Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Instalace Vanosu do motoru bez něj?
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
to Francis :lambda nova,vaha nova,svicky novy,seriovy vzduchac........ladak od Eisnmanna.Proste po meste to jede za takovyhle litry,v kombinaci si to veme pod 10 a to jedu pul na pul.Jestli to taky nebude problem toho,ze Budejce je jedno z nejvice zacpanych mest a po ceste mam do skoly centrum ,7 krizovatek svetelnejch a najedu pouze 7 km,takze studenej motor.
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Já se přidám k tématu. Mám M52B20 a spotřeba 11L. Když se snažím nechá se jezdit za 7.9L ale pak to je hrozná nuda. Nicméně by mě zajímalo. Co by obnášela výměna M52B20 za M52b25? Snad sem se nespletl, ale mám na mysli M52 2l za M52 2.5l. Páč mám za to, že mě pomalu ale jistě jdou do čudu hydrošteli, čeká mě výměna provozních kapalin a pojistka se spotřebou je údajně stejná. Auto v opravdu pěkném stavu a výbavě, ale předchozí majitel mu nedopřál vůbec žádnou péči.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
To už je jednodušší výměna než z 1.6i, ale pořád si myslím, že je toho třeba vyměnit víc. U 2.5 je podle mě betelnější převodovka a difer (kardan?) +elektrika, ŘJ.
Pojistka je vyšší neboť je ve vyšší obsahové skupině, to ale rozlišují jen některý pojišťovny, jako třeba ta moje.
Na 2.5i platím cca 4800,- Kč/rok
Pojistka je vyšší neboť je ve vyšší obsahové skupině, to ale rozlišují jen některý pojišťovny, jako třeba ta moje.
Na 2.5i platím cca 4800,- Kč/rok
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Zajímalo by mě přesně co je rozdílní, páč mám za to, že to bude možná i stejní, že by to mohlo sedět i na původní převodovce, váha motoru je v podstatě stejná. Je mi jasní, že tam musí bít jiná ŘJ. Máte tady někdo informace, v čem jsou této dva kusy motoru rozdílí v instalaci do kupé? Potřeboval bych to vědět přesně páč ten motor se mě nezdá. Kdy bych chtěl něco tak slabého pořídím ISo. Šlo mě hlavně o tu výbavu. Motor se mění snadněji, než dodělávat výbavu.
-
martas11
- Registrovaný
- Příspěvky: 1079
- Registrován: ned 30.08.2009 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2434
Jamall píše:Zajímalo by mě přesně co je rozdílní, páč mám za to, že to bude možná i stejní, že by to mohlo sedět i na původní převodovce, váha motoru je v podstatě stejná. Je mi jasní, že tam musí bít jiná ŘJ. Máte tady někdo informace, v čem jsou této dva kusy motoru rozdílí v instalaci do kupé? Potřeboval bych to vědět přesně páč ten motor se mě nezdá. Kdy bych chtěl něco tak slabého pořídím ISo. Šlo mě hlavně o tu výbavu. Motor se mění snadněji, než dodělávat výbavu.
Myslíš si,že je iso slabý?
fakt nechapu co tady resite,kdyby vymenil motor a jezdil o litr levneji tak se mu to vrati asi za deset let. Já mám e39 V8 a jezdím prahu a okolí za 11 od té doby co jsem to koupil,takže je to jen o tom jak jezdit a to nejezdím ani moc pomalu,jen když vidím červenou tak už dám nohu z plynu a tak....když to nedělám a šlapu na to tak se dostanu na 15 bez problémů. Ale vanos a nevanos mi přijde uplně stejnej,jezdil jsem s 525iX s vanosem za 14 a jednou jsem jel Praha brno za 17l a vsechno je o tom jak s tim jezdite. A moje alpina zere skoro 25 s motorem M30,tam je to ale radost do toho tankovat V-power.
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Jáj…už jsem tu psal, že je to výměna M52b20 za M52b25. Takže technicky vzato by to mělo bít všechno stejní, teda až na tu ŘJ. Váha motoru je až na pár kilo navíc stejná, uložení motoru stejné. Jen nevím, co na to uchycení k převodovce, zdali je taky stejné. Nechci se s ním rozloučit, už jen kvůli citovému poutu, pěknému interiéru a budoucím plánům s ním.
sou to prakticky stejny motory, doporucuju vrele zkonzultovat cisla dilu v etk. treba motorovej svazek, prevodovku a podobne. idealni je koupit motor komplet s prevodovkou, kardanem, diferakem, motorovym svazkem, řj a nastrojenej píč-0-vinama, idealne ze stejny kary. a kdyz uz, tak B28, prece to nebudes za rok absolvovat znova, ne? jenom si dej bacha, at pri shaneni motoru nenarazis na odlisnej M52. myslim, ze se delaly jako M52 single vanos a M52TU jako double vanos, ty sou myslim z E46. ale priprav se na nebeskou onanii, vymenit motor neni jako smontovat zahradni kolecko. pomalu se chystam (az bude trocha casu) na vymenu M50B20TU za M52B28, tak az to zprovoznim, tak napisu report.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Zapomněl jsi na EWS, takže ještě minimálně kroužek s elektronikou, správné klíče k modulu EWS (kvůli čipu imobilizéru), řj s ním spárovanou... To s sebou nese pro úplně čisté řešení jiný litinový odlitek spínačky, ovšem pro starší typ je i jiná tyč řízení... Toto už není tak nutné, jde to ubastlit i na starou spínačku, ovšem čip do starého klíče nedáš, takže buď výměna vložek zámků, nebo opět bastl či výroba nových klíčů. Na těchhle věcech se to může dost prodražit. Imobilizér EWS měla auta od 1/95. Říkám to proto, že M50 bez vanosu by EWS mít neměla.pragdejf píše:sou to prakticky stejny motory, doporucuju vrele zkonzultovat cisla dilu v etk. treba motorovej svazek, prevodovku a podobne. idealni je koupit motor komplet s prevodovkou, kardanem, diferakem, motorovym svazkem, řj a nastrojenej píč-0-vinama, idealne ze stejny kary. a kdyz uz, tak B28, prece to nebudes za rok absolvovat znova, ne? jenom si dej bacha, at pri shaneni motoru nenarazis na odlisnej M52. myslim, ze se delaly jako M52 single vanos a M52TU jako double vanos, ty sou myslim z E46. ale priprav se na nebeskou onanii, vymenit motor neni jako smontovat zahradni kolecko. pomalu se chystam (az bude trocha casu) na vymenu M50B20TU za M52B28, tak az to zprovoznim, tak napisu report.
