Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M40B18 - rozvody + teplota chladící kapaliny

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
hatorikatany
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: stř 05.11.2008 01:00
Klubové ID: 2141
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od hatorikatany »

Potřeboval bych radu ... mám tady E36ku s M40B18, akorát, že na ní byla dělaná hlava a minulý majitel svou práci nedokončil a ke mě přišla se sundaným řemenem ... potřeboval bych poradit jak ho tam mám správně nasadit ... dneska jsem to zkoušel dle návodu v knize "Jak na to" a prdlajs :-D komprese 0 ... takže je to blbě ... (nemyslim ten návod, ten je asi dobrej, ale mě se to podle něj nedaří)

kdyby měl někdo nějakej polopatickej obrázek nebo návod, byl bych vděčen ...

jedná se o tohle

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ooth_belt/

dík


pokračování : no tak mám jinej problém, když otočím klíčkem u studenýho auta, tak hned vyskočí teplota doprostředka ... asi jsem přehodil ty dva konektory co jsou pod sáním ... jsou stejný konektory ... může to být tim ?? je tam děsně blbej přístup.... :(
Zety
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zety »

čau, pod olejovým filtrem je šipka ta ti musí ukazovat na první zub co je za tou mezerou a vačkové kolo co je na něm ta šipka tak na takový V v tom krytu http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... -crank.jpg
http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... fo-cam.jpg
a u té vačky taky můžeš sundat víko hlavy a na vačce je taková ,,kostička" tak ta musí být hranama kolmo na hlavu
hatorikatany
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: stř 05.11.2008 01:00
Klubové ID: 2141
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od hatorikatany »

to zní srozumitelně, ve středu budu mít trochu času tak to hned zkusim :) díky moc ...
hatorikatany
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: stř 05.11.2008 01:00
Klubové ID: 2141
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od hatorikatany »

:respect:

chytlo to ... takže návod je zřejmě dobrej :) akorát nahoře na vačce se mi to nikdy nepovedlo nastavit přesně podle obrázku, vždycky to bylo jakoby o půl zubu vedle ... každopádně motor krásně naskočil, tak jsem se asi trefil a kdyby byl nějakej problém tak vím kde ho mám hledat :) :oha:
Zety
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Zety »

Já je mám taky nastavený podle toho a jede mi to :)
hatorikatany
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: stř 05.11.2008 01:00
Klubové ID: 2141
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od hatorikatany »

no tak mám jinej problém, když otočím klíčkem u studenýho auta, tak hned vyskočí teplota doprostředka ... asi jsem přehodil ty dva konektory co jsou pod sáním ... jsou stejný konektory ... může to být tim ?? je tam děsně blbej přístup.... :(
hatorikatany
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: stř 05.11.2008 01:00
Klubové ID: 2141
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hatorikatany »

+ mi ještě poraďte jak to odvzdušnit správně, stačí odvzdušňovákem na chladiči ? počkat až z něj půjde voda bez bublin ?

dík
Odpovědět