Zdar panstvo, mám menší problém s autem. Z ničeho nic, repektive ze dne na den se mi přestal ohřívat motor, prostě ručka je buď před mordým polem, nebo maximálně v něm. Říkal jsem si, jasný, seknul se termostat a propouští, motor se nemá jak zahřát, inu valim do BMW pro origo termostat, vyměním a kupodivu, žádná změna, navíc termostat který jsem z auta vyndal je úplně v pořádku... Například v sobotu jsem jel ze Strahova na Florenc, sotva 10km, za celou dobu se ručika nehla, tam zastavim, zhasnu motor, a za 10 minut jedu zpět, hned při zpáteční cestě začala ručička stoupat a po cca 5km byl motor ohřát. Jenže to byla vyjímka, v něděli jsem jel podobnou vzdálenost tam a zpět a ručička se nevyškrábala ani do modrého pole, respektive se po zapnutí klíčku ani nehla.
Motor vypadá že se snad ohřívá a chladí tak jak má, i když než otevře termostat občas trvá celkem dlouho, ale mělo by to šlapat. Před 2 rokama byla měněná vodní pumpa, obě teplotní čidla, s chlazením a teplotou motoru jsem 2 roky neměl jedinej problém, motor se zahříval krásně do 5ti km jízdy byl vždy ohřátej, nepočítám dny kdy bylo pod nulou...
Osobně si myslím, že by to mohlo být teplotní čidlo, které dává informace ukazatelu teploty, ale abych nedopadnul jak s termostatem, tak se chci zeptat na vaše názory, jestli by v tom mohl být ještě jinej problém??? Test budíků jsem dělal, vše funguje jak má...
Díky za každej názor nebo nápad
