Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Instalace Vanosu do motoru bez něj?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jamall píše:Hele tak jsem se dneska ohledně toho dost informoval u borce který se těmto autům věnuje už delší dobu a bylo mě rčeno, že až na diferenciál, by to neměl bít problém. Údajně výměna za M52b25 by neměl bít problém. Mám 94, takže imo. neřeším. Akorát teď sehnat agregát ve slušném stavu.
Imo budeš muset řešit, protože ŘJ motoru je u M52 jiná a bude vyžadovat vstup z EWS...
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#42 Příspěvek od Jamall »

Akorát by mě někdo mohl říct, jak to, že v ETK jsem nenašel motor z 94“ kupé M52 325?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

2,5 je značena jako 323i a v roce 94 se pokud vím do E36 ještě nedávala - nebo tedy dávala, ale sehnat takový motor bude dost oříšek... Proto mluvím o EWS, protože nastoupilo 1/95 a všechna auta od té doby jsou jím vybavena.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Slavisimo »

Fx píše:2,5 je značena jako 323i a v roce 94 se pokud vím do E36 ještě nedávala - nebo tedy dávala, ale sehnat takový motor bude dost oříšek... Proto mluvím o EWS, protože nastoupilo 1/95 a všechna auta od té doby jsou jím vybavena.
No proste nedavala :-P a EWS to bude mit takze vymena uplna na nic a rovnou bych to prodal..
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Ale jo, tuším od 7/94 byl náběh... Ale bylo jich hodně málo.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od castro »

Jak to tady sklouzlo k tý spotřebě, se směju :-)))

Já mam za to že Vanos je kvuli lepšímu průběhu točivýho momentu, tedy větší kultivovanost a zátah "odspodu", tím pádem se s tím dá jezdit o trochu méně ale měnit kvuli tomu motor a všechny ty sr*** okolo mi přijde jako naprostá utopie. Je to asi tak výhodný, jako koupit si kvuli spotřebě druhý auto třeba do města, což mi imo přijde taky jako hovadina. Stačí si spočítat, kolik je kupní cena jeté popelnice se spotřebou 7L, pojistka, náklady na opravu a všelijaký obštrukce na úřadech ( STK, magistráty atd..) a pak si spočítat za jakou dobu se ty "snížený" náklady teprv začnou vyplácet, jestli vubec. Je to hodně let.

Takže kvuli tomuhle vyměňovat motor je naprostá blbost. Jestli někomu vadí že to žere 10 a víc, tak ať si koupí fábii, jestli někomu vadí že to za 10 a víc tolik nejede, ať si koupí 2,8i, pojede to taky za 10 a víc ale mnohem líp ;-)
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#47 Příspěvek od Jamall »

Nejde mě o spotřebu, de mě o výkon. Existuje mnoho bláznu, co motoru dopřeji filtr za 2táci, nějaká ta vačka apod. Proč mam cpát nějakých 5-10tácu do nesmyslných úprav, když mě stačí vyměnit motor za silnější. Hergot sem z toho EWS nějaký špatní. Nemá tu někdo schéma ad čeknu kabeláž odkud kam co táhnout? Jinak menší dotaz. Co konektor M50 a M52 nemá náhodou M52jiní konektor? Nebudu první, co vymění motor u e36, každopádně BMW za to trápeni stojí.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pokud ti jde o výkon, tak jen abys nebyl zklamaný...

Jináč zapojení EWS máš tady:

Obrázek
milius
Registrovaný
Příspěvky: 222
Registrován: ned 01.11.2009 01:00

#49 Příspěvek od milius »

Pitrsh píše:tak se si to myslel dobre jedine vymenit celej motor
vymenit celej motor kvuli vanosu to se mi nejak nezda, melo by to jit predelat, motor urcite neni jinej blok nebo co jste tu psali, na motoru jsou jiny prsa motoru, ventilove viko, drzak filtru- na olej. hadici mozna je drzak stejnej jen je vyvod zaslepenej, vačka jina na vanos, komplet vanos...... elektricka cast vanosu, je tam snad jeden dratek co otvira el.magnetickej ventil oleje, takze asi i jina ŘJ a naprogramovat. musi to jit predelat nerikejte, ze se musi menit motor :roll: :lol:
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#50 Příspěvek od Jamall »

To víš, že jde když se chce a máš potřebné znalosti. Jo jinak „Fx“ moc díky
milius
Registrovaný
Příspěvky: 222
Registrován: ned 01.11.2009 01:00

#51 Příspěvek od milius »

Jamall píše:To víš, že jde když se chce a máš potřebné znalosti. Jo jinak „Fx“ moc díky
jako jo jde to motor je stejnej, kdyby ses do toho chtel poustet tam mam vanosovou vacku a nejaky dily na to, a jak ti taky nekdo psal ze 90% vanosu uz nefunguje tak to se nenech odradit nevim jak na todle nekdo muze prijit :lol:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Docela dobře :)
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#53 Příspěvek od Jamall »

milius píše:
Jamall píše:To víš, že jde když se chce a máš potřebné znalosti. Jo jinak „Fx“ moc díky
jako jo jde to motor je stejnej, kdyby ses do toho chtel poustet tam mam vanosovou vacku a nejaky dily na to, a jak ti taky nekdo psal ze 90% vanosu uz nefunguje tak to se nenech odradit nevim jak na todle nekdo muze prijit :lol:
Miliusi díky za podporu
Odpovědět