potřebuju přesně vědět co znamená. jedná se o E36.
a je to
DME M5.2
číslo 26 (a napsalo to k tomu tohle: multiplicative mixture adaptation part load bank1,control limit reached)
a číslo 108
BAE
číslo 3,5,18,24
ZKE 4
číslo 1,37,50
EWS
o1 key1 not recognised
o5 key5 not recognised
za jakýkoliv info o těchto chybách moc děkuju
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chyby na diagnostice
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
EWS nemá s tímto tvým problémem nic společného (je to imobilizér, ale kdyby byl nefunkční, tak ani neotočíš startérem), značí to jen, že dlouho nebyl použit klíč s číslem 1 a 5 (mj. to znamená, že od tvého auta byl přiobjednáván minimálně jeden klíč).Ori píše:o1 key1 not recognised
o5 key5 not recognised
ZKE IV je jednotka centrálu ("komfortní jednotka"), také nemůže mít souvislost.
BAE?
A teď podle mě nejzajímavější. Podle typu DME (tj. řídící jednotky motoru) bys tam měl mít M62 4,4i
-
Hansen
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 15.04.2007 00:00
- Bydliště: Čelákovice
- Klubové ID: 1589
Chyba 108 u DME signalizuje, že byla odpojena baterie a DME byla bez napětí. Stačí ji vymazat a neměla by se objevit znovu. Chyba 26 znamená, že motor dostává příliš chudou nebo bohatou směs a hodnoty kontrolní lambda sondy jsou mimo meze.
Tuto chybuz může vyvolat:
- vadná váha vzduchu
- ucpaný palivový filtr
- netěsné sací potrubí
- vadné palivové čerpadlo
- vadná lambda sonda
Jestli máš najeto více než 160000 km, tak asi budeš mít v háji lambda sondu.
Tuto chybuz může vyvolat:
- vadná váha vzduchu
- ucpaný palivový filtr
- netěsné sací potrubí
- vadné palivové čerpadlo
- vadná lambda sonda
Jestli máš najeto více než 160000 km, tak asi budeš mít v háji lambda sondu.
