Zdarec chlapi... Nedavno jsme s Killcou montovali alarm do auta a od tý doby jsem s tim nejezdil a ani nestartoval. Včera jsem do toho sedl otočil klíčem a když jsem chtěl nastartovat, tak něco cvaklo a nic a komplet zhasly kontrolky a už nenaběhly... Odpoledne jsem to šel zkusit znova a už to nezhaslo, ale točilo to jakoby naprázdno a nechtělo to chytit, jakoby to nedávalo jiskru nebo tak něco... Čerpadlo tlačí, žádná pojistka neni ruplá...
Killca píše:baterka stejne nemusi bejt v poho, ale dnes jsme zkouseli druhe auto s uplne stejnymi priznaky a baterka se predtim nabijela a stale nic no
tak to by mě zajímalo jestli to stihněte vyřešit dřív než já, čím to je?
Ty závady se podobají ale mě to startuje(teda točí) jakoby normálně-jen to zas nechce chytit.
no jedine ze by byl zoxidovany v konektoru, ale zkouseli jsme snimac vymenit za novy, parkrat se ten snimac vyndaval i nacvakaval, tak by se to protrelo, ale nic, myslis, ze je mozny, ze by ten konektor byl az tak brutalne zoxidovanej, ze by to bylo jim?
odzkoušeno praxi ale dalo mi to prace než jsem to tenkrát našel diagnostika furt hlasila oba snímače potenciometr lambdu váhu. nakonec to byl snímač kliky auto jelo akorát že nemělo výkon a hůř startovalo
Foldas píše:bez snímače kliky ti motor naskočí ale bez snímače polohy vačky ne
To je pěkná blbost.Bez snímače kliky ti motor nikdy nepoběží.Jak by asi poznal kdy má pálit?Pokud je v háji snímač na klice tak nejede pumpa a nejde ani zapalování.