Mám opět dilema. Chci auto snížit a lehounce zesportovňet. Nabízejí se mě dvě možnosti. Koupit podvozek Koni Sport a pružiny 40/10 HR za 21500 nebo stavitelný Weitec za 17000, kde si můžu nastavit výšku jakou chci. Uvažoval sem i nad KW, ale ten nabízí moc velké snižení a na stavitelný nemám. Hlavně nechci určitě prkené auto, nechci přijít o moc komfortu. Díky za rady a zkušenosti
P.S.: O Supersport sem četl své a ani o něm neuvažuju.
MattyX píše:pokud nechces prijit o komfort tak neuvazuj ani o jednom to je jednoduchy kazdopadne bych sel do stelovaku vyska+tuhost
Tak, že to nebude stejné je mi jasné. Ale nechci vyklepat zuby. Jinak výškově a tuhostně stavitelný podvozek je cenově někde jinde. Rád bych se vlezl tak do 20000Kč.
Stavitelnej KW varianta 1 Je v ceně co ty píšeš ( cca 19.000 ) a je naprosto perfektní pro tydle naše hnusný silnice, neni to žádnej extra tuhej podvozek, ale zároven hezky funguje na rovnym povrchu, mam ho na autě cca 15000km a zatim paráda
Na úřadě mi řekli že do TP nic psát nemusim, stačí když budu u sebe vozit typovej list že je to schválený pro E36
Trhyy píše:Stavitelnej KW varianta 1 Je v ceně co ty píšeš ( cca 19.000 ) a je naprosto perfektní pro tydle naše hnusný silnice, neni to žádnej extra tuhej podvozek, ale zároven hezky funguje na rovnym povrchu, mam ho na autě cca 15000km a zatim paráda
Na úřadě mi řekli že do TP nic psát nemusim, stačí když budu u sebe vozit typovej list že je to schválený pro E36
KW má na kábro moc velký snížení. Buď 40/40 nebo 60/40. První je na zadek na můj vkus moc a druhý je moc na obou nápravách.
Edit: Aha, ty myslíš tu Variantu 1 Basic. Ale ta má zas minimálně 30mm vzadu. Není to už moc?
Trhyy píše:Stavitelnej KW varianta 1 Je v ceně co ty píšeš ( cca 19.000 ) a je naprosto perfektní pro tydle naše hnusný silnice, neni to žádnej extra tuhej podvozek, ale zároven hezky funguje na rovnym povrchu, mam ho na autě cca 15000km a zatim paráda
Na úřadě mi řekli že do TP nic psát nemusim, stačí když budu u sebe vozit typovej list že je to schválený pro E36
KW má na kábro moc velký snížení. Buď 40/40 nebo 60/40. První je na zadek na můj vkus moc a druhý je moc na obou nápravách.
Edit: Aha, ty myslíš tu Variantu 1 Basic. Ale ta má zas minimálně 30mm vzadu. Není to už moc?
jj varianta basic je oproti obyč variantě 1 rozdílná v tom že nemá tělo tlumiče z nerezu, ale jenom z nějakýho železa, jinak jsou uplně stejný.
Zadek mam sníženej uplně nejvíc co to jde ( 60mm ) a na 18" to vzadu neškrtne ani trochu, ani když sem měl vzadu 2 lidi, naloženej kufr a plnou nádrž, ale mam zevnitř zaklepaný lemy teda no Ale myslim že 30mm je uplně v pohodě bez zaklepání
Na my gusto uz je predek o chlup moc nizko..
Jinak samozrejme vyskove stavitelny je prave na tohle bomba, kazdej den to clovek muze mit jinak ...je to prace na 10 minut.
Mám H&R tlumiče i pružiny 40/10 na 316ce a docela parádní. Akorát mi to teď nějak připadá už moc tvrdý. Ale to je asi tím že 328ma je o něco málo měkčí
Jinak na STK sem neměl ani papír od podvozku a neřek ani ň.