Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Poraďte,prosím,s výběrem kupé...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#1 Příspěvek od DirtyHarry »

Zdravím,
jsem z vlákna 5-er,mám v pořadí čtvrté bawo, 525 tds,víceméně spokojenost,ale žena má svůj kočár,děti povyrostli a já přemýšlím o menším a čilejším. Jasno mám v e-36,kastle coupé a váhám nad motorizací. Nechci 1,6 ani 2,8. A teď : stačí k radosti 1,8 - 16V,nebo šest hrnců? A dvoulitr nebo 2,5? Je tam velký rozdíl v pružnosti vzhledem ke spotřebě a obsahu? Může mi to žrát 12 litrů,ale musí to podle toho jezdit. A jak posuzujete spolehlivost těhle tří motorů navzájem? Jezdím cca 70 % město. A řízení si rád užívám. Hodně dávno jsem měl 318,radost řídit,ale ten motor neměl až takový zátah. A zbytek - pětková řada,to je spíš o pohodlí než dynamice.
Hoďte pár rad,přátelé,ať se trochu zorientuju.
Dík. :wink:
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00
Klubové ID: 2153

#2 Příspěvek od PolarBear »

pokud nechces 328i pak je idealni volba urcite 323i :wink:
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#3 Příspěvek od 100RM »

PolarBear píše:pokud nechces 328i pak je idealni volba urcite 323i :wink:
:cool2:
7er. True definition of luxury. Yours.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#4 Příspěvek od Killca »

jedine, jine volby jsou neekonomicke nebo jinak nevyhodne
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#5 Příspěvek od DirtyHarry »

Děkuji,ta 2,5 mne láká nejvíce. Z pětkové řady znám,taktéž 150 PS dvoulitr,rozdíl ve spotřebě nula (spíše víc žere ten menší) a na pružnosti je to znát. A ještě - ten původní,plnokrevný,nebo po Vanosu?
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od castro »

urcite vanos, tedy oznaceni 323i (2,5i 170ps). A vybiral bych modely 97 a mladsi, maji pozinkovane casti karoserie a o trochu lepsi bezpecnost zesilenim A sloupku, nehlede na lepsi vybavu ale to je samo kus od kusu. A jelikoz se chces vozit tak Mpacket, ma nizsi podvozek, pokud si tam nedas svuj.
zigi0713
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 13.06.2009 00:00
Bydliště: Litoměřice
Klubové ID: 2341

#7 Příspěvek od zigi0713 »

ahoj jezdil jsem teď rok ve zmiňované 323 e36 kupé má sice nižší výkon než starší 2.5 141 Kw ale je lehčí má totiž hliníkový blok motoru kdežto ta starší m50 má litinu. Slyšel jsem od spousty lidí že výkon tý 323 se dá ještě zvednout a to celkem jednoduše. Prý je motor v celku stejný jako ten výkonější ale z nějakého důvodu má snížený výkon udajně kvuli předpisův v určitých zemích. Největší podíl má mít sání tzn. sání jako takové, vstřiky, klapka a váha vzduchu. Dále i výfuk by stam měl jít s větší propustností. To vše z tý 325 141Kw. Dost jsem se o to zajímal ale nakonec se mi naskytla koupě e46 323 double vanos a to jsem neodolal. A kupé teď prodávám je tady na foŕu v autech na prodej. Je to super sporťáček podvozek je tuhej a drží jako přišitý
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od castro »

no, s tim sporťáčkem bych to neříkal tak nahlas :-) to asi ne no.
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#9 Příspěvek od Danny Moderátor »

já nevím, jakoby se všichni štítili auta co nemá vanos. Já mám 325i bezvanos a jsem maximálně spokojen. Když do ní o víkendu přesednu z 320i touringa s vanosem tak je to masakr. Na vyblbnutí pokud člověk nechce Mko je ideální, má méně mechanických částí tzm méně potencionálních problémů a miluje otáčky. A stála mě v říši pakatel oproti modelům s vanosem. Za mě než 323 za 150000kč/to bych radši přišetřil na Mko/ radši 325 za 50000kč.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od castro »

fakt je ze m50 je vetsi pila.
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#11 Příspěvek od DirtyHarry »

Na M50 se ještě nekladli takový ekologicko-zbytečný nároky,to je fakt. Na druhou stranu,s demontážemi katu + montážemi otevřených sání praxi mám.No,zkusím se povozit v obou motorických verzích a uvidím. Každopádně s 2,5 je rozhodnuto.Děkan všem za tipy.
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#12 Příspěvek od Paavo »

pokud chces spotrebu,tak je 323 jasna volba,pokud vic racingovej projev motoru tak starou M50.Je jak na zvuku tak hlavne na nadavkovani vykonu a tazny sily takova ostrejsi agresivni.O dvoulitru bych neuvazoval oproti dvaapuili nejede a zere cca stejne nebo max o 1L mene po meste.
Odpovědět