Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

poradíte, chtěl bych BMW 3 řady

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
heget
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 13.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od heget »

Ahoj, jsem tu prvně, a potřeboval bych trošku poradit.
chci si určitě kupovat BMW, více se přikláním k 3jkové řadě, nebo možná i 5tkové.
Jsem v situaci, kdy si bratr kupoval Audinu A4 (2003r.v.) 1,9TDI 96Kw.
Jezdí to celkem parádně, má to i fajn záběr si myslím ale hlavně co má suprácký, když to šetří, tak s tím jezdí i jen za 5-6l ! Což je jako špica.
Takže rozhodně musím kupovat taky něco ojetého nemám zas tolik financí.
Ale nechic Audi ale prostě Bawce :) dám do toho tak nějak 200-250tis.
A mohu v téhle cenové relaci najít něco co by bylo kapánek silnější na předjetí bratra :) i třeba jen na červená, oranžová a start :) ale taky aby to dokázalo žrát třeba i těch 6l, kdybych jezdil šetrně. a v poslední řadě aby to taky nějak vypadalo, je fakt že Audina stará 7let vypadá fakt hezky... :)
Tak jen prosím za rady, třeba na který motor je ve trojkách spoleh, který je fakt vymakaný , třeba 320D ? Slyšel jsem že prej má BMW vymakaný motor 530D... Tak díky samozřejmě všem za příspěvky, byl bych rád kdyby jste se napsali, kolik Vám třeba trojková řada žere nafty, či je lepší pořídit benzín.
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#2 Příspěvek od Paavo »

za me jasnej benzin na sevezeni, pokud resis spotrebu tak naftu.Ale to se celkem vylucuje, esli si chces vychutnat to po cem prahnou uzivatele BMW a to atmosfericky plnenym radovym benzinovym 6ti valci tak ale 5-6 L na 100 je nemozna hranice.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#3 Příspěvek od Tompo »

Z vlastní zkušenosti, 330D touring dlouhodobá spotřeba 6.6l, 135kW s ním hýbe velmi slušně a kromě soptřebáku jsem do ní nemusel dát za 60tkm nic navíc, jen brzdy, olej, brzdovku a naftu :D
Ernesto
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: úte 05.08.2008 00:00
Bydliště: Plzeň

#4 Příspěvek od Ernesto »

V tomhle máš možnost zkusit 320D 110 KW od roku 2002 nebo radši 330D. Z mého pohledu je stejně lepší benzín, aler když chceš takovou spotřebu.................. nevím. 8)
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#5 Příspěvek od Tuning »

v naftě 330D - 135 / 150 kW - dražší provoz...
v benzínu 330i - 170 kW

DOPORUČUJI 330i 170kW !!!!!!!

Měl jsem já a otec 320D - 100kW 2x, 330i - 170kW, 330D - 135kW, 330i - 170kW a teď mám 320i - 125kW M54 a musím říct, že chci zpět 330i!!!!

Čiplá 330 D 150kW jede strašně :D ,ale servis (nápravy,krouťák,spojka...)

...a teš sa rozhodni... jako klasika podobná VW je 320D 110kW...
heget
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 13.07.2010 00:00

#6 Příspěvek od heget »

no tak dobrý dobrý .. :) jak tak koukám v téhle cenové relaci by pro mě bylo asi nejlepší model E46 ten se mi fakt líbí asi nejvíc povedený e ve verzi sedan , to kupé má taky šmrnce, ale chci raději více dveří.
Takže už vím první věc, takže to bude E46 a teď jesště ten motor no, jsem na váškách :-(
Asi takhle, co se ještě víc sere u těchto BMW ? nafta nebo benzín ? Jde mi o to když koupím nalítání určitě kolem 150tis. tak jak dlouho ještě vydrží, vím že je to hodně subjektivní názor, nidky nevíš co a jak... ale prostě chci vědět no.

A naposled, traduje se co jsme pochytil, že když jdeš kupovat tady v čechách BMW, tak s tím vždycky něco je a proto je lepší si raději zajet do Německa, je to stále pravda tohle to? :)

Sakra já už se na to autíčko tak teším kurňa a bratra pošlu do p***e :D
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od xSAFA »

Obecně vzato je benzín spolehlivější než naftový tubomotor ale taky záleží jak se s ním v minulosto zacházelo. Baworáckej benzíňák R6 je hodně povedenej motor!

Spíš než na kilometry bych při koupi hleděl na celkový stav auta, nicméně je potřeba vzít v potaz, že po těch 200tis km se většinou objeví nějaké ty investice při kterých se sáhne do kapsy. Auta z ČR bych se nebál, určitě neplatí, že by se tu prodávaly jen mr*ky, jen je potřeba víc hledat a nekoupit první hujdu v prvním bazaru. Bazarům bych se už tak nějak z principu vyhnul, ale určitě jsou i seriózní bazary. Ale kupovat auto přímo od majitele, který dokáže říct co se na něm dělalo, nejlépe třeba doloží i faktury za opravy atd. to se mi jeví jako nejlepší. Jinak se nabízí nákup ze západu.
Odpovědět