Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

325td špatně žhaví po jízdě

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#1 Příspěvek od x-dejv »

Dobry den mam dotaz u bmw 325td. když auto stoji a je studene krasne nažhavi a nastartuje ale když jedu z autem nekam a třeba to potom chcípnu a chci znova nastartovat tak na kontrolce se nerosvítí žhavení a nechce to chitnout musim čekat třeba i pul hodky. dělá to občas ne pořad ŽHAVICÍ SVÍČKI jsou nove nechapu to. pujde to zjistit když to nechám napíchnout na PC? diky
dede789
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 10.03.2010 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 3008

#2 Příspěvek od dede789 »

Kdyz je auto studeny tak zhavi,pokud se zahreje na urcitou teplotu tak uz nezhavi.Jestli ti to spatne chyta kdyz je motor ohratej muze to byt vstrikovacim cerpadlem :oops:
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#3 Příspěvek od pesa84 »

Na 95% to bude tím čerpadlem... Běžný stav u dieslu.. Řešil jsem ten samí problém.. Ale nakonec to bylo něčím jiným.. I když jsem dal čerpadlo na repasi, bylo mi řečeno,že ho jen rozebrali,dali nové těsnění a zase složili, že je OK. K tomu sem nechal udělat i vstřiky.. Po namontování to teplí chytalo stále na p**u. Tak jsem dal new baterku a zrepasoval startér a ejhle starty jsou OK... tak začni tím startérem..
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#4 Příspěvek od x-dejv »

baterka je nova a starter je ve 100proc dobrem stavu točí jak o zavod. vim že je repase čerpadlo hodně drahá na kolik to až muže přijit 10 000k? :roll:
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#5 Příspěvek od x-dejv »

a není tam nějaky nebo relé?
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#6 Příspěvek od pesa84 »

jestli máš pocit,že baterka i startér jsou ok, tak to vypadá na to čerpadlo. Já jsem za to rezebrání a složení+nová těsnění a + seštelování a výměna trisek ve vstřikách dal v BOSHI 9500Kč...
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#7 Příspěvek od x-dejv »

a nemužou to přece jenom dělat ty žhavičky že by byli nekvalitni cena byla docala malá tak nevim skusim to nechat napichnot na pc. ale inak diky
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#8 Příspěvek od pesa84 »

Ty žhavičky to nejsou, u BMW je to udělaný tak,že když auti startuješ do určité teploty tak žhaví. pakliže je motor ohřátý na provozní teplotu tak už nežhaví. Takže jak píšeš auti po cca půl hodce vychladne a znovu zažhaví.. není jako VW kde to žhaví pořát..
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#9 Příspěvek od Marek-is »

to bude hlava čerpadla běžnej problém td s,jináč se to tu už řešilo snad 10xkrát pohledej
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398

#10 Příspěvek od kizby »

hlava čerpadla to být nemusí, já ji měnil a chová se mi auto stejně, já osobně mám problém v tom že mi padá nafta, takže někde netěsnost. Za studena sepne žhavení a zároveň i podávací čerpadlo v nádrži, které jestliže je motor teplý taky samo neběží je napojeno na stejné relé které spíná žhavení. Přišel jsem na to tak že když mám více nafty v nádrži tak to dělá méně nebo vůbec, ale jakmile je málo tak padne a je problém. Po nastartování samozřejmě už čerpadlo z nadrže funguje ať je teplota jaká chce, ale při startování ne, jen za studena a to jen po dobu cca 10 sec po otočení klíčku. Problém jsem dočasně řešil odpojením čidla na teplotu žhavení, žhavilo pořád a tlačilo naftu a chytá. Teď vychytávám proč padá nafta. To čidlo je myslím mezi 4 a 5 válvem. Druhé čidlo od kabiny mezi sáním.
Odpovědět