Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nastavenie rozvodov E 36 M40

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jurajisko
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: čtv 04.02.2010 01:00

#1 Příspěvek od jurajisko »

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00625.htm cem si overit moju teoriu .ked zaistim klukovku tak to znamena ze je naisto prvy valec v hornej uvrati? a ta sipka na vacke znamena ze ventili na prvom valci su zavrete a tym padom je motor pripraveny na odpalenie?cize takto bi to malo byt spravne nastavene? vopred dik za odpovede
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Jo jo,takhle to má být.
jurajisko
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: čtv 04.02.2010 01:00

#3 Příspěvek od jurajisko »

dik za potvrdenie.takze ked zhodim ten kryt ku tomu ozebenemu koliesku vackovemu a zaistim klukovku a ta sipka bude ukazovat hocikde inde len nie presne rovno dohora tak to znamena ze ze je asik preskoceny remen? spravne?
Zety
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 29.04.2010 00:00
Bydliště: Nové Losiny okres Šumperk, Brno přes týden
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Zety »

Tobě to už asi nepomůže ale pro ostatní... na obrázcích je šipka přesně svisle ale v autě bude trošku doleva, ale musí ukazovat na ten ohyb v tom krytu
Odpovědět