Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výměna motoru E36 323i problém
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem koukal, že ta M52, kterou máš v autě, má už ten přední plastový kryt na VANOSu - první M52 ho neměly, nevím, kdy se to měnilo, ale jestli on ten problém není v tom, že jednotka je právě pro M52 do 8/95 (jen odhadhuju).
EDIT: Podle fotky i vyndaný motor by měl být M52 (dle polohy víčka oleje neboli sedmsetdesítky).
EDIT: Podle fotky i vyndaný motor by měl být M52 (dle polohy víčka oleje neboli sedmsetdesítky).
Od: Bohhy
Komu: spodli
Zaslal: 24-02-2010 21:03
Předmět: Motor Citovat zprávu
Cau, nejsem platicim clenem, takze nemuzu psat k prispevkum.
Nevim zda jsi to uz vyresil, ale ja sem jednou menil za M52b20 M50b25vanos (menil sem to sice i s ridici jednotkou a kabelovim svazkem), ale krome toho ze sem to nemohl nastartovat, kvuli tomu, ze davat starsi motor na misto novejsiho obnaselo prehozeni dvou dratu v motorovy zasuvce, tak se mi podarilo spatne nasadit VANOS kdyz sem to pretesnoval a delalo to presne co popisujes a ukazujes. Strilelo to do sani,neslo to moc pekne a musel sem to drzet trosku ve votackach. Snad sem trosku poradil. Jinak navod na na nastaveni Vanosu je treba tady:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
...jinak dík všem za rady
Komu: spodli
Zaslal: 24-02-2010 21:03
Předmět: Motor Citovat zprávu
Cau, nejsem platicim clenem, takze nemuzu psat k prispevkum.
Nevim zda jsi to uz vyresil, ale ja sem jednou menil za M52b20 M50b25vanos (menil sem to sice i s ridici jednotkou a kabelovim svazkem), ale krome toho ze sem to nemohl nastartovat, kvuli tomu, ze davat starsi motor na misto novejsiho obnaselo prehozeni dvou dratu v motorovy zasuvce, tak se mi podarilo spatne nasadit VANOS kdyz sem to pretesnoval a delalo to presne co popisujes a ukazujes. Strilelo to do sani,neslo to moc pekne a musel sem to drzet trosku ve votackach. Snad sem trosku poradil. Jinak navod na na nastaveni Vanosu je treba tady:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
...jinak dík všem za rady
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Ten původní motor cos vyndal je podle mě na 99% M50tka s hlavou nebo víkem ventilů z M52 - umístění víčka oleje sice odpovídá pro M52ku, ale M52ka má hliníkovej blok a ten nemůže takhle oreznout.
Pokud jde o rozdíly před a po 8/95, jsou to jen detaily, spíš se ty motory liší v úchytech, čerpadlu serva a podobnejch blbostech. Fungovat musí stejně. Měnil jsem M52B20 z 12/96 za M52B20 z 1/95 a ve funkci není problém. Jen jsme upravovali uchycení čerpadla serva a sání.
Tvuj problém podle mě bude v snímači kliky. M50tka má indukční snímač kliky, M52ka tam má nějakej čip či co...fungují jinak. I podle popisu mi to přijde jako problém v zapalování nebo právě v tom snímači kliky který ho řídí.
Pokud jde o rozdíly před a po 8/95, jsou to jen detaily, spíš se ty motory liší v úchytech, čerpadlu serva a podobnejch blbostech. Fungovat musí stejně. Měnil jsem M52B20 z 12/96 za M52B20 z 1/95 a ve funkci není problém. Jen jsme upravovali uchycení čerpadla serva a sání.
Tvuj problém podle mě bude v snímači kliky. M50tka má indukční snímač kliky, M52ka tam má nějakej čip či co...fungují jinak. I podle popisu mi to přijde jako problém v zapalování nebo právě v tom snímači kliky který ho řídí.
Problém už jen akorát ze startérem chytá na první pokus ale má divnej zvuk http://www.youtube.com/watch?v=IUt2M5z-_vk








