Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupě 330d - najeto 250000km
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Já mám najeto 210.000km (kupováno jako nové) a své auto bych si po sobě koupil.
Chce to vědět co na tom ten majitel dělal a co je měněné. U mě byla výměna zatím řemenice na klikové hřídeli (ta hlavní gumová), spojka kardanu (vymačkaná s velkou vůlí), čočky v xenonech jsou na komplet výměnu (vypálené a zašedlé, budu to řešit tento týden), plus běžné díly jako podvozek, tlumiče, atd. Vše ostatní původní a zatím bez problémů.
Lukke píše:Já mám najeto 210.000km (kupováno jako nové) a své auto bych si po sobě koupil.Chce to vědět co na tom ten majitel dělal a co je měněné. U mě byla výměna zatím řemenice na klikové hřídeli (ta hlavní gumová), spojka kardanu (vymačkaná s velkou vůlí), čočky v xenonech jsou na komplet výměnu (vypálené a zašedlé, budu to řešit tento týden), plus běžné díly jako podvozek, tlumiče, atd. Vše ostatní původní a zatím bez problémů.
Už jsem si dovezl z Německa, má najeto pod 200 a je v neskutečně parádním stavu, podvozek nový, brzdy nové, pneu conti a dunlop 18" nové, kůže nedotčená...
Co bylo té řemenici? jak poznám, že je k.o.?
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
ruzi320i: Spadnul mi na dálnici řemen. Když jsem byl pak v servisu, řemenici kontrolovali a pohybem zjistili, že má vůli (ta guma uvnitř se vymačkala) a v určitých otáčkách se lehce vychylovala a ničila tak řemen, kterej nakonec spadnul. Drží na 4 šroubech, stojí kolem 10k. Prý mají s tímhle problém všechny 3 litry.
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
ruzi: Vše ostatní zatím naprosto bez problémů, servis dělám po 15kkm. V Inveltu "odborníci" při inspekci žádný problém nezjistili (přitom byl už řemen dost očesanej), po následném ujetí asi 80km v noci ve 4:00 na dálnici mezi Prahou a Plzní blackout, tma a vypnutí motoru... Po otevření kapoty koukám, že řemen je pryč. Koukni na to, prý s tím mají problém všechny 3litry, to samé hardyspojka na kardanu, vymačká se a má pak vůli jako prase. Poznáš to, když jedeš na dvojku, pustíš rychle plyn, tak to udělá ránu.
Lukke : to jsou blbečci a nic si na nich nevezmeš. Koukal jsem na to a řemenice zatím neháže a řemen není nijak orvanej nebo podobně, tak už to třeba někdo měnil.
Jakou to udělá ránu? malé cvaknutí nebo něco tupého? Vypozoroval jsem jen občasné cvaknutí. Dále, když couvu, tak mi auto jakoby cuká, poskakuje, jakmile dám víc plynu, tak se to vzpamatuje - nevim zda je to normoš nebo ne, s jiným třílitrem jsem se ještě v e46 nesvezl.
Co třeba spojka, měnil jsi?
Jakou to udělá ránu? malé cvaknutí nebo něco tupého? Vypozoroval jsem jen občasné cvaknutí. Dále, když couvu, tak mi auto jakoby cuká, poskakuje, jakmile dám víc plynu, tak se to vzpamatuje - nevim zda je to normoš nebo ne, s jiným třílitrem jsem se ještě v e46 nesvezl.
Co třeba spojka, měnil jsi?
