
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
US DRL - denní svícení po americku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte 25.11.2008 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
Dnes jsem byl u Kamila nahrát češtinu do navigace, super jednání a přístup. Ještě jednou díky
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Mám E39 s LCM III s CI:18 a xenony, tudiž by podle infa na první strance neměl být problém zapnout US DRL s dalkovým na cca 18% výkonu.
Otázkou je jak na to .
Co jsem tak zjistil tak by snad mělo jit pomoci NavCoderu http://www.siegenthaler.co.nz/NavCoder/index.htm
přes ibus. Na Ibus nemam interface, ale v nejhoršim by nemel být problém ho zbastlit. Otázka je kde se na IBUS píchnout, nejspiš na konektoru k CD changeruy v kufru, ale jaky to je pin?
Mám INPU + kabel USB -> na K-line/K-Line 2 , přes INPU dokážu vyčíst EEPROM toho světelného modulu, jde to , třeba za použití NCS-Expert Tools i přepsat? Jak no to ?
Děkuji za nakopnutí.
Otázkou je jak na to .
Co jsem tak zjistil tak by snad mělo jit pomoci NavCoderu http://www.siegenthaler.co.nz/NavCoder/index.htm
přes ibus. Na Ibus nemam interface, ale v nejhoršim by nemel být problém ho zbastlit. Otázka je kde se na IBUS píchnout, nejspiš na konektoru k CD changeruy v kufru, ale jaky to je pin?
Mám INPU + kabel USB -> na K-line/K-Line 2 , přes INPU dokážu vyčíst EEPROM toho světelného modulu, jde to , třeba za použití NCS-Expert Tools i přepsat? Jak no to ?
Děkuji za nakopnutí.
Věnuj tomu dost času a najdi a prostuduj si dokumentaci (soubory PDF) a help (v programech) k balíku INPA. Většina informací tam je. Spousta návodů je i různě po netu, tak použij vyhledávač a pust se do toho. Až se s ostatními programy z toho balíku naučíš bezpečně pracovat, použij info v prvním příspěvku k nastavení.
Taky se přidávám ke spokojeným uživatelům Kamilova kouzlení...NAV perfektně počeštěná.
Bohužel se nám nepodařilo provést úpravu denního svícení, neboť na mé Z4 jsou pouze xenony a AE jako parkovačky.
Nemáte někdo nápad, jak provést úpravu na denní svícení? AE svítí kolem vnitřní čočky, ta je ale zaslepená (není tam H7). Líbilo by se mi, kdyby kolem vnější čočky xenonu byl druhý kroužek AE s denním svícením. Uměl by to někdo udělat?
Díky za pomoc.
Bohužel se nám nepodařilo provést úpravu denního svícení, neboť na mé Z4 jsou pouze xenony a AE jako parkovačky.
Nemáte někdo nápad, jak provést úpravu na denní svícení? AE svítí kolem vnitřní čočky, ta je ale zaslepená (není tam H7). Líbilo by se mi, kdyby kolem vnější čočky xenonu byl druhý kroužek AE s denním svícením. Uměl by to někdo udělat?
Díky za pomoc.
Hm, jasné... Nic moc pro xenon... Taky tam soudruzi mohli tu H7 prdnout aspoň na houkačku, a měl bys denní svícení pár klikama od Kamila...
Stejně bych využil to zaslepení, pokud možno diodama... Ty druhé AE tam podle mě nevlezou... Ale každé řešení bude nakonec bastl...

Stejně bych využil to zaslepení, pokud možno diodama... Ty druhé AE tam podle mě nevlezou... Ale každé řešení bude nakonec bastl...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Právě že jsme to s Kamilem zkoumali...Kamilův návrh byl zkusit něco jako mají X5 (nebo X3?). Tedy dvoje AE, kdy jedny jsou jako pakovačky (ty stávající na vnitřní čočce) a druhé jako denní svícení cca 10W a při rozsvícení hlavních světel se vypnou. Kolem vnější xenonové čočky je cosi, co vypadá jako kroužek AE (drážkovaný plastový kruh), ale já tomu moc nerozumím a nevím co to vlastně je. 

