Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 - Při ostřejší jízdě se rozsvítí kontrolka ASC

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od xSAFA »

Témat s rozsvěcující se kontrolkou ASC jsem našel habakuk ale žádné se srovnatelným problémem co mám já.

Pokud jezdím v klidu vše funguje jak má, jakmile autu trochu pošlapu, nějakej ten divočejší rozjezd apod rožně se kontrolka ASC a už ji nejde vypnout - až po vypnutí motoru zhasne. Přestože kontrolka svítí, ASC je podle mě stále aktivní a nejde ani v tu chvíli vypnout. :?

Poradí někdo čím by to mohlo být? Nějaké to čidlo na kole? Ale pak nechápu proč by to dělalo jen při ostřejší jízdě.

Díky za každou radu.
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od noname »

Ahoj, stávalo se mi to taky, zjístil jsem, že mám od konektoru potrhanou tu "hadru" co je ze spoda haubny. Diagnoza - utržený motor ze siláčů. Někdy ho to uplně sundalo, někdy stačí aby jen na chvíli "přerušilo" a už to hlásí nefunkční ASC... :wink: Po výměně siláčů a jednoho držáku :oops: už se mi to nikdy nestalo :)
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od xSAFA »

Tohle mě napadlo, už jsem tu kdysi tento názor četl tuším od Castra. Jen se mi to nějak nezdálo :? Deku pd kapotou momentálně nemám, ale je fakt že silentbloky motoru jsou bych řekl na pokraji životnosti. Myslíš že to teda fakt někde šmrncá o kapotu? Zkusím je tedy vyměnit... Stejnak jsem to měl v plánu 8) Dík moc za radu!
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od noname »

Ty silentbloky se dají těžko diagnostikovat, jestli jsou ok nebo né, motor je dost těžky a leží pořád v těch "miskách" těch silentbloků, takže jedině ho přizvednout za očko. Podle mě ty "hydroložiska" má urvané téměř každé auto..... Já to poznal tak, že mi to polámalo i držák motoru.... :oops:
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1461
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od fidzi »

Zkontroluj seřízení a případnou vůli klapky ASC. Stačí, když se hne a už se ti rozsvítí. Dělalo mi to taky, když jsem hejbnul s lankem.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xSAFA »

Tak prvně zkusím seřídit, pokud nepomůže vyměním ty silenty. Dík kluci za rychlé rady... 8) :wink:
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od noname »

fidzi píše:Zkontroluj seřízení a případnou vůli klapky ASC. Stačí, když se hne a už se ti rozsvítí. Dělalo mi to taky, když jsem hejbnul s lankem.

Ano, došponování lanka je taky duležité....ale většinou mi to hlásilo chybu už po nastartování, tak sem stím pošteloval a bylo to ok.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od xSAFA »

Lanko jsem tedy pošteloval, ale skutečně to je vinou silentbloků, na výztuze kapoty jsem našel odřené místo kde se dotýká šroubek co je nahoře na tom snímači klapky... :wink: Pravděpodobně díky tomuto mi praskl i jeden úchyt váhy vzduchu na airboxu, jak to škublo... :?
coupe_core518
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: Zahraničie
Klubové ID: 3108

#9 Příspěvek od coupe_core518 »

mne to robí to isté už od kúpy, na tem potahu kapoty je to pekne zodrate od toho kenektora :D
ja som vždy myslel že je to silentblokama na zadnej náprave (ramenách), lebo mne sa vypne vždy iba pri 1. prev. stupni a pri plnom plyne, myslel sem že je to tým že sa tam neco pohne (rameno) a proste ASC vyhodí chybu nebo co...., lebo ked sme štyria v aute tak to urobí aj ked mu moc nepridám
no dam teda vymenit najskôr siláče na motore, kolko ich tam je? 2?
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od xSAFA »

2 velké na motoru a 2 malé na převodovce měnit budu rovnou všechny...

Teď jen dotaz k výměně :) Je reálné to vyměnit na heveru a za pomocí druhého heveru si pozvednout motor? Nechce se mi to dávat do servisu ale bohužel zvedák převodovky nemám a na rampě jinak nevím jak to zvednout... Díky za rady 8)
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#11 Příspěvek od emtrojak »

noname píše:
fidzi píše:Zkontroluj seřízení a případnou vůli klapky ASC. Stačí, když se hne a už se ti rozsvítí. Dělalo mi to taky, když jsem hejbnul s lankem.

Ano, došponování lanka je taky duležité....ale většinou mi to hlásilo chybu už po nastartování, tak sem stím pošteloval a bylo to ok.
Zdar, mam tensamej problem, hlasi chybu ihned po nastartovani a na diagnostice nezjistili vubec nic. Muzes mi prosim vysvetlit na co se mam kouknout u te klapy popripade co mam poladit.. dekuji :wink:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od xSAFA »

ASC klapka je ovládaná lankem, na konci bowdenu je mechanismus pro došponování, lanko by nemělo být prověšené nebo naopak moc utažené aby klapka byla úplně uzavřena. :wink:
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od noname »

Tak já to měnil na "kanále" a motor jsem si normálně přizdvihnul heverem... není to celkem sranda to měnit, hlavně ten levý :D ...................... budeš potřebovat dost místa, takže kanal - rampu minimálně....
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#14 Příspěvek od emtrojak »

koukal jsem na to a mirne to dotahl a porad stejne. napadlo me cidlo v kole ale to by snad na diagnostice zjistili
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od xSAFA »

Ano čidlo u kola to může být... Záleží také na jaké diagnostice si byl, mám pocit že ty jednotlivé čidla jdou nějak jednoduše proměřit, ale to tu bylo myslím popsáno v jiném tématu, osobně neporadím... :cry:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od xSAFA »

Tak můj problém vyřešen....

Obrázek

:roll:
coupe_core518
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: Zahraničie
Klubové ID: 3108

#17 Příspěvek od coupe_core518 »

gratulujem, akej značky si kupoval nové siláče?
Odpovědět