Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

voda v motoru ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Klubové ID: 525
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od petrh »

hoj ,použil jsem tlačitko hledat,ale stejne jsem nenašel odpověd :oops: .
Mam e 36 328 rv.1997 najete asi 160000,325m olej 5w40. do práce jezdim 2,5km a nikdy jsem auto netočil studené,rano se mi ukazal napis na dc kuhlasen prufen tak jsem kuknul a doplnil směs nadobka byla prazdna a na vičku a okolo emulze :( (možna kondenz),jak poznam že se mi tlačí voda do motoru?chci auto projet dal jak se tu píše ,ale mam strach ať,něco nepokazim ještě vic než případne těsněni pod hlavou ,dik za každou radu
Přílohy
vanoce 2009 093.JPG
vanoce 2009 093.JPG (34.26 KiB) Zobrazeno 1681 x
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Při vadném těsnění pod hlavou nebo prasklé hlavě se neje ztrácí chladící kapalina, ale auto netopí a hadice k chladiči jsou natlakované, tvrdé. Pokud tyto dva symptomy nepozoruješ, klidně jeď na delší výlet a pěna z víčka oleje by se měla ztratit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Klubové ID: 525
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od petrh »

uf, :) o svatcich jsem se koukal ani nevim proč prd tomu rozumím a hadice byla měka a auto mi docela topi i za těch 2,5 km cestou do prace,zítra to budu hlídat :wink: diky moc
ps:mam to vičko utřít :oops:
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#4 Příspěvek od bmwfil »

Když jezdíš takový krátký štreky, tak je to na víčku normální...
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#5 Příspěvek od Jarouch »

Mrkni ještě na měrku oleje... jestli tam neni hladina oleje a hladina vody... :wink:
Madthomas
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1523

#6 Příspěvek od Madthomas »

Mam na vicku ten stejnej bordel, taky u 2.8 a taky jezdim kratky trasy. BTW jak moc tvrdy by mely byt ty hadice pri problemu? Po delsi ceste kdy je auto poradne zahraty je rukou zmacknu o cca 1cm - je to malo? Mely by jit zmacknout treba tak abych dostal obe steny k sobe? Na merce oleje nic neni, nebo to nepoznam. Diky
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Klubové ID: 525
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od petrh »

k večeru jsem se trošku projel asi 90km vičko jsem předtím trošku utřel a po dojeti naštěsti suché rano za světla ještě kuknu,po ceste trošku haproval ukazatel tep.do středu chybělo tak asi 1cm,ale včera jsem dolil tu směs a nic jsem neodvzdušnovat takže to pořešim v sobotu,ohledně tvrdosti te hadice tak jak jsi psal tak to je asi v pořádku ,ale ber mně z rezervou radši se ještě informuj jinde
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#8 Příspěvek od Jarouch »

Madthomas píše:Mam na vicku ten stejnej bordel, taky u 2.8 a taky jezdim kratky trasy. BTW jak moc tvrdy by mely byt ty hadice pri problemu? Po delsi ceste kdy je auto poradne zahraty je rukou zmacknu o cca 1cm - je to malo? Mely by jit zmacknout treba tak abych dostal obe steny k sobe? Na merce oleje nic neni, nebo to nepoznam. Diky
1cm je ok... V chladicím systému je vždy tlak je to tak stavěno... kvůli bodu varu... nesmí být kamený ty hadice.... :wink:
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Leveler »

Bud v klidu.Todle mám každou zimu:)Zrovna před týdnem jsem to měl uplně stejný:)Jak se v zimě jezdí krátká trasa, tak se tam tendle bordel vyskytne..Minulou zimu jsem se taky lekl.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Zave »

tak tak, tohle sem mel i na moji 520i kdyz sem s ni jezdil do skoly... Protahni to na dalku a uvidis ze se to odpari :-)
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od xSAFA »

Naprosto normální jev ;)
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Klubové ID: 525
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od petrh »

xSAFA píše:Naprosto normální jev ;)
teď to je jev normálni ,ale jsem se poprve řadně vylekal :cry:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od xSAFA »

To věřím taky sem se poprvé nad tím trošku pozastavil, u předchozích aut (neBMW) sem to míval daleko méně. Nejspíš to bude způsobeno umístěním hadice odvětrání kliky, která je vyvedena nedaleko víčka a kolem ní se to tvoří nejvíc.

Nicméně co se mi zdá, že po výměně separátoru tam todle svinstvo nemívám v tak velkém množství ;)
Odpovědět