Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Instalace sani e92 turbo kdo?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Koho by jste chlapi doporucili z Prahy a okoli na instalaci dualniho sani BMS na e92 335i? Melo by to byt jednoduche, ale ja byt levak a do motoru uz se vubec rochat nehodlam:)) jo a melo by to byt idealne v sobotu:))
PDF krok ze krokem
http://www.burgertuning.com/instruction ... filter.pdf
a video
http://www.youtube.com/watch?v=0ZgbIDk3 ... r_embedded
PDF krok ze krokem
http://www.burgertuning.com/instruction ... filter.pdf
a video
http://www.youtube.com/watch?v=0ZgbIDk3 ... r_embedded
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:nechal bych si svarit "airbox" z nerez plechu kolem tech novych filtru, jinak to nebude idealni po meste...
Je to mozne ze by to bylo lepsi, ale kluci na e90post kupujou tyhle sety ve velkem a vsichni spokojeni, hmatatelne vysledky na brzde + lepsi zvuk. Proto jsem poridil komplet overenou sadu, aby se nemuselo nic dobastlovat..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
nepříjde mi to jako šťatný řešení, na výkonu vozu to nepoznáš, možná pár prvních km sugesce, ale pak budeš tam kde jsi začal, možná budeš pociťovat jinej zvuk motoru, navíc si ten filtr bude krásně sát teplo od motoru a přes zimu ti to bude víc chlastat než se motor ohřeje, pokud se do toho chceš opravdu pustit chce to tepelně izolační clonu! je to na tobě nic nerozmlouvám pouze předávám zkušenosti
ps. možná by stálo za to vymyslet mezi filtr a sací parohy intercooler, ale nevim jak je u tohoto motoru uložena váha vzduchu
ps. možná by stálo za to vymyslet mezi filtr a sací parohy intercooler, ale nevim jak je u tohoto motoru uložena váha vzduchu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Docela by mě zajímal výsledek. Upřímě si myslim že je to docela kravina to tam dávat. Psalo to tady už víc lidí. Nejen že to bude sát teplej vzduch, přijde mi to ale i ošklivý, dost pochybuju i o tom že to přidá nějakej výkon. Spíš naopak.
Ted budu trochu teoretizovat, ale teoreticky je u běžnýho sání na vstupu mírný přetlak (díky rychlosti jízdy), tímto filtrem ale tuhle výhodu naprosto elimnuješ. Nevim kolik rozdíl tlaku bude, ale rozhodně tam je. Novej filtr sice bude mít menší odpor, ale zato nasává přihřátý vzduch od motoru o prakticky atmosferickém tlaku.
Ted budu trochu teoretizovat, ale teoreticky je u běžnýho sání na vstupu mírný přetlak (díky rychlosti jízdy), tímto filtrem ale tuhle výhodu naprosto elimnuješ. Nevim kolik rozdíl tlaku bude, ale rozhodně tam je. Novej filtr sice bude mít menší odpor, ale zato nasává přihřátý vzduch od motoru o prakticky atmosferickém tlaku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jendix píše:Docela by mě zajímal výsledek. Upřímě si myslim že je to docela kravina to tam dávat. Psalo to tady už víc lidí. Nejen že to bude sát teplej vzduch, přijde mi to ale i ošklivý, dost pochybuju i o tom že to přidá nějakej výkon. Spíš naopak.
Ted budu trochu teoretizovat, ale teoreticky je u běžnýho sání na vstupu mírný přetlak (díky rychlosti jízdy), tímto filtrem ale tuhle výhodu naprosto elimnuješ. Nevim kolik rozdíl tlaku bude, ale rozhodně tam je. Novej filtr sice bude mít menší odpor, ale zato nasává přihřátý vzduch od motoru o prakticky atmosferickém tlaku.
Vysledek je na grafu v klubovych autech, prirustek +22 koni, -2Nm..

aktualne 392HP a 518Nm..