Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
CUKANI MOTORU
Mel jsem jemne cukani okolo 1700rpm pri nezatizenem motoru a konstantnich otackach, ale na 320d E91.
Dojed na diagnostiku a treba budes chytrejsi... U me zjistili mensi tlak na "tyčce" rozvodu nafry myslím. Turbo vstřiky, vše OK.
Vyměnili mi tam nakej konektor protoze byl orezlej a dobrý... (bylo to okolo 200tkm - ted uz mam 233tkm)
Je to uz skoro rok, tak si to uz moc nepamatuju
Dojed na diagnostiku a treba budes chytrejsi... U me zjistili mensi tlak na "tyčce" rozvodu nafry myslím. Turbo vstřiky, vše OK.
Vyměnili mi tam nakej konektor protoze byl orezlej a dobrý... (bylo to okolo 200tkm - ted uz mam 233tkm)
Je to uz skoro rok, tak si to uz moc nepamatuju

Taky mi to skube. E91 320d, 150 tisic km najeto. Je to vetsinou kolem 1500 otacek, ale klidne i ve vyssich. Je to vzdy v situaci, kdy dojizdim bez plynu a pak na nej zase velmi zlehka slapnu. V te chvili auto zaskube a pak zase leti dal, kdyz jezdim ostreji a neslapu tedy na plyn jen zlehka, nedeje se to. Mam v planu to resit, zatim taky vubec netusim, cim by to mohlo byt. Ja jsem si ale procetl zdejsi prispevky na toto tema z minulosti a zde se pise jako priciny problemu cca. toto:
elektricka hlava cerpadla
EGR ventil - odpojit
palivovy filtr novy
svicky / zapalovaci civky
vycistit vahu vzduchu
spatny cidlo otacek klikovyho hridele
spatny cislo vacky
Tak ted babo rad
Me by tak zajimalo, jestli se vyplati spis zkouset neco z toho seznamu metodou pokus omyl od nejmensiho zla (nejlevnejsiho) k tomu drazsimu nebo zajet na original diagnostiku do BMW, zda by neco rekla. Na neoriginal diagnostice BOSCH jsem uz byl a vysledek byl "pouze" vadne pridavne cerpadlo, coz technici ani nevedeli, co to vlastne je a na co to ma vliv. Ta nevim, jestli to souvisi a co to je a zda byt BMW original proti BOSCHi nebo vice ukazalo, zda se do toho vyplati zainvestovat.
elektricka hlava cerpadla
EGR ventil - odpojit
palivovy filtr novy
svicky / zapalovaci civky
vycistit vahu vzduchu
spatny cidlo otacek klikovyho hridele
spatny cislo vacky
Tak ted babo rad

Me by tak zajimalo, jestli se vyplati spis zkouset neco z toho seznamu metodou pokus omyl od nejmensiho zla (nejlevnejsiho) k tomu drazsimu nebo zajet na original diagnostiku do BMW, zda by neco rekla. Na neoriginal diagnostice BOSCH jsem uz byl a vysledek byl "pouze" vadne pridavne cerpadlo, coz technici ani nevedeli, co to vlastne je a na co to ma vliv. Ta nevim, jestli to souvisi a co to je a zda byt BMW original proti BOSCHi nebo vice ukazalo, zda se do toho vyplati zainvestovat.
ahopj, podle toho co pises, je to v podstate identicka zavada. kdyz tomu das ceres, tak to normalne jede, ale jak je to "lehka noha", tak je to misty smrt.
Resim to uz vic nez rok a zavada se me objevila zhruba ve sto tisicich, po vymene turbodmychadla a prehrati softwaru auta. Myslel jsem si, ze je to ve spojistosti s precipovanim motoru, ale i po odpojeni, resetu a novem nahrani softwaru to dela dal. AAuto bylo opakovane v servisu na diagnostice a i kdyz byla diagnostika zapojena za jizdy a auto cukalo, nehlasilo to nikde zadnou chybu.
prozatim jsem resil regeneraci partikefiltru (/ jevilo se, ze je to zacpane a vymenu vzduchoveho filtru a a vymenu ERG ventilu. Ma to evidentni spojitost se vzduchem, po kazdem zasahu se to nejak zmeni k lepsimu, nebo k horsimu.
ted zkusim tu vahu vzduchu a pak pujdu do tech slozitejsich veci. Kdybys na neco prisel, budu rad za pomoc, opacne pisnu obratem. Muj mail je info@spagnol.cz
diky
pavel
Resim to uz vic nez rok a zavada se me objevila zhruba ve sto tisicich, po vymene turbodmychadla a prehrati softwaru auta. Myslel jsem si, ze je to ve spojistosti s precipovanim motoru, ale i po odpojeni, resetu a novem nahrani softwaru to dela dal. AAuto bylo opakovane v servisu na diagnostice a i kdyz byla diagnostika zapojena za jizdy a auto cukalo, nehlasilo to nikde zadnou chybu.
prozatim jsem resil regeneraci partikefiltru (/ jevilo se, ze je to zacpane a vymenu vzduchoveho filtru a a vymenu ERG ventilu. Ma to evidentni spojitost se vzduchem, po kazdem zasahu se to nejak zmeni k lepsimu, nebo k horsimu.
ted zkusim tu vahu vzduchu a pak pujdu do tech slozitejsich veci. Kdybys na neco prisel, budu rad za pomoc, opacne pisnu obratem. Muj mail je info@spagnol.cz
diky
pavel
s tim jezdenim do original servisu asi takto. je to vzdy lepsi ( kdysi jsem taky alternoval, ale ve finale me to stalo vic penez, nez oroginalni servis ), ale jak jsem psal, ani tak se vzdy vsechno nezobrazi. Auto jsem kupoval nove a bylo v zaruce, jezdil jsem s nim do nemecka, ted jezdim bud tam, nebo do vysokeho myta, tak je servis namile vzdaleny vsemu jinemu co kdo kdy predvedl v cechach, nizke ceny a ti kluci tam tu praci znaji a vi co a jak. Bohuzel s timto se nesetkali a taky nevi... 

