Přemýšlím nad koly na kábro a furt nemůžu dospět k nějaké jasné odpovědi, jestli mi tyhle kola nebudou škrtat. Auto chci snížit o cca 45/20mm Pokud ano, co pro to udělat. Dál nevím jestli strčit 17 či 18 Lidi jsou rozdělny na dva tábory. Jeden říká, že 18 jsou nekomfortní a nápravy jdou do kopru nechutně rychle. Druhý tábor volá, že je to OK a rozdíl skoro není poznat. Pro 17" navíc hovoří cena a dostupnost gum. Co vy myslíte, stojí ten palec navíc za to? Nebo se mám na to vyprdnout a dát 17"?
Podle mě když auto snížíš, tak ty 17" budou opticky akorát, navíc jak píšeš lepší dostupnost pneu...ET35 je s rozměrem ráfku 8x17 na E36 v poho. i bez úpravy lemů, tedy s pneu 225/45, v 18" by to mělo být taky v poho., jen musíš dát 225/40...Pocitově to bude tvrdý stejně bych řek. Samozřejmě strašně záleží na designu kol, některý 17" vypadají větší a některý zase menší...
fidzi píše:A jaký gumy na ty 17" Mohly by být 235/45 R17? Ty mám teď na E39
Jestli to budeš sižovat o takovej kus tak nech 17", s paprskama až k límci.. taky si myslím, že záleží na designu kol.
V TP pro e36 je technicky přípustný 245/?/R17 vzadu a 225/45/R17 v předu kvůli zatáčení. Je tu o tom už dost diskusí, takže si to najdi.
fidzi píše:A jaký gumy na ty 17" Mohly by být 235/45 R17? Ty mám teď na E39
Jestli to budeš sižovat o takovej kus tak nech 17", s paprskama až k límci.. taky si myslím, že záleží na designu kol.
V TP pro e36 je technicky přípustný 245/?/R17 vzadu a 225/45/R17 v předu kvůli zatáčení. Je tu o tom už dost diskusí, takže si to najdi.
No četl jsem to včera až do 3:00 ráno. Moc moudrý sem z toho nebyl. Ohledně těch rozměrů, co ty píšeš, tak se jedná o ráfky 7,5 předek a 8,5 zadek. Já chci oboje dát 8 a v TP je na ně zapsané tyhle možné pneu:
215/45 R17
225/45 R17
235/40 R17
245/40 R17
Co z toho? 225/45 je tedy asi jistota. 235/40 asi už budou druhnout. Jinak kola chci
235/40 už bude podle mě při ET 35 drhnout, musel by jsi dát o fous větší ET nebo zaválcovat vnitřní hranu lemu. Jinak na předek bych dal klidně 215, aby se tak nenamáhalo servo, ale chceš předek i zadek stejnou šířku ráfku, takže by to vypadalo divně na předku 215 a na zadku 225 nebo 235 na stejným ráfku...
ironpipi píše:235/40 už bude podle mě při ET 35 drhnout, musel by jsi dát o fous větší ET nebo zaválcovat vnitřní hranu lemu. Jinak na předek bych dal klidně 215, aby se tak nenamáhalo servo, ale chceš předek i zadek stejnou šířku ráfku, takže by to vypadalo divně na předku 215 a na zadku 225 nebo 235 na stejným ráfku...
Já jinou možnost nemám. Ty ráfky se dělají v 17" jenom o šířce 8. Takže zkusím 225
225 je celkem dost používanej rozměr, takže není problém je sehnat za pěkný peníze a na na 8J bych řekl jsou akorát. Já mám 225 na 8,5 a už je to malinko do "A"