Zdravím,
trošku se poohlížím po nějakých kolech na příští letní sezónu na mou novou E91.
Velice se mi líbí styling 313. Ale jsou pěkně drahý a u nás jsem je nikde neviděl. To ale není to co bych chtěl probrat.
Dělají se dvě varianty
- 18" 215/40 a 225/35 - pro BMW 1er
- 19" 225/35 a 255/30 - pro BMW 3er
Já mám 3er tak co řeším, žejo. Ale nejsem si jist, zdali jsou na naše cesty použitelné 19". Každý sem tam omylem vletí do nějaké té díry a nerad bych je hned rozmlátil. Komfort také asi nebude skvělý, nemluvě o runflatech.
Také těch 255cm je docela šířka, si říkám, zdali to ten můj chcípáček dýzláček 320d vůbec utáhne.
Na konzumce voktě jsem měl 225cm a šlo to teda dost znát.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
(E91) 18" či 19"
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tak ono i ty 18" budou na nase silnicky kostitras takze to vyjde uplne na stejno
profil 40 a min proste není komfortní
ze sirky gumy bych strach nemel

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
kawazx6r01
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
-
kawazx6r01
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
rozhodne R18 a ne RFT, je to dramaticky rozdil co se tyce jizdniho komfortu i vlastnosti (obyc pneu jsou podstatne lehci a mekci, s RFT je to auto tak na 60% svojich schopnosti), o vlivu na zrychleni nemluve... to ze si nekdo "mysli" opak je jeho vec, realita se da i zmerit 
“Ability is what you're capable of doing.”
presne tak,18 a bez rft,mam zkusenost z 5kovy rady mam mechy a s rft nez jsem dojel do Prahy,tak jsem mel utrhany vnitrnosti,pak jsem dal normalni pirelly a super.Hanz píše:rozhodne R18 a ne RFT, je to dramaticky rozdil co se tyce jizdniho komfortu i vlastnosti (obyc pneu jsou podstatne lehci a mekci, s RFT je to auto tak na 60% svojich schopnosti), o vlivu na zrychleni nemluve... to ze si nekdo "mysli" opak je jeho vec, realita se da i zmerit
