkám, že spojkovou sadu kupoval přímo servis, takže já jsem ji neviděl. Takže teď fakt nevím
tak at ti zjisteji podle VIN ktery pritlacak tam mas nemusi tam byt na 100% ten co o nem pisu kdyz sem to parkrat delal na e46 pokazdy tam byl a pokazdy prisel nastavenej v ty zakladno poloze pro novou lamelu
nevim jak u e 46 ale u E36 je klasickej pritlcak s talirovou pruzinou-paprsky podle toho zo popisujes to vypada ze tispojka spatne vypina coz muze delat dil č6 http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... ch/clutch/ je z plastu a proste se ošoupe časem mel jsem ten samej problem diky predchozimu majitely ktery to vyresil ofrezovanim pritlacaku což je jako prasecina
Takže díl č.6 to asi nebude ten problém. Jsem ho totiž kupoval nový a dodal ho do servisu ať ho taky vymění. Takže tento díl je nový. Večer dodám VIN a snad někdo poradí
ještě bych zkusil znovu a pořádně spojku ovzdušnit. někdy se totiž svává že ten trn povijede z válečku než by měl o něco víc a nebo je tam blbě vsazenej do vypinací listy co tlačí na ložisko a potom to takhle blbne. jestli teda máte hydrauliku.