Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ztráta výkonu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 604
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Zámrsk
- Kontaktovat uživatele:
TAK ZASE MI TO NEJEDE VZDY KDYZ SE TROCHU OCHLADI A MOTOR JE TROCHU ZAHRATY TAK JAKO BY V JEDNU CHVILI SE TO DUSILO SPADNE VYKON NECHCEE JIT DO OTACEK A POTOM SE ZASE CHYTNE A JEDE JAK MA... NEJCASTEJI MI TO DELA KDYZ SE ROZJIZDIM NA SEMAFORECH ALE I TREBA NA 3KU KDZY JE AUTO STUDENE JE VSE OK A V LETE JE KLID JEDE JAK MA ALE JAK SE OCHLADI TAK MI TO NEJEDE NEVITE NEKDO CIM TO MUZE BYT? MAM MOTOR M40 1,8...UZ NEVIM CO S TIM VSE CO JE TU PSANE JE OK
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: čtv 05.02.2009 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Taky něco podobnýho teď řešim u e36 325i vanos,od spoda jakž takž jede ale tak v 5ti tis.ot vadne a hlavně nejde do omezovače,roztočim ho na něco malinko přes 6 tis.ot. a pak jen tak bučí. Na 325i je to uplně mrtvý,protože i kamrád s isem se mě udrží
předtim jsem měl bezvanos a ten jel proti tomu jak kule,fakt nevim co s tim.

jako me, kdyz blblo cerpadlo(vypada,ze se sem tam pridira),tak me napraskala od spoda i 320i a to mam 2.5L e36 a to jako ze kurevsky.Proste to akorat bublalo a nejelo,mezi 2000 cukatura a u 5000 to bylo mrtvy.Na diagnostice jsem byl,vanos OK,cidla OK,vaha,lambda OK.U me to vidim na cerpadlo.............nekdy to jede tak vred, nekdy se to dusi,ale budu to resit, az se mi to nekde vysere
Jinak minulou zimu mi to jelo dostkrat, jkao kdyz dochazi benzin,pak to nabralo takouvej kalup ze bylo o prdel s tim jezdit.

Pokud to bude váha vzduchu tak to poznáš... nejvíce se to projevu rázným zrychlením..např. Předjiždění...držíš plyn a motor nedává výkon jako kdyby nic(Drží otáčky)...já to pochopil podle prvního příspěvku jak se ti auto chová...jinak já to měl taky tak...a když jí odpojíš tak to nepoznáš..motor se chová stejně..
jde o to, jestli si tu drivejsi 2.5L nemel nejak udealnou,odlehcenej setrvak......to bych pak veril, ze jde do tocek jako svine.Jinak me jde dvaapule taky pomalu do otacek.Je na spodku dost leniva,ale to je, kdyz si to tu prectes,nemoc dvouapullitru.Pokud mas spatnou vahu,tak to vubec nemusis poznat,kor, kdyz nemas srovnani.Ta vaha muze bejt jenom nacla a auto jede,ale nejede na plno jak ma.Ja kdyz ji vymenil(taky jsem ji mel spatnou),tak auto strasne ozilo,bylo to az tak, ze jsem se bal rozmotat dvojaka,jaky to byl rozdil v tahu.Pri cisteni postupuj strasne opatrne,snad bych zvolil nakou bezdotykovou metodu(cistice na karbec),ja sam jsem jednu cistil a nesetrnym zachazenim ulomil jeden tistak,kterej meri prutok vzduchu.Staci o to decentne zavadit a je problem za 2000,-(jeta vaha).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: čtv 05.02.2009 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Právě že na ní nic takovýho dělanýho nebylo,byla uplně obyč,a jednomu borcoj u nás jela ještě dokonce ještě líp než mě i když ta moje taky jela dost dobře. Tak sem si říkal že bude asi něco pravdy na tom že bezvanos má o malinko ostřejší včky a jde líp za plynem,ale pak sem se svezl s kamarádouvou 325i vanos a ta se sbírala uplně stejně. Ta co mám teď je jak když šlapu do hov*a
Jo a teď se mi taky stalo že mi ukazovala ručička na benzín asi čtvrtku nádrže a přestalo to jet jako když dochází benzín,tak sem to dotáhl dom a když jsem chtěl mrknout na plovák jestli není kouslej tak sem čuměl že na pravý straně nádrže mám benzínu až po okraj,tak sem vatáhl i čerpadlo a ta druhá půlka uplně suchá. Takže to bude asi spíš problém s tim benálem co?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: čtv 05.02.2009 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem vyměnil palivák,podávací čerpadlo sem tam dal rovnou nový,váhu sem zkusil prostříknou čističem brzd a furt to jede jak hátépéčko
prostě ten samej problém,do 4500ot to jede docela dobře ale pak to už nic nedělá a nad 5000 už to spíš ztrácí. když šlápnu na místě na plyn tak se mu moc nechce do otáček,furt to samý. diagnóza zatim taky nic tak zkusim sehnat ještě nějakou lepší. Jo a když jsem čistil váhu tak jsem si všim že na konci je nějaká redukce takže to asi ani nebude váha z 2.5 nebo nevim. Ale takovejhle bordel by váha asi stejně neudělala ne, co myslíte?

To Miki: tenhle problém s M43 znám, mě to dělá taky ale co mám vypozorované tak v prvé řadě největší problém dělá strouchnivělá hadice která vede z výka zpět do ventilu na sání, když je stará tak se slepí a přestane propouštět. Po téhle opravě problém razantně polevil, ale nepřestal, pak mi jednoho mrazivého dne odešel startér a dostat se k němu je jak k penězům, takže rozhodit komplet sání, při tom sem vyměnil těsnění sání, prostříkl volnoběžák a přešrouboval čidla klepání. Po složení byl problém úplně pryč. Bohužel to vydrželo asi jenom půl roku, ale auto jelo neuvěřitelně živěji. Takže teď když mi nesněží za krk jdu to sání znovu rozhodit a není možné abych na to nepřišel.