nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven
3llf píše:nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven
3llf píše:nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven
3llf píše:nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven
Pozor na to kdyby v tom intercooleru bylo hodně oleje tak to vlítne do sání a v lepšim případě to vyletí do otáček který ten motor v životě neviděl nebo se ten olej nespálí a nestlačí a pak je dobrá paseka ve válci včas kontrolovat... jinak v intercooleru je vždy trochu oleje to neni tragédie.... ale nesmí tam bejt moc
to vim, tto z nám z dob když jsem dělal v Hyundaii,párkrát sme tam něco takového měli. Ale zajímavé je, že když mi odešlo turbo na focusu, tak to jen kouřilo díky tomu oleji,ale otáčky nevyletěli......nj, ale forda už nikdy více, zlaté BMW
3llf píše:to vim, tto z nám z dob když jsem dělal v Hyundaii,párkrát sme tam něco takového měli. Ale zajímavé je, že když mi odešlo turbo na focusu, tak to jen kouřilo díky tomu oleji,ale otáčky nevyletěli......nj, ale forda už nikdy více, zlaté BMW
Já to viděl u BMW 320d E90....Motor se nedal vypnout jen jsem čekal co bude.... záleží jen na tom kolik toho oleje tam je...
tak jsem si vymenil olej a oil separator. auto ma ted 280tkm a oil separator vc. filtru byl dle vyrazeneho r.v. PUVODNI!!! achjo, nevim, proc se na ten servis tak sere
subjektivni pocit po par stovkach km - v posledni dobe jezdim celkem klobouka (v aute pes atd.), pred vymenou to pri podrazeni napr. na 2 a slapnuti naplno, zakourilo (ne nejak hodne, ale na muj vkus moc), ted defacto vubec