Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 gong k PDC vs. diagnostika

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#1 Příspěvek od jarda »

V pátek jsem Sprite-ovi pomáhal se zapojením origo PDC a narazili jsme na celkem zajímavý problém..

Řídící jednotka kterou jsme zapojovali byla z e36 compact který měl PDC přímo z továrny. Naproti tomu gong byl koupený u dealera jako součást PDC retrofitu na e36 coupe (na kompakta je jiný gong, ale stejná řídící jednotka). Doplním, že coupe s PDC z továrny používá gong u nohou řidiče, ale PDC retrofit má gong vlastní.

Rozdíl mezi gongy začal být zřejmý po zapojení - "náš" gong z retrofitu je zjevně pouze speaker, který když dostane elektrický impulz tak zareaguje jak se na speaker sluší - jenom v něm lupne, namísto aby vydal tón. Naproti tomu v compactu je gong zjevně aktivní, tzn. když dostane impulz, zahraje tón.

Jeden i druhý gong se podle schémat ovládá stejným pinem řídící jednotky.

Má otázka zní - nevíte někdo, jestli lze řídící jednotku PDC nakódovat origo diagnostikou tak, aby používala ten "pasivní" speaker namísto "aktivního"?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Odpovědět