Čau,
dnes jsem se konečně dostal pořádně pod auto u kámoše na jamě. Hodně mě znepokojilo pár detailů, z nichž jeden zcela zásadně. Ty konzole na karoserii, který drží tyč stabilizátoru, jsou tak rezavý, že jsou v nich díry. Moc se mi to nepodařilo vyfotit, ale to si dovedete asi představit. V podstatě to pro mě nebude problém spravit, pač pracuju v kovovýrobě, takže si to zavařím jedna báseň. Jenže mi jde o to, že vždycky, když jsem svařoval něco na autě, odpojoval jsem baterku a tady to jaksi není jen tak. Nevymaže se něco zásadního? Kámoš říkal, že ji ani odpojovat nemusím, ale to mi příjde riskantní. Abych něco neodpálil.
Máte s tím někdo zkušenosti? Ten stabilizátor už je v těch okách dost volnej, protože se dost zdeformovaly pod oslabením korozí. Měl bych to vyřešit co nejrychleji.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 323i - prorezlý konzole stabilizátoru
odpojeni baterky nevadi, pokud je odpojena max 5-10 minut, hodnoty vsude zustanou ulozeny
pokud dyl, tak se jen vymaze par pameti, pro tebe to znamena jen nastavit hodiny a pretrpet asi 50-100km nez si jednotka motoru zase nacte vsechny hodnoty o spravnem zapalovani a davkovani smesi, jinak nic nehrozi a tohle je docela nic
namahany stabik jen jen kdyz jedno kolo ze ctyr nebo jedno kolo ze dvou na jedne naprave musi niz (dira, hup) nez ostatni, kdyz to rupne, nic se nestane, jen se bude vic naklanet auto na vselijake strany v ruznych typech hupu nebo der
pokud dyl, tak se jen vymaze par pameti, pro tebe to znamena jen nastavit hodiny a pretrpet asi 50-100km nez si jednotka motoru zase nacte vsechny hodnoty o spravnem zapalovani a davkovani smesi, jinak nic nehrozi a tohle je docela nic

namahany stabik jen jen kdyz jedno kolo ze ctyr nebo jedno kolo ze dvou na jedne naprave musi niz (dira, hup) nez ostatni, kdyz to rupne, nic se nestane, jen se bude vic naklanet auto na vselijake strany v ruznych typech hupu nebo der
vlevo je matal
a vpravo Killca 


díky Killco,
to bylo vyčerpávající. Napadá mě, že bych každejch pět až deset minut tu baterku zapojil a zase vypojil, čímž tu celou ikdyž neškodnou anabázi obejdu. Stejně to svařování nebude trvat dýl jak půl hodinky, když to budu mít nachystaný. Možná ještě rychleji. Stačí to vypojit jenom na svařování, takže rozebírání a patlání bodynou můžu klidně při zapojené baterce.
to bylo vyčerpávající. Napadá mě, že bych každejch pět až deset minut tu baterku zapojil a zase vypojil, čímž tu celou ikdyž neškodnou anabázi obejdu. Stejně to svařování nebude trvat dýl jak půl hodinky, když to budu mít nachystaný. Možná ještě rychleji. Stačí to vypojit jenom na svařování, takže rozebírání a patlání bodynou můžu klidně při zapojené baterce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť je to úplně jedno jestli ji máš odpojenou. Aspoň já když sem něco dělal na autě tak sem ani neřešil, že mám odpojenou baterku třeba i na den. Určitě bych to stejně neohlídal.
Jinak pokud nechceš odpojovat baterku tak by měl stačit odpojit jen alternátor.
Ale jak píšu. Tu baterku bych odpojil a nic jinýho bych neřešil
Jinak pokud nechceš odpojovat baterku tak by měl stačit odpojit jen alternátor.
