Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822 Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:
#23
Příspěvek
od Whisky » úte 26.06.2007 23:12
Zajima mne pro 330D asi budu kupovat taky. V Cr prijde na 7500,-
Rikas teda vsechno v pohode?
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822 Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:
#24
Příspěvek
od Whisky » stř 27.06.2007 11:27
A uz vahu nekdo cistil, nebo menil termistor?
Potreboval bych zmerit jeho hodnotu na dobre vaze.
Dyt na tom vubec nic neni - z elektrickyho hlediska paneboze
patras
Čestný člen
Příspěvky: 7095 Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:
#25
Příspěvek
od patras » stř 27.06.2007 11:53
jak cistis vahu ?
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822 Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:
#26
Příspěvek
od Whisky » stř 27.06.2007 12:34
odkaz vejš....jinak ma BMW něco jako EGR ventil co ma VW koncern???
A podtlakovy ventil u turba - tyk je to bolest TDiček...ma taky BMW? Měl by mit...chtelo by to taky proverit.
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368 Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#27
Příspěvek
od droban » stř 27.06.2007 20:36
jj vse naprosto vpohode,najed na Ebay a pohledej nebo si najdi nick toho korena od kteryho jsem to kupoval ja,viz.link co sem sem daval nedavno,jinak jesi je nebude mit v nabidce tak mu napis tu mou vahu dal na ebay az jsem mu napsal ze o ni mam zajem
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368 Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#28
Příspěvek
od droban » stř 27.06.2007 20:37
jinak EGR ventil BMW ma
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822 Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od Whisky » stř 27.06.2007 21:35
Diky za info...EGR byva dost zasrany a pry se da jezdit i bez něj...
Kugy
Registrovaný
Příspěvky: 384 Registrován: čtv 11.01.2007 01:00
Klubové ID: 2081
#30
Příspěvek
od Kugy » stř 27.06.2007 23:47
Taky mi to škube a jede jak mrdka,ale když jsem zkoušel odpojit váhu vzduchu,tak to skoro chcíplo jako když bych vytahoval kabely od svíček.Jestli by to mělo jet i bez váhy,tak nevíte někdo,kde je chyba??mám e36 316
sir_lukash
Registrovaný
Příspěvky: 112 Registrován: stř 24.09.2008 00:00
Bydliště: Náchod(sko)
#31
Příspěvek
od sir_lukash » pát 16.07.2010 23:35
mám M43 a taky řeším pomalejší rozjezdy. občas jako by to jelo na 3 válce (už takhle jich tam mám málo
) co je u tý M43 potřeba odpojit, abych tu váhu vzduchu vyřadil? a musím odpojit i tu trubu od vzduchovýho filtru?
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694 Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98
#32
Příspěvek
od Pavel H » sob 17.07.2010 07:05
Staci ti odpojit jen ten konektor na te vaze. Ale pokud ti to jede skutecne na tri valce,tak si timhle nepomuzes.
sir_lukash
Registrovaný
Příspěvky: 112 Registrován: stř 24.09.2008 00:00
Bydliště: Náchod(sko)
#33
Příspěvek
od sir_lukash » sob 17.07.2010 11:02
problém musím hledat jinde...po odpojení konektoru váhy vzduchu auto chcípe a dusí se
VR
Registrovaný
Příspěvky: 79 Registrován: pon 18.01.2010 01:00
Bydliště: Žatec
#34
Příspěvek
od VR » ned 18.07.2010 17:34
Neví někdo jaký hodnoty by se měli naměřit na tý váze? Pokud to teda jde multimetrem. Vim, že např volnoběžnej ventil se změřit dá (podle odporu).