
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problem s přehříváním 328
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
visca je toto (2): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35plysakmartin píše:Dnes jsem si vyzvedl viscospojku, rozeberu větrák chladiče a já jí tam nemám !!!! Jinak se mi teda netočí vrtule chladiče, takže jí to nesepíná. Že by teplotní spínač č.10 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
_________________
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství
a ma tam bejt,
tak si ji tam namontuj a bacha na ten alkohol -)))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
Nevim proč bych si měl dávat dávat bacha na alkohol. Viscu tam nemám, nikdy jsem neměl a pět let se mi to ani jednou nepřehřálo, takže tím to asi nebudeKami1 píše:visca je toto (2): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35plysakmartin píše:Dnes jsem si vyzvedl viscospojku, rozeberu větrák chladiče a já jí tam nemám !!!! Jinak se mi teda netočí vrtule chladiče, takže jí to nesepíná. Že by teplotní spínač č.10 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
_________________
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství
a ma tam bejt,
tak si ji tam namontuj a bacha na ten alkohol -)))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitu
a nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Když sis tu viscu vyzvedl, tak ji tam namontuj a budeš mít po problémech (musí na ní být ale vrtule).plysakmartin píše:Nevim proč bych si měl dávat dávat bacha na alkohol. Viscu tam nemám, nikdy jsem neměl a pět let se mi to ani jednou nepřehřálo, takže tím to asi nebudeKami1 píše:visca je toto (2): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35plysakmartin píše:Dnes jsem si vyzvedl viscospojku, rozeberu větrák chladiče a já jí tam nemám !!!! Jinak se mi teda netočí vrtule chladiče, takže jí to nesepíná. Že by teplotní spínač č.10 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
_________________
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství
a ma tam bejt,
tak si ji tam namontuj a bacha na ten alkohol -)))
___________________
A bacha na ten alkohol.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Bejt to hlavou, tak se to snad hřeje furt, ne jen v koloně a ve měste.MattyX píše:to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitua nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
vsak to ja nepopirampaveld píše:Bejt to hlavou, tak se to snad hřeje furt, ne jen v koloně a ve měste.MattyX píše:to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitua nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
Na žádnej čudl napojená není, ale asi to budu muste provizorně udělat, než přijdu na to kde je chybaMattyX píše:to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitua nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tvl tak to uz me nic nenapada , snad uz jenom vodni pumpa ze by fungovala jenom nekdy ale to je kravina , chladic tam nevim co by mohlo byt spatne...a nebo vadnej termostat ze nekdy zustane trebas porad zavrenej a neotevre se...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
vytahuju tohle téma, páč mám podobný problém:
M43 318i, při jízdě se tak nějak chladí, ale jízda do kopce a stání leze teplota nahoru. Navíc jsem si všiml, že pod volantem se ozývá pravidelné dvoj-klepnutí, v taktu asi 3s. Při vypnutém motoru a klíčku slyším ostřejší cvakání někde kolem ABS motorku. Hadice jsou horké, termostat jsem dával nový tak před rokem, páč to zas nedolezlo na 90. Výkon vypadá normální.
Zítra snad budu chytřejší, teď je venku tma
M43 318i, při jízdě se tak nějak chladí, ale jízda do kopce a stání leze teplota nahoru. Navíc jsem si všiml, že pod volantem se ozývá pravidelné dvoj-klepnutí, v taktu asi 3s. Při vypnutém motoru a klíčku slyším ostřejší cvakání někde kolem ABS motorku. Hadice jsou horké, termostat jsem dával nový tak před rokem, páč to zas nedolezlo na 90. Výkon vypadá normální.
Zítra snad budu chytřejší, teď je venku tma
