ahoj. mám na E36 v sedanu a mám na tom pneu 205/60 R15 a disky R403 7Jx15H2 (20 PCM, ET 38). řešil jsem problém, že v kolejích mě auto plulo, ale to se skoro vyresilo výměnou zadních silentbloků a následnou geometrii. Ale přetrvává problém, že v kolejích nebo na nerovnosti mě přijde, jako když servo nedokaze udržet kola, propruží a auto trochu změní směr. Zajímalo by mě, jestli tohle obutí je adekvátní k tomu autu (už sem to takhle koupil, disky a pneu jsou zapsany v techničáku). Díky za odpověd
jde mě o to, že s jiným autem, ale s užším pneu se jede líp a ty koleje netahají auto k jedný straně. mám tu kousek úsek a když po něm jedu s jiným autem s pneu 175 šírkou, tak to není tolik znát. proto se na to ptám. přeci jen bmw si lidi kupujou proto, že je to špička...proto mě přijde blbý, že tady je najednou rozdíl ( a ne malej).
me stacilo presedlat z novejch 205/60 r15 na sjety 215/40 r17 a rozdil je takovej, ze auto se drzi v kolejich jako kliste.Az me prekapilo jak to taha za kormidlo
no ja mel na e36 coupe 17ky a dopadlo to tak ze po tydnu sly kola dolu....podle me jsou na to auto moc tezkopadny a ty napravy jen narikaly ....nehlede na to ze zerou trochu vykonu 15ky luxus pro frajerinu max 16
kdyz mas stejnej obvod kola, tak jak muzou zrat vykon????Ja jsem s nima max spokojen.Tam kde se pri rychlejsim prujezdu kruhace na patnactkach naklanela prid, tam na sedmnactkach se ani nehne a krasne drzi stopu.
mě jde o to, že sem měl třícu a tam byly 175/70 R14 a po stejnych silnicich nebyl zadnej problem. ted mam 205/60 R15 a na takovejch horsich silnicich nebo pres hrboly me to cuka a taha za volant. a i to rizeni jde tíž, ale to je asi způsobený větším odporem toho pneu