Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zaslepení EGR ventilu E36 325tds

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#1 Příspěvek od pesa84 »

Ahoj, chi se optat, zda je při zaslepení EGRka potřeba zaslepit i podtlakové hadičky? Podle mě musí stačit pouze samotný výstup na svodech a na ventilu. A at se otvírá jak chce, když nehrozí sání jiného vzduchu než od turba... ?
Dík za každé info
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#2 Příspěvek od mrJekill »

Nejjednodužší je pouze odpojit a zaslepit podtlakovou hadičku vedoucí k ventilu.A taky je to nejrychleji obnovitelná úprava.
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#3 Příspěvek od pesa84 »

A nebude to pak házet chybu nebo padat do nouzáku?
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#4 Příspěvek od mrJekill »

Nebude.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#5 Příspěvek od Mirda328 »

udelaj jak rika :)
ma pravdu predsedo
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#6 Příspěvek od pesa84 »

OK. Zkusím to a uvidím..
Jen musím namontovat repasovaný turbo a k&n filtr..
Pak sem pisnu jak jsem dopadl..
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#7 Příspěvek od Mirda328 »

pokud myslis kuzelku, dopadnes blbe, pokud davas vlozku do puvodniho filtrboxu je vse ok
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#8 Příspěvek od pesa84 »

nene,vložku... :lol: ale bez křidélek..
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#9 Příspěvek od pesa84 »

Tak jsem včera namontoval turbo a nějak se mi zdá,že to táhne mín než před tím,je to možný? Je možný, že když je tam nový vnitřek,že si to musí sednout? to EGRko sem proto eště nezkoušel..
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#10 Příspěvek od Mirda328 »

:) ses vedle jak bata s drevakama hehe, musis spravne nastelovat waste gate, ale nesmis to prepisknout !!!!
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#11 Příspěvek od pesa84 »

Mirda328 píše::) ses vedle jak bata s drevakama hehe, musis spravne nastelovat waste gate, ale nesmis to prepisknout !!!!

No,ale já sem se na to právě ptal a tam mi říkali,že se na to mrknou,jak vypadá ta membrána a to okolo, tak sem měl za to, že to dali tak jak to bylo..
No dneska sem to projížděl s diagnostikou a na cca 4500ot mi turbo tlačí cca 1800 což si myslim že není moc..
A jak to tedy našteluju??? Správně!
Nemá někdo výpis z diagnostiky???
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#12 Příspěvek od Mirda328 »

pesa84 píše:
Mirda328 píše::) ses vedle jak bata s drevakama hehe, musis spravne nastelovat waste gate, ale nesmis to prepisknout !!!!

No,ale já sem se na to právě ptal a tam mi říkali,že se na to mrknou,jak vypadá ta membrána a to okolo, tak sem měl za to, že to dali tak jak to bylo..
No dneska sem to projížděl s diagnostikou a na cca 4500ot mi turbo tlačí cca 1800 což si myslim že není moc..
A jak to tedy našteluju??? Správně!
Nemá někdo výpis z diagnostiky???

ty kravo pokud je to 1,8atm to co povidas je to tlak jak svina...... co si vubec stim motorem delal... to totiz neni ze se nekam neco posadi a hotovo......otacky 4500 te vubec nezajimaji pac je to skoro smrt pro tds
najdi si tabulkovej tlak steluje se totim podtlakem ale pokud nevis co stim raci at ti to nekdo udela nebo to popravis......
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#13 Příspěvek od mrJekill »

1.8Bar a kliku už nikdo nesrovná,ale těch pár km,než bude po ní to jede jako ďas.Zkoušeli jsme kdysi na Fordu co vydrží a na 1.7Bar šílená střela,ale motor šel samozřejmě do kytek důsledkem ohnuté klikovky
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#14 Příspěvek od pesa84 »

Na volnoběh to tlačí okolo 800atm, což by mělo být správně. Oktávka 1,9 TDI tlačí cca 1950atm. Ted sme tam měli načipovanou octávu 81kw a ta tlačila okolo 2200atm...podotýkám,že to jsou max.naměřený hodnoty při jízdě!
Sám to zkoušet nebudu,ale našel sem na netu regulátor,kterej se napojí na podtlakovou hadičku.. samo že k tomu musí být i budík..
Nicméně turbo hvízdá podstatně víc než předtím a to podle mého není ůplně ok..
Na motoru sem nechával dělat čerpadlo,vstřiky a ted turbo..
Chci to dát do kupy před čipem..
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#15 Příspěvek od Mirda328 »

kamo, musis nastavit predvstrik!!!! vetsinou to jedejinak po udelani cerpadla, ten tlak si nemuzes volne stelovat, cim ho budes zvysovat 1. propalis pisty 2. odpravis ulozeni turba

pro tebe je maximalni tlak 1bar a ktomu patricne nastaveny cerpadlo, ono mezi nama bych tam nechal 0,8 bar a udelal bych k tomu odpovidajici program a neuvadejte chip ale program, chip je pouze to kam to nahrajete, mapa turba musi odpovidat mape paliva !! stim souvisi mapa GRventilu a max Nm....... pokud si to nastelujes od oka budes jezdit chvili, docilis vysokym tlakem vysoke teploty vyfukovyh plynu (chuda smes) a neco umre.... a nemuzes tam dat nejaky program -jak rikate Vy "chip" o terem nic nevite a nejak si nastelovat turbo, vse by melo mit hlavu a patu :)
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#16 Příspěvek od pesa84 »

s tím s tebou naprosto souhlasím...předvstřik dělá strašně moc.
K tomu upravení programu, u TDSka se nechá program upravit přez kabel nebo se musí vyměnit celý chip?
Jo a když řeknu chiptuning?? :lol:
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#17 Příspěvek od pesa84 »

eště by mě zajímalo,když seřídím předvstřik a nechám upravit program,budu muset seřídit předvstřik znovu?

Jinak zpět k tématu, kolik máte na EGRku podltlakovích hadiček? Já tam mam 2. Jedna vede od EGRka do prsou a druhá od EGRka do takový krabičky(v překladači mi to píše, že je to převodník tlaku..)
Kamarád tam tu co vede do prsou totiž nemá.
Uživatelský avatar
Cawba
Registrovaný
Příspěvky: 700
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: (RUS)
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Cawba »

Nevim, ktery hadicky myslis,tak pridavam foto,at me muzes nasmerovat. Jinak zaslepenou mam tu cernou hadicku s modrym pruhem. Takze asi jak psal kolega na prvni strane.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#19 Příspěvek od pesa84 »

jojo,myslím tudle s modrým pruhem a pak mi tam vede ještě jedna,která vede do prsou. Tady skusím dát link a je to vlastně hadička č.11
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTA1MzZfcA==.png
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#20 Příspěvek od pesa84 »

kdopak poradí, co je to za hadičku? je to odvětrání rozvodového prostoru??
Odpovědět