Mam e 36 328 rv.1997 najete asi 160000,325m olej 5w40. do práce jezdim 2,5km a nikdy jsem auto netočil studené,rano se mi ukazal napis na dc kuhlasen prufen tak jsem kuknul a doplnil směs nadobka byla prazdna a na vičku a okolo emulze
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
voda v motoru ?
-
petrh
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: pát 03.02.2006 01:00
- Bydliště: Ostrava-Zábřeh
- Klubové ID: 525
- Kontaktovat uživatele:
hoj ,použil jsem tlačitko hledat,ale stejne jsem nenašel odpověd
.
Mam e 36 328 rv.1997 najete asi 160000,325m olej 5w40. do práce jezdim 2,5km a nikdy jsem auto netočil studené,rano se mi ukazal napis na dc kuhlasen prufen tak jsem kuknul a doplnil směs nadobka byla prazdna a na vičku a okolo emulze
(možna kondenz),jak poznam že se mi tlačí voda do motoru?chci auto projet dal jak se tu píše ,ale mam strach ať,něco nepokazim ještě vic než případne těsněni pod hlavou ,dik za každou radu
Mam e 36 328 rv.1997 najete asi 160000,325m olej 5w40. do práce jezdim 2,5km a nikdy jsem auto netočil studené,rano se mi ukazal napis na dc kuhlasen prufen tak jsem kuknul a doplnil směs nadobka byla prazdna a na vičku a okolo emulze
- Přílohy
-
- vanoce 2009 093.JPG (34.26 KiB) Zobrazeno 1681 x
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Při vadném těsnění pod hlavou nebo prasklé hlavě se neje ztrácí chladící kapalina, ale auto netopí a hadice k chladiči jsou natlakované, tvrdé. Pokud tyto dva symptomy nepozoruješ, klidně jeď na delší výlet a pěna z víčka oleje by se měla ztratit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Madthomas
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: stř 16.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1523
Mam na vicku ten stejnej bordel, taky u 2.8 a taky jezdim kratky trasy. BTW jak moc tvrdy by mely byt ty hadice pri problemu? Po delsi ceste kdy je auto poradne zahraty je rukou zmacknu o cca 1cm - je to malo? Mely by jit zmacknout treba tak abych dostal obe steny k sobe? Na merce oleje nic neni, nebo to nepoznam. Diky
-
petrh
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: pát 03.02.2006 01:00
- Bydliště: Ostrava-Zábřeh
- Klubové ID: 525
- Kontaktovat uživatele:
k večeru jsem se trošku projel asi 90km vičko jsem předtím trošku utřel a po dojeti naštěsti suché rano za světla ještě kuknu,po ceste trošku haproval ukazatel tep.do středu chybělo tak asi 1cm,ale včera jsem dolil tu směs a nic jsem neodvzdušnovat takže to pořešim v sobotu,ohledně tvrdosti te hadice tak jak jsi psal tak to je asi v pořádku ,ale ber mně z rezervou radši se ještě informuj jinde
-
Jarouch
- Registrovaný
- Příspěvky: 525
- Registrován: pon 15.12.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1758
1cm je ok... V chladicím systému je vždy tlak je to tak stavěno... kvůli bodu varu... nesmí být kamený ty hadice....Madthomas píše:Mam na vicku ten stejnej bordel, taky u 2.8 a taky jezdim kratky trasy. BTW jak moc tvrdy by mely byt ty hadice pri problemu? Po delsi ceste kdy je auto poradne zahraty je rukou zmacknu o cca 1cm - je to malo? Mely by jit zmacknout treba tak abych dostal obe steny k sobe? Na merce oleje nic neni, nebo to nepoznam. Diky
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
To věřím taky sem se poprvé nad tím trošku pozastavil, u předchozích aut (neBMW) sem to míval daleko méně. Nejspíš to bude způsobeno umístěním hadice odvětrání kliky, která je vyvedena nedaleko víčka a kolem ní se to tvoří nejvíc.
Nicméně co se mi zdá, že po výměně separátoru tam todle svinstvo nemívám v tak velkém množství
Nicméně co se mi zdá, že po výměně separátoru tam todle svinstvo nemívám v tak velkém množství
