Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Instalace sani e92 turbo kdo?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Marty_ »

Koho by jste chlapi doporucili z Prahy a okoli na instalaci dualniho sani BMS na e92 335i? Melo by to byt jednoduche, ale ja byt levak a do motoru uz se vubec rochat nehodlam:)) jo a melo by to byt idealne v sobotu:))
PDF krok ze krokem
http://www.burgertuning.com/instruction ... filter.pdf
a video
http://www.youtube.com/watch?v=0ZgbIDk3 ... r_embedded
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nechal bych si svarit "airbox" z nerez plechu kolem tech novych filtru, jinak to nebude idealni po meste...
“Ability is what you're capable of doing.”
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Marty_ »

Hanz píše:nechal bych si svarit "airbox" z nerez plechu kolem tech novych filtru, jinak to nebude idealni po meste...

Je to mozne ze by to bylo lepsi, ale kluci na e90post kupujou tyhle sety ve velkem a vsichni spokojeni, hmatatelne vysledky na brzde + lepsi zvuk. Proto jsem poridil komplet overenou sadu, aby se nemuselo nic dobastlovat..
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2300
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od DC Výkonná rada »

s tim ti klido pomuzu ;-)
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

jestli se s dcim domluvite, tak mi pisnete, prijel bych se podivat, pokud mozno :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Ajwori
Registrovaný
Příspěvky: 624
Registrován: stř 12.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Ajwori »

nepříjde mi to jako šťatný řešení, na výkonu vozu to nepoznáš, možná pár prvních km sugesce, ale pak budeš tam kde jsi začal, možná budeš pociťovat jinej zvuk motoru, navíc si ten filtr bude krásně sát teplo od motoru a přes zimu ti to bude víc chlastat než se motor ohřeje, pokud se do toho chceš opravdu pustit chce to tepelně izolační clonu! je to na tobě nic nerozmlouvám pouze předávám zkušenosti
ps. možná by stálo za to vymyslet mezi filtr a sací parohy intercooler, ale nevim jak je u tohoto motoru uložena váha vzduchu
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Marty_ »

Tak asi kluci emericky vedej co delaj, vice info v klubovych autech:)
netopier
Registrovaný
Příspěvky: 303
Registrován: čtv 06.07.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od netopier »

"kluci emericky" chcu vprvom rade zarobit... 8)
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jendix »

Docela by mě zajímal výsledek. Upřímě si myslim že je to docela kravina to tam dávat. Psalo to tady už víc lidí. Nejen že to bude sát teplej vzduch, přijde mi to ale i ošklivý, dost pochybuju i o tom že to přidá nějakej výkon. Spíš naopak.

Ted budu trochu teoretizovat, ale teoreticky je u běžnýho sání na vstupu mírný přetlak (díky rychlosti jízdy), tímto filtrem ale tuhle výhodu naprosto elimnuješ. Nevim kolik rozdíl tlaku bude, ale rozhodně tam je. Novej filtr sice bude mít menší odpor, ale zato nasává přihřátý vzduch od motoru o prakticky atmosferickém tlaku.
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Marty_ »

Jendix píše:Docela by mě zajímal výsledek. Upřímě si myslim že je to docela kravina to tam dávat. Psalo to tady už víc lidí. Nejen že to bude sát teplej vzduch, přijde mi to ale i ošklivý, dost pochybuju i o tom že to přidá nějakej výkon. Spíš naopak.

Ted budu trochu teoretizovat, ale teoreticky je u běžnýho sání na vstupu mírný přetlak (díky rychlosti jízdy), tímto filtrem ale tuhle výhodu naprosto elimnuješ. Nevim kolik rozdíl tlaku bude, ale rozhodně tam je. Novej filtr sice bude mít menší odpor, ale zato nasává přihřátý vzduch od motoru o prakticky atmosferickém tlaku.

Vysledek je na grafu v klubovych autech, prirustek +22 koni, -2Nm.. :wink:
aktualne 392HP a 518Nm..
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Jarouch »

Tak nevim ale podle toho návodu by to zvládla i moje osmdesátiletá babička... :lol: Ale tady nepomůže ani stínění od motoru... protože v motorovym prostoru se točí horkej vzduch všude! Jediný co by pomohlo díra v kapotě! :wink:
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Syrup »

Jarouch píše:Tak nevim ale podle toho návodu by to zvládla i moje osmdesátiletá babička... :lol: Ale tady nepomůže ani stínění od motoru... protože v motorovym prostoru se točí horkej vzduch všude! Jediný co by pomohlo díra v kapotě! :wink:


jasne... a tech + 22 koni je vymslenej udaj kterej si se Martyn dopnil :D :D
Odpovědět