Aha, já myslel, že máš AE kolem obou čoček... Tak to asi sehnat AE z modelu s AE denním svícením a přebastlit. Nicméně jsou dvě úskalí, jednak ty AE sehnat a nekrást a druhak to udělat, což budeš teda muset někomu svěřit... A ten Ti to buď udělá dobře, nebo to zprasí...
Využil bych tu zaslepenou čočku...
Eliminuje to problém jedna, navíc, pokud pořídíš nějakou extra svítivou diodu (diody) a správně se to zapojí, bude to i extra úsporné...
Využil bych tu zaslepenou čočku...

Eliminuje to problém jedna, navíc, pokud pořídíš nějakou extra svítivou diodu (diody) a správně se to zapojí, bude to i extra úsporné...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Pro Ty, kteří by o provedení jahovi té úpravy přemýšleli nějaké bližší info.
Je to faceliftová Z4 E85, tedy ta prostřední ze Z4-ek, s Bi-Xenony.
Z4 E85 do 2006/01- ne
Z4 E85 facelift 2006/01-2009- tahle
Z4 E89 od 2009 - ne
Ty přední faceliftové Xenonové lampy ačkoli se vnitřní plast zaslepenou čočkou tak tváří, tak nemají bohužel pro dálkové světlo standardní žárovku H7 a jako dálkové/světelná houkačka je použitý pouze Bi-Xenon s otevřenou clonkou. Kolem zaslepené vnitřní čočky je jeden svítící AE kroužek osvětlovaný 5W (takže ne 35W jako třeba u X5 E70) obrysovou žárovkou. Kolem čočky Xenonu sice AE kroužek je, ale nesvítí - není světlovod od obrysové žárovky. Použití 5W obrysovky znemožňuje nastavení kroužku AE ve světelném modulu pro denní svícení tak, jak to mají X5 E70 nebo 5 E60 s Xenony.
V kabeláži chybí kabel 1,5 56AL - dálkové a jsou tam pouze
- 2,5 56BL tlumené pro Xenon
- 0,5 BIXENON pro clonku
- 1,5 58VL pro obrysovku
Díly lampy s použitými žárovkami tady - 10 a 15
a výbojkou tady - 1.
Je to faceliftová Z4 E85, tedy ta prostřední ze Z4-ek, s Bi-Xenony.
Z4 E85 do 2006/01- ne
Z4 E85 facelift 2006/01-2009- tahle
Z4 E89 od 2009 - ne
Ty přední faceliftové Xenonové lampy ačkoli se vnitřní plast zaslepenou čočkou tak tváří, tak nemají bohužel pro dálkové světlo standardní žárovku H7 a jako dálkové/světelná houkačka je použitý pouze Bi-Xenon s otevřenou clonkou. Kolem zaslepené vnitřní čočky je jeden svítící AE kroužek osvětlovaný 5W (takže ne 35W jako třeba u X5 E70) obrysovou žárovkou. Kolem čočky Xenonu sice AE kroužek je, ale nesvítí - není světlovod od obrysové žárovky. Použití 5W obrysovky znemožňuje nastavení kroužku AE ve světelném modulu pro denní svícení tak, jak to mají X5 E70 nebo 5 E60 s Xenony.
V kabeláži chybí kabel 1,5 56AL - dálkové a jsou tam pouze
- 2,5 56BL tlumené pro Xenon
- 0,5 BIXENON pro clonku
- 1,5 58VL pro obrysovku
Díly lampy s použitými žárovkami tady - 10 a 15
a výbojkou tady - 1.
Ups, to je pěkný plýtvání, zaslepená lampa a nepřipojený kroužek... Ach to šetření...
Jaho: cokoliv uděláš, pokud to nenecháš origo, bude to prostě bastl...
Nicméně do tohoto bych šel... To není dvoumetrový křídlo... 

Jaho: cokoliv uděláš, pokud to nenecháš origo, bude to prostě bastl...


.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.