Někdo mi vykládal,že by pomohl rezonátor a klidně i místo katalizátoru.Zajímalo by mě jestli by to tak šlo stím,že by se mi nezvýšila spotřeba.A nebo co otevřený vzduchový filtr?Nevím a budu rád za každou radu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	bmw 316 e36-zvyšení výkonu
Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti se zvyšením výkonu na bmw e36 316.Auto bylo koupeno za výhodnou cenu,ale potřebovalo by to nejaký ten koník navíc 
 Budu rád za každý nápad nebo zkušenost.
Někdo mi vykládal,že by pomohl rezonátor a klidně i místo katalizátoru.Zajímalo by mě jestli by to tak šlo stím,že by se mi nezvýšila spotřeba.A nebo co otevřený vzduchový filtr?Nevím a budu rád za každou radu
			
			
									
						
										
						Někdo mi vykládal,že by pomohl rezonátor a klidně i místo katalizátoru.Zajímalo by mě jestli by to tak šlo stím,že by se mi nezvýšila spotřeba.A nebo co otevřený vzduchový filtr?Nevím a budu rád za každou radu
- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
resilo se to tu uz asi tak melion petkrat 
 vyser se na vsechno a kup silnejsi motorizaci 
 kor kdyz mas tu nejslabsi v nabidce 
 a nad vymenou motoru taky nepremyslej pokud tam nebudes cpat M3 agregat 
			
			
									
						
							E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Toto jsem nechtel slyset 
 Je mi jasny ze se to tu muselo resit uz mockrat a zas menit auto taky nechci,protoze uz knemu mam urcitou lasku a taky uz jsem si na tom udelal par uprav a hudbu a tak.Tak menit se mi taky nechce.Mne by stacilo jen par koniku a nekdo proste rika ze oddelanim katalizatoru a misto toho rezonator se vykon jeste snizi a akorat spotreba se vyhoupne a nekdo zas rika ze to je presne naopak,tak me by jen zajimalo jak to teda je 
			
			
									
						
										
						- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
na to se taky vyser akorat ti to bude smrdet a vysledek je k nicemu 
 nejvic vykonu ma seriovej vyfuk nebo od nejakyho renomovanyho upravce , tydle samodomo upravy sou vetsinou uplne k nicemu 
			
			
									
						
							E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Killca
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 6784
 - Registrován: ned 14.10.2007 00:00
 - Bydliště: Praha 5
 - Klubové ID: 1648
 
no vazne, vim, ze to neni pekny poslouchat, ale ten motor uz vic neda, bohuzel
nejlepsi je, kdyz clovek vi, ze se s 2,5 da jezdit za stejny penize jako s 1,6 a povinny se da sehnat i za 3500 rocne, takze ta 2,5 vyjde nektery lidi i na min penez nez 1,6 HE
 jako treba me 
			
			
									
						
							nejlepsi je, kdyz clovek vi, ze se s 2,5 da jezdit za stejny penize jako s 1,6 a povinny se da sehnat i za 3500 rocne, takze ta 2,5 vyjde nektery lidi i na min penez nez 1,6 HE
vlevo je matal 
 a vpravo Killca 
			
						
 a vpravo Killca 
taky se přiklánim k názoru, že je lepší nechat to tak jak to je a koupit radši kvalitní svíčky, olej, filtry... Když na nějakym autě vidim "sportovní" filtr, spíš mi to vykouzlí lehkej úsměv na tváři  
  větší motor je jedniný řešení ( u toho pak ani nic zvyšovat nepotřebuješ).  Na aukru jsem viděl komplet výfuk z nerezu kolem 6-7tis... ten by mě lákal, hlavně kvůli tomu materiálu, ale nevim jak na tom je s kvalitou... I kdybys to zvedl o 10-20 koníků, žádnej zázrak to nebude, já mam 318i a tohle prostě neni na závodění s tim se musíš smířit 
  asi by to zvýšení koní i způsobilo to, že by se sice zvýšil výkon,ale až ve vyších otáčkách a v nízkejch by to šlo dolu podle mě.
			
			
									
						
										
						- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
to ze je vyfuk z nerezu ti zadnej vykon samo o sobe neprida 
 pri nejlepsim je lehci jako origo 
 pokud se chces davat cestou vyfuku tak nutnosti jsou svody ktery jsou spocitany a naohybany pro danou kubaturu + doladeni zbytku vyfukovy systemu aby to melo hlavu a patu a nervalo to jen jako krava... takovy vyfuk se u nas da sehnat ale vicemen je nekolikrat drazzsi nez ten zminovany na aukru , neco bastlit samodomo opravdu nema vyznam 
 ve vetsine pripadu si rad ze se dostanes vubec na seriovou hodnotu jakou ma motor mit 
 hold , spatna volba... tim si projde ale kazdej  
			
			
									
						
							E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
Njn atmosférický motory nemá cenu ani čipovat. Zase dlouho vydržej bez poruchy..
viz. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=78461
			
			
									
						
										
						viz. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=78461
- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
A ty Capri přestaň blbnout s tím povinkem, vím, že vám v Praze za levno nikdo nic nedácapri píše:kde ? :-O sem u český a platim čtvrdletně 2800kč s připojištěnym čelnim sklem a mam to tušim s jednim bonusem
///MOD Killca: to slo snad vyresit pres SZ, pripadne v jednom prispevku s tvou prvni zpravou
hele o tom, že víc koní z toho nedostaneš už asi jasno máš. ale co k tomu přistoupit obráceně? vyházej z káry všecky nesmysly jako zadní sesle, tapecy, klimu, rádio, rezervu, kup magneziovy kola, trochu zhubni a uvidíš věci, kára pojede jak z praku;-). možná by pomohlo "udělat" hlavu (rozebrat, přeleštit kanály a ventily), ale spíš bych se snežil začít si budovat vztah k ňákýmu šestiválci....
			
			
									
						
										
						