Pavle, jasne, jakmile se k tomu dostanu a zjistim, co mi pomaha, urcite se ozvu. Muj mail je netos@post.cz a samozrejme budu rad i za odezvu od tebe, kdyz budes vedet vic.
Ja jsem Z Usteckeho kraje, takze ten tebou doporucovany servis mam bohuzel krapet z ruky.
Ja jsem Z Usteckeho kraje, takze ten tebou doporucovany servis mam bohuzel krapet z ruky.
Ahoj, ted to resim na 330d e46, cukani pri konstatni kizde. Pote i ns volnobeh a ve ginale to nekdy o zdechne a strasne sebou ten motor mlati a jakoby vynecha. Zaim takto:vymeneno cidlo vzcky, vaha,odpojen Egr, prepadova zkouska vstriku ok, zejtra bufu resit cidlo regulace tlsku v liste, tak se uvidi. Diag pise pokles tlaku v liste regulace tlaku v liste, tlak v lisye pri startu nizky. Tak doufam, ze to bude ono. 

Tak problem vyresen, akorat nevim presne, ktera vec to vyresila. Dal jsem novej regulator tlaku paliva a jeste se pro jistotu mrknul na konektor co je na cidlu tlaku v liste. Sice nevypal nijak zkorodovane, ale pro jistotu jsem ho prostriknul a auto jede jak drak. Necuka a chyta na drc. Osobnu si ale myslim, ze to ten regulator. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř 16.03.2016 01:00
Zdravím, povedlo se Vám to vyřešit?juanpablo píše:zdravim vsechny, mam prosbu, nesetkal se nekdo s cukanim motoru pri minimalnim vykonovem zatizeni na naftovem sestivalci E90?
diky
juan
Já se toho zbavit nemůžu
Zkoušel jsem už vyčistit ten konektor, to pomohlo tak na 3000km pak jsem jej vyměnil to vydrželo jen 200km. Zaslepil jsem virive klapky, EGR, vyměnil odlučovač oleje. Mám DPF pryč. Elektronicky vypnuta regenerace DPF a EGR. A problém stále. Auto má už 630tis km. Byly vyměněné střiky ale jen 5z6. Prověřeno na stolici. Z počátku zabíralo protoceni motoru do cca 4,5tis na dva sešlápnuti abylo na čas klid. Taky pomohlo napojeni na diagnostiku(jen napojeni bez mazani nejakych chyb), nebo odpojeni baterie. Nyní je to ve stavu kdy to zhasíná motor při dojezdu na semafory. Při parkování kolisa a chcipa. Ještě jsem někde četl kontrolu silenbloku a podtlakových hadiček ale moc tomu nevěřím.
Dejte prosím info.
Dík